• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    't Is fronste. C:


    Alexandro.
    Button lag opgekruld tegen zijn benen, hij sliep rustig verder en hoorde ergens ver in zijn bewustzijn Abigail op staan, maar aandacht besteedde hij er natuurlijk niet aan. Hij had net zo'n leuke droom..


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik lusiterde en dacht toen eventjes na. ,,Misschien durut het bij jou gewoon wat langer voordat je iemand leuk vind en dan hebben Darren&Andy straks wat en dan ga je Darren ook 'toppie' vinden..'' mompelde ik. ,,En misschien vind Darren jou wel leuker.. Wie weet.'' ik zuchtte zachtjes en haalde een hand door mijn haren. ,,Maar luister maar niet te veel naar mij ik ben er geen expert in, je kan beter gewoon je hart volgen, hoe cliché het ook klinkt.''

    Abigail ~ CityGirl.
    Toen ik klaar was liep ik terug en ging weer liggen, dicht tegen Alex aan. Ik bekeek 'me ventjes en drukte een kusje op zijn lippen voordat ik mijn ogen sloot en mijn slaap weer hervatte ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij was naar beneden gegaan, maar toen hij Jamie&Pixie hoorde praten kon hij niet anders dan staan luisteren.. Hij vind je helemaal niet leuk, Darr.. Hij vermande zich en trok de deur open alsof hij net van boven kwam.
    "Hey guy&girl" zei hij terwijl hij moe op de bank plofte.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik schrok een beetje van Darren die ineens binnenkwam. ,,Oh he.'' zei ik en dwong mezelf tot een glimlach, het werd een miniscuul glimlachje. ,,Voel je je al wat beter..?'' vroeg ik aan 'm.

    Abigail ~ CityGirl.
    Toen ik klaar was liep ik terug en ging weer liggen, dicht tegen Alex aan. Ik bekeek 'me ventjes en drukte een kusje op zijn lippen voordat ik mijn ogen sloot en mijn slaap weer hervatte ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "Hmm, ja gaat iets beter, maar ik kon niet slapen.." Hij wierp een blik op Jamie. "Dusja, kom ik maar naar beneden." Hij legde zijn hoofd tegen Pixie's schouder en keek haar liefig aan.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Ah, oaky, gelukkig.'' ik keek weg en voelde ineens gewicht op myn schouder, ik keek en zag dat Darren met zijn hoofd erop leunde. Dat hoorde hy bij Jamie te doen >< Right? Of by Andy, niet bij mij.. Of zat ik er naast? ik bedoel, wat wist ik er nou van.. Ik had 1 vriendje gehad en maar voor een maandje.. Ik had niet veel verstand van jongens of de van de liefde..

    Abigail ~ CityGirl.
    Toen ik klaar was liep ik terug en ging weer liggen, dicht tegen Alex aan. Ik bekeek 'me ventjes en drukte een kusje op zijn lippen voordat ik mijn ogen sloot en mijn slaap weer hervatte ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "Pfff, ik vind het hier veel te veel lijken op mijn oude huis. Het is gewoon creepy, echt neit cuwl" zei hij zacht. Hij keek naar de tafelpoot waar zijn voet tegen aan lag. "Echt niet cuwl..."

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik gaapte zachtjes en keek naar Darren. ,,Dat kan ik ook nie helpen.'' zei ik en stond op. ,,Ik ga slapen n__n Ik ben kapot van de reis enzo..'' ik glimlachte flauwtjes en keke naar Darren&Jamie. ,,Trusten guys.'' zei ik, draaide me om en liep de woonkamer uit.

