• Quizletters, ik wil en moét jullie flirt tips gebruiken.
    Ik heb namelijk een crush en ik moet echt wat ondernemen, binnekort.
    Dus, drop hier je flirttechnieken, en wie weet leer je er zelf ook nog wat van.:Y)

    Flirt tips:
    1. Oké, zoek oogcontact. En als jij dan ziet dat hij kijkt en vlug weg kijkt, kijk dan zelf later nog een keer om te zien of hij zelf terug kijkt.
    2. Als er zich een situatie voordoet waarbij je in staat bent om hem lang in de ogen te kijken, doe dat ook. En vergeet niet subtiel verleidelijk te glimlachen. Dat moet je zolang mogelijk vasthouden en dan gracieus wegkijken en je geinteresseerd met andere dingen bezig te houden, zoals praten tegen iemand die naast je staat.
    Zie wel dat je de eerste bent die wegkijkt.
    3. Glimlach veel, daardoor lijkt je gezicht meestal een stuk mooier. Het komt ook ontspannen over. Als je ziet dat de ander rust uitstraalt, word je zelf ook rustiger. Ook al ben jij op dat moment nog niet ontspannen, als hij dat wordt, wordt jij het ook wel.
    4. Trek geen ringen of armbandjes aan. Als je nerveus bent, ga je ermee zitten spelen. Dat vinden jongens meestal irritant en zij hebben ook aandacht nodig.
    5. Ga rechtop zitten. Dan zie je er geïnteresseerder en zelfverzekerder uit. Iemand die ineengekropen zit, wordt over het algemeen zielig gevonden.
    6. Zorg ervoor dat je je gezicht en lichaam mooi benadrukt. Dat is op zich geen flirt, maar dat zorgt ervoor dat je al een stuk minder je best hoeft te doen. haha.
    7. Neem initiatief. Iedereen kickt op initiatief. Meisjes willen dat jongens initiatief nemen, maar andersom ook.
    8. Geef complimentjes.
    9. Wees vrolijk (niet hyper!), ongelukkige mensen zijn niet aantrekkelijk.
    10. Wees jezelf!
    11. Als je niets meer te zeggen hebt, ga dan weg voor je domme uitspraken gaat doen. (Bv. 'Eh, ik hou van appels, jij ook?') + dat maakt je mysterieus.
    12. Kruis je armen niet, dat komt over alsof je geen contact wil.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 22:24 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben benieuwd naar de reacties op dit topic. Want ik heb namelijk hetzelfde probleem als jou (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hahaha. :9~
    Oké, zoek oogcontact. En als jij dan ziet dat hij kijkt en vlug weg kijkt, kijk dan zelf later nog een keer om te zien of hij zelf terug kijkt. -dat zag ik op tv- :Y)


    All was well.

    thegirl schreef:
    Ik ben benieuwd naar de reacties op dit topic. Want ik heb namelijk hetzelfde probleem als jou (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dude je moet gewoon naar hem lachen :3


    We can only learn to love by loving.

    Als je oogcontact hebt even lief naar hem lachen. En in veel magazines staat dat je hem eens subtiel moet aanraken als je wat zegt ofzo, maar dat doe ik zelf nooit want dat vind ik vreemd x')


    I clicked my heels and wished for you.

    Vandaal schreef:
    Dude je moet gewoon naar hem lachen :3

    Dan ken je mij nog niet.
    De ongeluk-kampioen-waar-altijd-haar-crush-bij-is.
    En ik vind mijn lach stom.
    En ik word rood.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Probeer gewoon eens een gesprekje aan te knopen, een keer te praten. En anders de eerste stappen over internet. :]


    we were young but we were blind.

    Ja, dit is nu es een nuttig topic (baby)
    Ik blijf hier nog effe rondhangen, ghehehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als er zich een situatie voordoet waarbij je in staat bent om hem lang in de ogen te kijken, doe dat ook. En vergeet niet subtiel verleidelijk te glimlachen. Dat moet je zolang mogelijk vasthouden en dan gracieus wegkijken en je geinteresseerd met andere dingen bezig te houden, zoals praten tegen iemand die naast je staat.
    Zie wel dat je de eerste bent die wegkijkt. ;d


    Where there is a sea there are pirates...

