• Hello.
    Ik ging een maand ongeveer met een jongen. Het was allemaal echt zo gezellig, & we hebben zoveel leuke dingen meegemaakt. Toen een week voordat het over ging, begon hij al raar te doen, en te zeggen dat 'ie niet meer wist of hij nog wel wou enzo. En daar voelde ik me heel kut door. Ik ben ondertussen ook goede vrienden geworden met zijn vriendengroep. Dus daar kan ik ook mee ouwehoeren' en zijn vrienden zeggen ook steeds; Ja je kan altijd bij me komen he, je kan me altijd bellen enzo. Dus toen belde 'de jongen waarmee ik ging' op, en toen zei hij dat 'ie het niet meer wist enzo. En toen heb ik gezegt dat we dan wel vrienden blijven. En daar stemde hij mee in. Toen zijn we laatst met zijn hele vriendengroep wezen chillen. En zijn vrienden zaten de hele tijd in mijn kont en alles te knijpen, opzich heel grappig. Alleen vond 'hij' het niet zo leuk geloof ik. Later begon hij al over de dingen die we samen hadden meegemaakt te praten, en over hoe het was toen hij bleef slapen. En hij begon te praten over hoe het anders altijd was. En hij zei tegen zijn vriend: Je bent met haar aan het flirten he? Zijn vriend: Nee, en wat dan nog? Jullie gaan toch niet meer met elkaar? Hij: Nee, maar je weet hoe ik erover denk! En toen liep hij weg. Ik heb er verder ook maar niet meer naar gevraagd. &' toen die avond belde hij me op' en vroeg hoe het met me ging. Daarna vertelde die dat hij zich kut voelde, en toen ik vroeg waarom' zei hij: Ja, ik vind je nog steed super, en ik heb nog heel veel gevoelens voor je' en ik mis je elke dag meer en meer. En toen zei ik niets meer, entoen zei hij: Maar je denkt nu zeker al heel anders over mij. Toen heb ik tegen hem gezegt dat ik hem ook mis en dat ik ook nog veel voor hem voel, maar dat ik niet weer of het nog wat gaat worden.

    't probleem is;
    de 1e keer ging het mis, omdat hij niet meer wist of hij wel wou, en daar was ik serieus dagen kapot van. &' nu wil hij me terug, heel mooi enzo' ik wist ook niet wat ik hoorde aan de telefoon. ik kon wel gillen van blijdschap. Maar, ik wil niet dat hetzelfde nog een keer gebeurd. HELP? (A)


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Niet geschoten altijd mis.
    Je moet wel als voorwaarde zeggen: Beloof me dat je het wilt, en me niet weer pijn zal doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je kan het altijd nog een keer proberen denkik. Misschien gaat het dan wel goed. Maar als het dan alsnog fout gaat, moet je hem geen kansen meer geven en beseffen dat hij niet de ene jongen voor jou is.


    Your make-up is terrible

    Probeer er over te praten dat je zoiets niet nog eens wil laten gebeuren. En maak plannen met elkaar hoe je alles aanpakt. En probeer niet alles snel te doen maar in stapjes(A) En als het dan fout gaat niet nog eens proberen, blijf dan goede vrienden met elkaar

    Misschien kan jij me ook wel helpen met mijn topic?

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=35065


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Freakdog schreef:
    Niet geschoten altijd mis.
    Je moet wel als voorwaarde zeggen: Beloof me dat je het wilt, en me niet weer pijn zal doen.


    Goed idee ^^
    dat ga ik sowieso wel zeggen :'D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Freakdog schreef:
    Niet geschoten altijd mis.
    Je moet wel als voorwaarde zeggen: Beloof me dat je het wilt, en me niet weer pijn zal doen.

    Wat zij zegt.
    Ik denk dat als je echt van hem houdt, je het kan proberen. Uiteindelijk heb je niks te verliezen.


    Mew <3

    Freakdog schreef:
    Niet geschoten altijd mis.
    Je moet wel als voorwaarde zeggen: Beloof me dat je het wilt, en me niet weer pijn zal doen.


    Ja, inderdaad, maar, ze heeft toch al 'geschoten'? En toen liep het mis. o.o'
    Voor de rest zeg ik hier niets over, ik heb een jongen ook terug genomen en dat is weer in het water gelopen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    gewoon doen en kijken hoe het lopen gaat.
    a;ls je het neit doet krijg je later maby spijt?
    xx


    /

    Freakdog schreef:
    Niet geschoten altijd mis.
    Je moet wel als voorwaarde zeggen: Beloof me dat je het wilt, en me niet weer pijn zal doen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Mellifluous schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad, maar, ze heeft toch al 'geschoten'? En toen liep het mis. o.o'
    Voor de rest zeg ik hier niets over, ik heb een jongen ook terug genomen en dat is weer in het water gelopen.

    Als je niet nog eens schiet dan heb je het zowiezo weer mis. Maar wie weet, is het deze keer toch niet mis.


    Where there is a sea there are pirates...

    Misschien wist hy het niet zeker en hy had tyd nodig om na te denken en nu weet hy dat hy wel by je wil zyn ?


    None but ourselves can free our minds.

    Freakdog schreef:
    Niet geschoten altijd mis.
    Je moet wel als voorwaarde zeggen: Beloof me dat je het wilt, en me niet weer pijn zal doen.

    Leuk als je dat zegt natuurlijk, maar als er iets is waarmee je hem zich kut en schuldig laat voelen is door te zeggen dat hij je pijn heeft gedaan...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Braindamage schreef:
    Misschien wist hy het niet zeker en hy had tyd nodig om na te denken en nu weet hy dat hy wel by je wil zyn ?


    Ja, hij had ook gezegt dat hij het allemaal niet meer wist. En dat het hem dan misschien beter leek om vrienden te blijven, maar 100% zeker wat hij er niet van. En toen heb ik maar gezegt dat we dan gewoon gingen stoppen. En nu wil 'ie echt alles doen om me terug te krijgen &zo' En ik voel nog wel veel voor um. Dat wel..


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Mensen verdienen een tweede kans, mits ze geen ernstig vergrijp hebben begaan.

    misschien moet jehet gewoon maar proberen. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.