• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Andy
    Andy lag alweer op bed in zijn kamer en had zijn hoofd onder een kussen gestopt, hij was zachtjes aan het zingen, wat dus gedempt werd door het kussen/


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Alexandro.
    Hij keek nog altijd wat slaperig naar haar. Zachtjes streelde hij haar wang, ging dichter tegen haar aan liggen. "Hmm, je bent lekker warm..."


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik liep naar de badkamer en poetste mijn tanden,w aste mijn gezicht en deed alles wat ik elke dag deed. Vervoglesn trok ik mijn pyjama aan, ene slaapjurkje zoals ik het noemde, het had een andere naam maar die vergat ik altijd dus bleef ik bij mijn versie. Toen ik klaar was met alles liep ik naar mijn slaapkamer en dropte myn spullen in een hoek, morgen zou ik de kasten indelen.. Ik kroop in bed, de rechterkant, raamkant. Een tevreden zuchtje verliet mijn lippen en ik trok de deken over me heen, ik sloot mijn ogen en al gauw lag ik te pitten.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,dat vroeg ik niet.'' zei ik grinnikend en glimlachte toen, ik drukte een kusje op zijn lippen. ,,Maarja, goedemorgen (:'' ik keek 'm aan en woelde door zijn warrige haren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Hij grinnikte, drukte zachtjes een kusje terug. "Ugh... we staan toch nog niet op hè? Volgens mij heb ik een kater van chips." Hij keek schattig, grijnsde naar haar.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik had een nachtmerrie, dezelfde als altijd. Het was vreselijk, met een gil schrok ik wakker. Ik zat rechtop met mijn ogen wijdopen en ik hijgde lichtjes. Het duurde eventjes voordat k besefte dat ik wakker was en dat het maar een nachtmerrie was geweest.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Luiwammes.'' zei ik zachtjes en merkte toen dat ik koude voeten had. ,,Aawrgh, koude voeten.'' ik trok ze op en merkte dat deken helemaal raar lag en mijn voeten er dus onderuit staken, ineens hoorde ik geblaf en voelde ik gewicht op mijn voeten. ,,Awrh, Button? o-o'' mompelde ik verbaasd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Ik kijk op en lach zachtjes. "Kom maar, ik warm je wel op." Hij kon een plagerige ondertoon niet weglaten en trok haar dicht tegen zich aan, hield wat afstand met zijn boxer. Hij drukte een kusje in haar nek en glimlachte.


    Moet weg, morgen maar tot kwart voor 1 ^^


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Jy en zijn boxer x]
    Mazzelaar, ben mrogne half 4 thuis en moet dan
    hard werken aan 'werkstuk' >o<

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik had een nachtmerrie, dezelfde als altijd. Het was vreselijk, met een gil schrok ik wakker. Ik zat rechtop met mijn ogen wijdopen en ik hijgde lichtjes. Het duurde eventjes voordat k besefte dat ik wakker was en dat het maar een nachtmerrie was geweest.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keek Alex aan en de plagerige ondertoon in zijn stem ontging me niet, hij trok me dicht tegen zich aan en ik voelde een kusje in mijn nek. ,,Mm.. Nog steeds koud.'' zei ik zachtjes en ietwat plagerig. Ik mocht 'm merkte ik, maar ik zat nog altijd fo ie nou op jognens viel of naja.. Ook op meiden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha ja nou xD
    & ahw, ik heb uitval 3e&4e, dus 1e vrij, 2e gaat door, 3e wordt vak van het 1e, 4e wordt vak van het 6e, 5e blijft, uit. :3

    Alexandro.
    Zachtjes wreef hij zijn voeten tegen die van haar, probeerde de onderlinge gedachtes stop te zetten. Hij beet zachtjes in haar nek en streelde haar rug. "Wat is er nou toch? Vertel het me toch, Abi." zei hij zacht, hij tilde haar gezicht op en keek haar aan.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik had een nachtmerrie, dezelfde als altijd. Het was vreselijk, met een gil schrok ik wakker. Ik zat rechtop met mijn ogen wijdopen en ik hijgde lichtjes. Het duurde eventjes voordat k besefte dat ik wakker was en dat het maar een nachtmerrie was geweest.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik onderdrukte een giechel door het gekriebel aan mijn voeten, ineens vroeg hij wat er was. Ik keek weg en zuchtte zachtjes. ,,Nouja.. Tis zo..'' ik zweeg een paar tellen. ,,Ik dacht altijd dat je alleen op jongens viel.'' zei ik uberzachtjes dat ik het zelf nog ampeer hoorde.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren
    "Hey, sorry Jamie,maar ik heb jullie net gehoord. Waarom zeg je zoiets niet gewoon tegen mij!" zei hij wat geirriteeerd. Hij hoorde Pixie gillen en wist meteen dat het weer raak was..Arm kind

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik zuchtte zachtjes en wreef in mijn ogen, ik besloot even wat te drinken en daarna maar weer proberen te slapen. Daarom stond ik op uit bed en liep naar de badkamer, ik dronk wat water en liep teon terug. Ik bleef staan voor Andy's deur, ik was nog steeds wat pissig op hem, zat hij ook ergens mee..? Ik hoorde zacht gezang en bleef staan luisteren ^-^

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik onderdrukte een giechel door het gekriebel aan mijn voeten, ineens vroeg hij wat er was. Ik keek weg en zuchtte zachtjes. ,,Nouja.. Tis zo..'' ik zweeg een paar tellen. ,,Ik dacht altijd dat je alleen op jongens viel.'' zei ik uberzachtjes dat ik het zelf nog ampeer hoorde.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Ik weet het niet.. ' mompelde hij zachtjes en keek Darren aan. ' Ik weet niet wat ik voel. ' Ondertussen knabbelde hij zenuwactig op zijn lip en speelde wat met zijn polsbandje. ' Ik weet niet eens wat ik moet voelen. ' murmelde hij nu een beetje van streek en kreeg traantjes in zijn ogen.

    Andy
    Hij bleef doorzingen terwijl hij zijn kussen van zijn hoofd afhaalde en het tegen zijn borst drukte. "I sit here and smile, dear, I smile because I think of you and blush.. This bleeding hollow details.. just fuss."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    Hij keek Jamie aan en knuffelde de jongen lieflijk. "Sorry Jeem, het spijt me. Ik heb gewoon rotzin door dat ik me niet goed voel en dat moet ik niet op jou afreageren" Hij veegde wat traantjes weg en keek hem aam.

    Alexandro.
    Hij zuchte zachtjes, dus dat was er aan de hand. Ze geloofde hem niet... Hij keek even weg, toen weer naar haar. "Dat ik vaker op jongens val betekent niet dat ik niet op meisjes kan vallen, hoor. Ik ben bi, niet homo.." Ergens deed het hem pijn dat ze dat dacht, dat hij haar eigenlijk bedroog, maar hij snapte het wel.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.