• Jup en You Ate My Dog stond ook in het voorprogramma van Destine, donderdag net als Her Bright Skies (waar ik net een topic van heb geopend).

    Ik vond hun ook wel even vet om met jullie te delen :3

    You Ate My Dog - We Burn Like The Phoenix

    En net als Her Bright Skies vind ik de muziek vet, zijn ze ook super aardig en cool en niet verkeerd om naar te kijken (die drummer :9~ helaas staat die niet op die foto in dat filmpje want toen zat die er nog niet bij) (A)

    Wat vinden jullie ervan? :D

    Update: Morgen (4 januari) komt hun eerste videoclip uit :3

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 17:49 ]


    dream, dare, fly!

    Ik vind ze best wel goed <3


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Haha wie weet x'D
    Anyway ik heb hem gebombadeerd tot mijn Zweedse vriendje :')


    Hahaha, nice!
    Dan bombardeer ik de zanger van Her Bright Skies nu tot mijn Zweedse vriendje! Al heb ik amper met hem gepraat! Hahaha. (krul)

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Hahaha, nice!
    Dan bombardeer ik de zanger van Her Bright Skies nu tot mijn Zweedse vriendje! Al heb ik amper met hem gepraat! Hahaha. (krul)


    Whahaha oehh dan hebben we nu allebei een Zweeds vriendje :9~
    Dubbeldate? x'D

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 22:11 ]


    dream, dare, fly!

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Whahaha oehh dan hebben we nu allebei een Zweeds vriendje :9~
    Dubbeldate? x'D


    Hahaha, goed idee!
    Doen we! Nu alleen nog aan ze vertellen dat ze nu onze zweedse vriendjes zijn! Haha, klinkt heus niet eng! :'D

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Hahaha, goed idee!
    Doen we! Nu alleen nog aan ze vertellen dat ze nu onze zweedse vriendjes zijn! Haha, klinkt heus niet eng! :'D


    Hahahah ik zie het al helemaal voor me x'D


    dream, dare, fly!

    oehhh i love hun <3 Ik heb een vest van you ate my dog and her bright skies love ik to <3 Maar destine nog het meest xd


    Music makes me high

    MisSaTyrPade schreef:
    oehhh i love hun <3 Ik heb een vest van you ate my dog and her bright skies love ik to <3 Maar destine nog het meest xd


    Haha naisss! :3
    Ik vind persoonlijk You Ate My Dog & Her Bright Skies beter dan Destine, maar ik ben ook nooit echt fan van Destine geweest :P


    dream, dare, fly!

    Update: Morgen (4 januari) komt hun eerste videoclip uit :3


    dream, dare, fly!