• Jup en You Ate My Dog stond ook in het voorprogramma van Destine, donderdag net als Her Bright Skies (waar ik net een topic van heb geopend).

    Ik vond hun ook wel even vet om met jullie te delen :3

    You Ate My Dog - We Burn Like The Phoenix

    En net als Her Bright Skies vind ik de muziek vet, zijn ze ook super aardig en cool en niet verkeerd om naar te kijken (die drummer :9~ helaas staat die niet op die foto in dat filmpje want toen zat die er nog niet bij) (A)

    Wat vinden jullie ervan? :D

    Update: Morgen (4 januari) komt hun eerste videoclip uit :3

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 17:49 ]


    dream, dare, fly!

    Seaside schreef:
    Ze waren wel knap, trouwens :'DDD


    Hahaha echt he x'D ik heb die drummer tot mijn Zweedse vriendje gebombadeerd :')


    dream, dare, fly!

    Miauw schreef:
    I love You Ate My Dog! Hele vette muziek en zulke lieve jongens!
    Her Bright Skies was trouwens ook heel vet (:


    Indeed :)


    dream, dare, fly!

    Ik vond ze niet zo heel geweldig, eigenlijk. Maar ze waren inderdaad heel aardig! Ik wilde zo met één van ze op de foto, gingen ze meteen elkaar erbij halen en stond ik met ze allemaal tegelijk op de foto. Ze waren echt aardig. :'D
    En eh, er was iemand uit die band die ik wel knap vond, één met een pet. Maar ik weet niet wie dat was, hahaha. (:

    Mosseljongen schreef:
    Ik vond ze niet zo heel geweldig, eigenlijk. Maar ze waren inderdaad heel aardig! Ik wilde zo met één van ze op de foto, gingen ze meteen elkaar erbij halen en stond ik met ze allemaal tegelijk op de foto. Ze waren echt aardig. :'D
    En eh, er was iemand uit die band die ik wel knap vond, één met een pet. Maar ik weet niet wie dat was, hahaha. (:


    OOh die met die pet die met die witte gitaar *kwijl* :9~


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Mosseljongen schreef:
    Ik vond ze niet zo heel geweldig, eigenlijk. Maar ze waren inderdaad heel aardig! Ik wilde zo met één van ze op de foto, gingen ze meteen elkaar erbij halen en stond ik met ze allemaal tegelijk op de foto. Ze waren echt aardig. :'D
    En eh, er was iemand uit die band die ik wel knap vond, één met een pet. Maar ik weet niet wie dat was, hahaha. (:


    Ja, ik wou met de gitarist op de foto, want goed, die was er zo. En hij was zo van in het Zweeds; Yo man, komen jullie op de foto.
    Dus zo stonden wij met z'n allen op de foto. Ik vond hen wel cool.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    TheReaper schreef:
    (...)

    OOh die met die pet die met die witte gitaar *kwijl* :9~


    Was dat de gitarist? Oké, dan weet ik dat ook weer! Hahaha :'D
    En hij was zó sexy! Ik sta wel 3 keer met hem op de foto, hahaha. :9~

    @Synester: Hahaha, precies! Zo ging het bij mij dus ook! En ze waren echt heel aardig gewoon. :'D

    Mosseljongen schreef:
    Ik vond ze niet zo heel geweldig, eigenlijk. Maar ze waren inderdaad heel aardig! Ik wilde zo met één van ze op de foto, gingen ze meteen elkaar erbij halen en stond ik met ze allemaal tegelijk op de foto. Ze waren echt aardig. :'D
    En eh, er was iemand uit die band die ik wel knap vond, één met een pet. Maar ik weet niet wie dat was, hahaha. (:


    Haha leukkk :3
    Ik stond eerst zo een tijdje met die zanger te praten want die vond een vriendin van me zo schattig :') en ik stond meer te wachten tot de drummer kwam en toen ging ik met die drummer op de foto *klik* (ja ik ben er helemaal trots op (A)) en toen heb ik een hele tijd met hem daar rondgehangen en gisteren kreeg ik een berichtje van hem op facebook ineens! :3


    dream, dare, fly!

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Was dat de gitarist? Oké, dan weet ik dat ook weer! Hahaha :'D
    En hij was zó sexy! Ik sta wel 3 keer met hem op de foto, hahaha. :9~

    @Synester: Hahaha, precies! Zo ging het bij mij dus ook! En ze waren echt heel aardig gewoon. :'D


    Ooowhh nom nom ik rende nog voorbij struikelde haast, en die hoofdjes van hun zo zoeff xD hahahahha and im jealous :O


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    @TheReaper Dat is die gast waar jij mee ging Eye fucken xD

    NNailaa schreef:
    @TheReaper Dat is die gast waar jij mee ging Eye fucken xD


    Nee das weer een andere lol xD


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Haha leukkk :3
    Ik stond eerst zo een tijdje met die zanger te praten want die vond een vriendin van me zo schattig :') en ik stond meer te wachten tot de drummer kwam en toen ging ik met die drummer op de foto *klik* (ja ik ben er helemaal trots op (A)) en toen heb ik een hele tijd met hem daar rondgehangen en gisteren kreeg ik een berichtje van hem op facebook ineens! :3


    Oeeeeh, wat stond erin? ^^
    Oké, ik ben te nieuwsgierig, hierop hoef je niet te antwoorden hoor, hahaha.
    En huh, ik weet nu wie die drummer is ja, maar volgens mij had hij bij ons -de dag ervoor- een baard. Dus, of hij heeft zich voor jullie show nog even geschoren, of ik lul maar wat. Hahaha. :'D

    :9~
    minder goed als HBS (denk ik :S)
    maar nog steeds erug goed!!!


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    TheReaper schreef:
    (...)

    Ooowhh nom nom ik rende nog voorbij struikelde haast, en die hoofdjes van hun zo zoeff xD hahahahha and im jealous :O


    Hahaha, zoiets had ik ook!
    Ik was de hele tijd aan het struikelen over de opstapjes, dus ik lette extra goed op. Dus ik dacht: 'Pas op, hier is een opstapje.' Dus ik ging expres zo heel voorzichtig eroverheen proberen te lopen, was het geen opstapje, had ik het me maar verbeeld. En daar ging ik dus! Haha, iedereen lachte me toen ook goed uit, hahaha. (:

    TheReaper schreef:
    (...)

    Nee das weer een andere lol xD


    No man, Het was die gast toch van You ate my dog, & met Hubrecht Haha

    The devil said: You'll go to hell, Oh wait, You're already there xD

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Hahaha, zoiets had ik ook!
    Ik was de hele tijd aan het struikelen over de opstapjes, dus ik lette extra goed op. Dus ik dacht: 'Pas op, hier is een opstapje.' Dus ik ging expres zo heel voorzichtig eroverheen proberen te lopen, was het geen opstapje, had ik het me maar verbeeld. En daar ging ik dus! Haha, iedereen lachte me toen ook goed uit, hahaha. (:


    Aaawww hahaha xD Maar jij staat ten minste op de foto ik had geen camera mee xD


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me