• Jup en You Ate My Dog stond ook in het voorprogramma van Destine, donderdag net als Her Bright Skies (waar ik net een topic van heb geopend).

    Ik vond hun ook wel even vet om met jullie te delen :3

    You Ate My Dog - We Burn Like The Phoenix

    En net als Her Bright Skies vind ik de muziek vet, zijn ze ook super aardig en cool en niet verkeerd om naar te kijken (die drummer :9~ helaas staat die niet op die foto in dat filmpje want toen zat die er nog niet bij) (A)

    Wat vinden jullie ervan? :D

    Update: Morgen (4 januari) komt hun eerste videoclip uit :3

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 17:49 ]


    dream, dare, fly!

    NNailaa schreef:
    (...)

    No man, Het was die gast toch van You ate my dog, & met Hubrecht Haha

    The devil said: You'll go to hell, Oh wait, You're already there xD


    Naila ...hou maar op lmfao xD


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    TheReaper schreef:
    (...)

    Naila ...hou maar op lmfao xD


    Ik ga verder op msn :Y)

    TheReaper schreef:
    (...)

    Aaawww hahaha xD Maar jij staat ten minste op de foto ik had geen camera mee xD


    Awh, dat is kut! ;o Ach ja, des te meer redenen om nog eens naar een concert van ze te gaan, toch? :'D
    Maar was jij ook in Leeuwarden dan? Want daar was ik ook, hahaha. :'D

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Was dat de gitarist? Oké, dan weet ik dat ook weer! Hahaha :'D
    En hij was zó sexy! Ik sta wel 3 keer met hem op de foto, hahaha. :9~

    @Synester: Hahaha, precies! Zo ging het bij mij dus ook! En ze waren echt heel aardig gewoon. :'D


    Ja junge, ik ging met andere mensen praten. Stiekem wou ik ze aanspreken in het Deens, maar dat heb ik maar niet gedaan. Dan kwamen er domme dingen uit mijn mond. En ze waren Zweeds O_O


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Awh, dat is kut! ;o Ach ja, des te meer redenen om nog eens naar een concert van ze te gaan, toch? :'D
    Maar was jij ook in Leeuwarden dan? Want daar was ik ook, hahaha. :'D


    Ja daar was ik ^^ Maar voor een dagje moest daarna weer weg :( Maar ik ga zeker nog eens naar hun toe ik vond t geweldig!


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Oeeeeh, wat stond erin? ^^
    Oké, ik ben te nieuwsgierig, hierop hoef je niet te antwoorden hoor, hahaha.
    En huh, ik weet nu wie die drummer is ja, maar volgens mij had hij bij ons -de dag ervoor- een baard. Dus, of hij heeft zich voor jullie show nog even geschoren, of ik lul maar wat. Hahaha. :'D


    Haha zou best kunnen want hij had een weddenschap met iemand uit die band gehad en als hij verloor gingen ze z'n baard er af halen :') en op facebook heeft die ook foto's dat die z'n baars nog heeft :P

    Haha nou ik had dus een hele tijd met hem rond gehangen alleen weet ik er amper wat van omdat ik teveel had gedronken maar ik hoorde echt hele foute verhalen van die vriendin van me die mee was over mij en hem dus ik schaam me best wel :') maar hij stuurde eerst zo een privé berichtje van: hee jij bent toch dat meisje van zwolle blablabla en daarna reageerde ik nog op z'n status en toen heeft die ook weer terug gereageerd :3


    dream, dare, fly!