    Oh eh.. trouwens.. det oogcontact maken werkt wel. Het is mij zelfs gelukt.
    Ik zat op een gelukkige dag in een kledingzaak rond te neuzen, komen er ineens een jongen en een meisje binnen wandelen. Geen idee of dat meiske trouwens zn vriendin is maar enfin, ik keek in eerste instantie doodgewoon naar die jongen omdat ie zulk mooi blond haar had. Maar toen keek ie terug en toen had ik zin in een spel, zeg maar :']

    Dus wij even later die zaak uitlopen, zeg ik tegen m'n vriendin: 'Yo, volgens mij heb ik geflirt.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Oh eh.. trouwens.. det oogcontact maken werkt wel. Het is mij zelfs gelukt.
    Ik zat op een gelukkige dag in een kledingzaak rond te neuzen, komen er ineens een jongen en een meisje binnen wandelen. Geen idee of dat meiske trouwens zn vriendin is maar enfin, ik keek in eerste instantie doodgewoon naar die jongen omdat ie zulk mooi blond haar had. Maar toen keek ie terug en toen had ik zin in een spel, zeg maar :']

    Dus wij even later die zaak uitlopen, zeg ik tegen m'n vriendin: 'Yo, volgens mij heb ik geflirt.'

    Hahaha, oké. Maar ik ben bang dat ik heel erg ga blozen of zo, en dat ziet er ook zo dom uit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    eens even denken.
    Eerst natuurlijk zoals je zelf al had geschreven oogcontact proberen maken.
    Als dat gelukt is misschien eens lief glimlachen?
    en wat dichter in de buurt gaan staan of perongeluk tegen hem aan lopen. Ik weet het niet maar volgens mij zijn er genoeg boekjes zoals girls of joepie waar er flirttips instaan (':


    There's nothing like us.

    -Glimlach veel, daardoor lijkt je gezicht meestal een stuk mooier. Het komt ook ontspannen over. Als je ziet dat de ander rust uitstraalt, word je zelf ook rustiger. Ook al ben jij op dat moment nog niet ontspannen, als hij dat wordt, wordt jij het ook wel.
    -Trek geen ringen of armbandjes aan. Als je nerveus bent, ga je ermee zitten spelen. Dat vinden jongens meestal irritant en zij hebben ook aandacht nodig.
    -Ga rechtop zitten. Dan zie je er geïnteresseerder en zelfverzekerder uit. Iemand die ineengekropen zit, wordt over het algemeen zielig gevonden.
    -Zorg ervoor dat je je gezicht en lichaam mooi benadrukt. Dat is op zich geen flirt, maar dat zorgt ervoor dat je al een stuk minder je best hoeft te doen. haha.
    -Neem initiatief. Iedereen kickt op initiatief. Meisjes willen dat jongens initiatief nemen, maar andersom ook.
    -Geef complimentjes.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Hem iets langer aanraken dan normaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Chiyo schreef:
    -Glimlach veel, daardoor lijkt je gezicht meestal een stuk mooier. Het komt ook ontspannen over. Als je ziet dat de ander rust uitstraalt, word je zelf ook rustiger. Ook al ben jij op dat moment nog niet ontspannen, als hij dat wordt, wordt jij het ook wel.
    -Trek geen ringen of armbandjes aan. Als je nerveus bent, ga je ermee zitten spelen. Dat vinden jongens meestal irritant en zij hebben ook aandacht nodig.
    -Ga rechtop zitten. Dan zie je er geïnteresseerder en zelfverzekerder uit. Iemand die ineengekropen zit, wordt over het algemeen zielig gevonden.
    -Zorg ervoor dat je je gezicht en lichaam mooi benadrukt. Dat is op zich geen flirt, maar dat zorgt ervoor dat je al een stuk minder je best hoeft te doen. haha.
    -Neem initiatief. Iedereen kickt op initiatief. Meisjes willen dat jongens initiatief nemen, maar andersom ook.
    -Geef complimentjes.


    Danku!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?