• In de klas heb je soms mensen die zich beter voelen dan anderen weetjewel. Dan zeggen ze zo van :'Ja die nerd' 'Die loser' ik erger me hier zó aan. Willen ze soms zeggen dat ze denken dat zij zelf populair zijn.
    Als je dit dan tegen ze zegt benoemen ze je echt tot loser
    voordat ik het zei mocht iedereen me wel, ik heb het gezegd en de gene tegen wie ik het heb gezegd heeft bijna de hele klas tegen me opgezet

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    dat is kut.
    há, ik ben arrogant volgens de arroganste heks van de klas. Maar weet je wat, het kan me niks schelen, want stiekem heeft ze gewoon gelijk.
    Niemand loopt over mij heen. Niet meer.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zeg niet dat ik heilig ben, maar ik heb ook echt een gruwelijke hekel aan mensen die alleen maar anderen kunnen afzeiken. Ik heb altijd het gevoel dat de meeste mensen die écht heel veel lullen over anderen, dat doen zodat ze niet na hoeven te denken over zichzelf. Als ze nooit eens realistisch naar zichzelf kijken, kan hun hoogmoedige zelfbeeld ook niet beschadigd raken. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    nou das echt kut voor je
    ik ben geen meeloper, maar ik word niet gepest
    en als ik zoiets zou zeggen zijn ze het volgende week vergeten


    You can't not look cool with a crossbow.

    ik zeg soms wel eens van die dingen maar dan alleen als ik echt heel erg boos ben. Anders niet, iedereen is gelijk voor mij(krul)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Pff, da's kut...
    Al schijn ikzelf vrij hard te zijn als ik in een sarcastische bui ben --'


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ja ik ken het..
    Heb ik in mijn klaso ook, maar ik trek em er weinig van aan.


    Don't dream your life, but live your dream!