• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Jamie.

    ' BliebBlieb. ' murmelde hij vrolijk en keek hem aan. ' Maar wat wou je nou zeggen? ' Hij ging iets rechter op zitten, zijn oogjes fonkelde nieuwsgierig en speelde wat met zijn polsbandje.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 20:10 ]

    Alexandro.
    "Tuurlijk," lachte hij, zijn hand gleed plagend omhoog. Met fonkelende oogjes keek hij haar aan.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek hem aan en had medelijden. ,,Sorry Andy, ik kan je echt niet helpen.'' verontschuldigde ik me nog en liep toen de kamer uit.
    (lilyyyy, wilej reageren bij geen weg meer terug? :x)

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik voelde mijn wangen kleuren en pakte zijn pols vast. ,,Stiekemerd n___n'' zei ik plagerig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Hij grijnsde schattig, zijn hand kriebelde op de plek waar hij verbleef. "Ah, toeee?"


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek hem aan en had medelijden. ,,Sorry Andy, ik kan je echt niet helpen.'' verontschuldigde ik me nog en liep toen de kamer uit.
    (lilyyyy, wilej reageren bij geen weg meer terug? :x)

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik schudde mijn hoofd. ,,Na-ah.'' zei ik vastbesloten. [inspilooos]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Muhawh, Ik verveel me =-=

    ik oooook.. Stuur Jamie naar boven ofzo? Pix heeft niks te doen x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Owhkee ^^ & Sorry Fieke (a).


    Jamie.

    Hij rekte zich uit en gaapte. 'Jamie gaat naar bedke. ' murmelde hij slaperig en drukte een kus op Darrens wang. ' Weltrusten. ' Langzaam krabbelde hij overeind, legde de koekjes terug in de kast en ging naar boven. ' Droomzacht. ' zei hij nog tegen Darren. Zachtjes sloot hij de deur achter zich dicht en liep de trap op en kwam boven Pix tegen. ' Ben je nog wakker? ' vroeg hij en keek hem aan. Het was eignelijk een beetje een domme vraag omdat ze nog wakker voor zijn neus stond x'D

    ik ga naar hij/zij vorm xd

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ze keek Jamie aan en antwoordde nogal droogjes: ,,Nee ik slaapwandel :3'' waarna ze scheefjes glimlachte. ,,Ik had dorst gekregen..'' legde ze toen uit.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik schudde mijn hoofd. ,,Na-ah.'' zei ik vastbesloten. [inspilooos]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Muwha. ' murmelde hij en keek toen even naar Andy's kamer. ' Heb je met hem gepraat? '

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ze keek hem aan, hoe kon hij dat nou weten? Was het zo doorzichtig? >o< ,,Ook..'' mompelde ze en frunnikte aan haar haren. ,,Maar kon hem niet helpen.'' blozend sloeg ze haar ogne neer.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik schudde mijn hoofd. ,,Na-ah.'' zei ik vastbesloten. [inspilooos][/quote


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Hoe wou je hem helpen dan? ' vroeg hij en keek haar aan. ' Met Darren? ' Zijn ogen gleden weer even naar Andy's kamer en weer terug naar Pixie.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Mwuha.. Hij heeft 't gewoon moeilijk maar naja..'' ze zweeg even. ,,Hij heeft me nodig en ik ging weg >o< Dat is gewoon gemeen, toch?..''

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik schudde mijn hoofd. ,,Na-ah.'' zei ik vastbesloten. [inspilooos][/quote


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Wee niet.. ' mompelde hij onverschillig en keek haar aan. ' Najah, ik zou het ook niet leuk vinden als je zomaar weg ging als ik het moeilijk vind.. ' Weer begon hij te spelen met polsbandje en wierp wierp JAA WIERP NIET WERPTE x'D een blik op de badkamer deur. ' Pix, wil je me gezeldschap houden als ik mijn tanden aan het poetsen ben ^^^ ? ' vroeg hij en keek haar weer een aan. Er verscheen een heel lief klein glimlachje op zijn gezicht en keek haar met smekende oogjes aan.

    [Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ze zei maar niet waarom ze weg was gegaan, het kwam zwak en egoïstisch over.. (WIIIIIIIIIERP xd JE leert het wel ;a) Ineens vroeg hij haar of ze hem gezelschap wilde houden bij het tanden poetsen, ze knipperde even verbaasd met haar ogen. Waarom zoe ie dat willen? Toen ze zijn smekende ogen zag kon ze niet weigeren. ,,Sure.'' antwoordde ze met minismile.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik schudde mijn hoofd. ,,Na-ah.'' zei ik vastbesloten. [inspilooos]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.