    Abigail ~ CityGirl.
    Toen ik klaar was liep ik terug en ging weer liggen, dicht tegen Alex aan. Ik bekeek 'me ventjes en drukte een kusje op zijn lippen voordat ik mijn ogen sloot en mijn slaap weer hervatte ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "Trusten Pix" En met tegenzin zat hij hier dan met Jamie. Hij liefst stond hij nu op en ging ook slapen. Hij wild eniet alleen zijn met Jamie. Jamie wilde hem niet en dat kon hij gewoon slecht hebben. En dat van Andy. Andy was wel lief, maar niet bepaald zijn boyfriend type. Daarvoor was de jongen al veel te lang zijn beste vriend. Hij kon zich niet voorstellen dat hij ooit een liefdesrealtie met Andy zou beginnen, maarja you never know what happens when you play in a band.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik liep naar de badkamer en poetste mijn tanden,w aste mijn gezicht en deed alles wat ik elke dag deed. Vervoglesn trok ik mijn pyjama aan, ene slaapjurkje zoals ik het noemde, het had een andere naam maar die vergat ik altijd dus bleef ik bij mijn versie. Toen ik klaar was met alles liep ik naar mijn slaapkamer en dropte myn spullen in een hoek, morgen zou ik de kasten indelen.. Ik kroop in bed, de rechterkant, raamkant. Een tevreden zuchtje verliet mijn lippen en ik trok de deken over me heen, ik sloot mijn ogen en al gauw lag ik te pitten.

    Abigail ~ CityGirl.
    Toen ik klaar was liep ik terug en ging weer liggen, dicht tegen Alex aan. Ik bekeek 'me ventjes en drukte een kusje op zijn lippen voordat ik mijn ogen sloot en mijn slaap weer hervatte ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Zijn arm lag als vanzelf weer om haar middel heen, in zijn slaap glimlachte hij lievig. C:


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Jamie.

    Hij volgde Pixie met zijn ogen en toen ze uit de kamer verdween werdt hij erg zenuwachtig. Via zijn ooghoeken keek hij naar Darren en beet op zijn lip. ' Hoi. ' murmelde hij zachtjes en glimlachde scheefjes. Langzaam schopte hij zijn schoenen uit, trok zijn knieën op en vouwde zijn armen er om heenn.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik liep naar de badkamer en poetste mijn tanden,w aste mijn gezicht en deed alles wat ik elke dag deed. Vervoglesn trok ik mijn pyjama aan, ene slaapjurkje zoals ik het noemde, het had een andere naam maar die vergat ik altijd dus bleef ik bij mijn versie. Toen ik klaar was met alles liep ik naar mijn slaapkamer en dropte myn spullen in een hoek, morgen zou ik de kasten indelen.. Ik kroop in bed, de rechterkant, raamkant. Een tevreden zuchtje verliet mijn lippen en ik trok de deken over me heen, ik sloot mijn ogen en al gauw lag ik te pitten.

    Abigail ~ CityGirl.
    De zon scheen al de kamer in en het was al best laat toen ik wakker werd, ik gaapte, ging wat verliggen en kroop weer tegen Alex aan in een poging om nog even door te slapen, i had nog geen zin om eruit tegaan, ik alg veels te lekker zo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Hij lag nog altijd tegen haar aan, in zijn boxer vormde zich nog een kleine bobbel. ^^
    Glimlachend legde hij zijn arm om haar heupen


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik liep naar de badkamer en poetste mijn tanden,w aste mijn gezicht en deed alles wat ik elke dag deed. Vervoglesn trok ik mijn pyjama aan, ene slaapjurkje zoals ik het noemde, het had een andere naam maar die vergat ik altijd dus bleef ik bij mijn versie. Toen ik klaar was met alles liep ik naar mijn slaapkamer en dropte myn spullen in een hoek, morgen zou ik de kasten indelen.. Ik kroop in bed, de rechterkant, raamkant. Een tevreden zuchtje verliet mijn lippen en ik trok de deken over me heen, ik sloot mijn ogen en al gauw lag ik te pitten.

    Abigail ~ CityGirl.
    Helaas mislukte mijn poging, zoals ik al vreesde. ,,Alex, ben je wakker..?'' fluisterde ik zachtjes en keek naar 'm, zo te zien sliep hij nog.. Maar ik kon me ook vergissen, ik zag nooit zo goed of iemand sliep of niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.