• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

Tekst gejat van Simone. [a]

[ topic verplaatst door een moderator ]

Live life for the moment, because everything else is uncertain.

Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik leunde tegen de muur naast de deur van Andy's slaapkamer, ik luisterde zwijgend en frunnikte wat aan mijn pyjamajurkje. Was Andy verliefd? of zong ie zomaar t'eerste wat 'm te binnen schoot? Ik beet zachtjes op de binnenkant van myn wang, het klonk alsof hij het meende..

Abigail ~ CityGirl.
    IK beet zachtjes op mijn onderlip en keek weg. ,,ik dacht dat je enkel op jongens viel..En het leek nogal onlogisch dat je op mij zou vallen..'' legde ik zachtjes uit, ik hoopte dat hij me begreep en niet zou denken dat ik 'm niet vertrouwde..

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Alexandro.
    Zachtjes zuchtend keek hij naar haar, slikte. "Nee, ik ben gewoon bi, hoor..."

Andy
    Hij stopte maar met zingen en staarde naar het plafond, zachtjes zuchtend dacht hij na over Darren en Jamie en deze hele situatie en aan het feit dat hij gewoon weg wilde.

I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

Op de een of andere manier kreeg ik het voor elkaar mijn hoofd te stoten aan de muur toen ik wat naar achteren leunde en de muur dichterbij bleke te zijn dan ik dacht. ,,Auwtsj!'' siste ik en wreef met mijn hand over mijn hoofd, typisch wat voor mij.

Abigail ~ CityGirl.
    Ik keek hem aan en voelde hoe mijn wangen kleurde. ,,Sorry.'' zei ik zachtjes en keek wat ongemakkelyk weg. Stom, ik ahd het moeten weten, nietwaar?

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Alexandro.
    Slim gedaan. Hij streelde zachtjes over haar rug. "Laat maar, het is niet erg.." Natuurlijk maakte het hem wel uit, maar toch.

Op de een of andere manier kreeg ik het voor elkaar mijn hoofd te stoten aan de muur toen ik wat naar achteren leunde en de muur dichterbij bleke te zijn dan ik dacht. ,,Auwtsj!'' siste ik en wreef met mijn hand over mijn hoofd, typisch wat voor mij.

Abigail ~ CityGirl.
    ,,Wel..'' zei ik zachtjes en koppig, verder zweeg ik, bang om nog wat stoms te zeggen. Waarom was ik zo goed in verpesten/ Ik wilde dat hij em mocht, niet dat hij me haatte.. En dat ging ie wel doen als ik zo doorging, waarschijnlijk had ik hem gekwetst.

Andy
    Hij keek op toen hij een bonk, en daarna een kreetje van pijn hoorde. "Pix?" vroeg hij, het was een meisjesstem, dus het moest Pix wel zijn. Toch?

Shit, wat nu? Ik zuchtte zachtjes en deed zijn deur een stukje open. ,,Ja?'' vroeg ik zachtjes en keek hem aan, ik kon beter een smoes bedenken anders ging hij nog denken dat ik hem afluisterde. Wat ik eigenlijk ook deed maar toch.

Abigail ~ CityGirl.
    -

[ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 17:27 ]

Haha Simoon, 2x een reactie van Pixie op de verkeerde plek :P

Alexandro.
    Hij keek even naar het plafond, wreef over zijn gezicht. "Ik snap het gewoon niet. Waarom geloofde je me niet gewoon? Je vertrouwt me toch wel?"

Shit, wat nu? Ik zuchtte zachtjes en deed zijn deur een stukje open. ,,Ja?'' vroeg ik zachtjes en keek hem aan, ik kon beter een smoes bedenken anders ging hij nog denken dat ik hem afluisterde. Wat ik eigenlijk ook deed maar toch.

Abigail ~ CityGirl.
    Ik keek 'm voorzichtig aan. ,,Dat was 't niet.. 't Was eerder dat ik mezelf niet geloofde of.. Naja, 't was moeilijk te geloven dat iemand me leuk vond ><'' ik snapte mezelf haast niet, laat staan dat hij het begreep. ,,maar ik vertrouw je wel Alex..''

Alexandro.
    Hij legde zijn hand op haar wang, kuste haar even zachtjes. "Je moet niet zo onzeker zijn, Abi, als ik homo was geweest zou ik nooit zoiets doen.."

Abigail ~ CityGirl.
    Ik glimlachte flauwtjes en knuffelde hem. ,,je bent lief Alex.'' zei ik met fonkeloogjes. ,,En naja..'' ik zweeg een paar tellen om moed te verzamelen, dit ging namelijk mijn trots te boven. ,,Ik houd an je.'' zei ik zachtjes en drukte mijn lippen op die van hem/

Andy
    "Wat deed je daar?" vroeg hij zacht. Hij kwam overeind en klopte op het stuk bed naast hem.

Ik beet op mijn onderlip en stapte binnen, ik sloot de deur zachtjes achter me. ,,Awrh..'' shit, ik wist geen smoes, dan maar de waarheid. ,,Ik hoorde je zingen en naja.. Ik luisterde.'' ik liep naar het bed en ging naast 'm zitten. Ik keek weg en frunnikte aan myn pyjamajurkje, ik was nog steeds wat pissig op hem en dat evranderde niet.

Abigail ~ CityGirl.
    Ik glimlachte flauwtjes en knuffelde hem. ,,je bent lief Alex.'' zei ik met fonkeloogjes. ,,En naja..'' ik zweeg een paar tellen om moed te verzamelen, dit ging namelijk mijn trots te boven. ,,Ik houd an je.'' zei ik zachtjes en drukte mijn lippen op die van hem.

Andy
    "Oh.." Hij bloosde even en keek weg. "Okay dan." Hij haalde wat haar uit zijn ogen.