• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Jamie.

    Zwijgend keek hij naar Darren en knabbelde vrolijk aan zijn koekje. ' Wat denk je nu? ' zei hij nieuwsgierig en hoorde Darrens hersens kraken. Hij had zijn koekje op en pakte een nieuwe. ' En als je nu zit te denken, kan ik je ook iets anders vragen.. ' zei hij met een volle mond. ' Jij vind Andy toch ook leuk? '

    Darrenn

    "Ik zie Andy als mijn beste vriend en ik kan me niet voorstellen dat hij verliefd op me is. Het is zo raar. Ik bedoel , ja hij vraagt veel aandacht, is klef, maar dat hoort bij hem. En ja hij vraagt me wel eens om een kus, so what ? Is hij dan meteen verliefd op me ? Ik geloof het niet, Jeem."

    Jamie.

    ' Ohm. ' mompelde hij en klom langzaam op Darrens schoot. ' Maar tegen mij en Pixie is hij niet bepaald klef? ' Ondertussen at hij weer een koekje op en Jamie had een nieuwsgierige twinkeling in zijn ogen. ' Betekend dat niet gewoon dat hij verliefd op je is? ' Vrolijk wiebelde hij een beetje heen en weer. ' En misschien vind hij het fijn als jij hem aandacht geeft. ' murmelde hij weer met een volle mond. ' En als hij die niet krijgt dat hij er dan om vraagd. '

    Darren
    Hij sloeg zijn armen om Jamie heen. "Ik weet niet. Ja, hij is wel vaak teleugesteld als ik hem geen kus geef of zo. Maar ik snap het gewoon niet, hoe kan ik zo blind zijn en zoiets niet zijn ? Ik merk normaal zoiets altijd!" Hij keek Jammie aan en woelde door Jeems haar. "Waarom kan ik niet gwn zijn beste vriend zijn ?"

    Jamie.

    Hij nestelde zijn gezicht in Darrens nek en sloot zijn ogen. ' Mensjes worden gewoon verliefd, toch? ' murmelde hij zachtjes. ' Anders was mensje Darren ook niet verliefd geworden op Alien Jamie. ' Zachtjes drukte hij een klein kusje in zijn nek en keek Darren aan.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik wreef zachtjes over zijn rug. ,,Wat zit je dwars Andy..?'' vroeg ik zachtjes en voorzichtig, bang om het erger te maken terwijl ik alleen wilde helpen.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Hmm, geef mij maar weer de schuld.'' zei ik met grijnsje en kriebelde op zijn buik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy
    "I-ik.. Ik weet niet.. Pix.." Hij schudde zijn hoofd. "Ik denk dat ik heel misschien Darren een beetje heel erg leuk vind." mompelde hij snel achter elkaar met een vuurrood hoofd. "Maar Darren heeft Jamie."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik zuchtte zachtjes en liet 'm los, weer hetzelfde verhaal. ,,Jullie denken ook allemaal hetzelfde he?'' mompelde ik. ,,Jeem denkt dat jy en Darren bij elkaar horen enzo.'' ik frunnikte aan mijn haren.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Hmm, geef mij maar weer de schuld.'' zei ik met grijnsje en kriebelde op zijn buik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy
    "Hoe kan hij dat denken?" vroeg hij met grote oogjes. "Hij heeft met Darren gezoend!"


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Weet ik veel! Ik heb geen flauw idee van ald ie dingen.'' het kwam er botter uit dan dat ik wou en mijn gezicht betrok. ,,Sorry.'' zei ik zachtjes en beet op mijn onderlip.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Hmm, geef mij maar weer de schuld.'' zei ik met grijnsje en kriebelde op zijn buik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy
    "Nee, geeft niet.." murmelde hij.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik sloeg mijn blik neer en frunnikte aan mijn kettinkje, het eenzame gevoel bleef. Langzaam stond ik op. ,,Ik ga slapen..'' ik keek Andy even aan en liep toen richting de deur.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Hmm, geef mij maar weer de schuld.'' zei ik met grijnsje en kriebelde op zijn buik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy
    "W-welterusten.." Hij ging weer liggen en zwaaide eventjes.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek hem aan en had medelijden. ,,Sorry Andy, ik kan je echt niet helpen.'' verontschuldigde ik me nog en liep toen de kamer uit.
    (lilyyyy, wilej reageren bij geen weg meer terug? :x)

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Hmm, geef mij maar weer de schuld.'' zei ik met grijnsje en kriebelde op zijn buik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "Jeem, je.." Hij kapte zijn zin af, zuchtte diep en keek de jongen aan. "Ik weet het echt allemaal niet meer. Andy is toch gewoon mijn beste vriend ? Toch ?" Hij streelde hopeloos door Jamie's haar. "Alien Jamie is lief"