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Haha zou best kunnen want hij had een weddenschap met iemand uit die band gehad en als hij verloor gingen ze z'n baard er af halen :') en op facebook heeft die ook foto's dat die z'n baars nog heeft :P

    Haha nou ik had dus een hele tijd met hem rond gehangen alleen weet ik er amper wat van omdat ik teveel had gedronken maar ik hoorde echt hele foute verhalen van die vriendin van me die mee was over mij en hem dus ik schaam me best wel :') maar hij stuurde eerst zo een privé berichtje van: hee jij bent toch dat meisje van zwolle blablabla en daarna reageerde ik nog op z'n status en toen heeft die ook weer terug gereageerd :3


    Ah, dan had ik het dus toch goed! Hahahaha.
    Hahahaha, maar als je dan blijkbaar hele foute dingen hebt gedaan, werkt het wel! Want hij kent je dus nog wel! Hahaha. :'D
    En haha, ik vind het wel heel stoer dat hij je nog herkende hoor! :'D

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 18:54 ]

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Ah, dan had ik het dus toch goed! Hahahaha.
    Hahahaha, maar als je dan blijkbaar hele foute dingen hebt gedaan, werkt het wel! Want hij kent je dus nog wel! Hahaha. :'D
    En haha, ik vind het wel heel stoer dat hij je nog herkende hoor! :'D


    Haha jaah dat wel maar ik schaam me stiekem nog dood :')
    Ik heb die nacht nog een deal met mezelf gemaakt dat ik nooit meer ging drinken -en die heb ik een paar uur daarna alweer verbroken :')-


    dream, dare, fly!

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Haha jaah dat wel maar ik schaam me stiekem nog dood :')
    Ik heb die nacht nog een deal met mezelf gemaakt dat ik nooit meer ging drinken -en die heb ik een paar uur daarna alweer verbroken :')-


    Hahahhaa. Dat is slim! Maar ach, moet kunnen soms, vind ik dan :'D
    En het zal vast wel meevallen joh! Ooit kun je er vast wel om lachen, hahaha. Hoop ik dan voor je! :'D

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Hahahhaa. Dat is slim! Maar ach, moet kunnen soms, vind ik dan :'D
    En het zal vast wel meevallen joh! Ooit kun je er vast wel om lachen, hahaha. Hoop ik dan voor je! :'D


    Stiekem nu al wel *grin* maar het was fout x'D maar blijkbaar vond hij het niet erg want anders had die ook niet zo op facebook gezocht :')


    dream, dare, fly!

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Stiekem nu al wel *grin* maar het was fout x'D maar blijkbaar vond hij het niet erg want anders had die ook niet zo op facebook gezocht :')


    Haha, ik word nieuwsgierig. zo'n slechte eigenschap van me. ;o
    En beter toch! Misschien is hij het ook alweer vergeten? Hahaha. Hij kent je nu in ieder geval wel! :'D

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Haha, ik word nieuwsgierig. zo'n slechte eigenschap van me. ;o
    En beter toch! Misschien is hij het ook alweer vergeten? Hahaha. Hij kent je nu in ieder geval wel! :'D


    Haha nou zoooo erg was het ook niet maar ik had gewoon teveel op en ik heb daar bijna met die drummer gezoend :') en ja voor mijn doen is dat best wel ehm niet mij want ik ben normaal nogal heel erg verlegen en helemaal met jongens :') en verder heb ik geen idee meer wat ik allemaal wel niet tegen hem heb gezegd of waar we het over hebben gehad, zal vast wel iets doms zijn geweest :')


    dream, dare, fly!

    ze zijn wel leuk

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Haha nou zoooo erg was het ook niet maar ik had gewoon teveel op en ik heb daar bijna met die drummer gezoend :') en ja voor mijn doen is dat best wel ehm niet mij want ik ben normaal nogal heel erg verlegen en helemaal met jongens :') en verder heb ik geen idee meer wat ik allemaal wel niet tegen hem heb gezegd of waar we het over hebben gehad, zal vast wel iets doms zijn geweest :')


    Hahahahah. Nouuu, als het bijna was, moet die drummer het stiekem ook wel gewild hebben toch? ^^
    Dus dat is alleen maar beter! Hahaaha. :'D
    En wow, dan had je inderdaad wel lef, hahaha. Ik durf dat soort dingen namelijk ook nooit, haha. :'D

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Hahahahah. Nouuu, als het bijna was, moet die drummer het stiekem ook wel gewild hebben toch? ^^
    Dus dat is alleen maar beter! Hahaaha. :'D
    En wow, dan had je inderdaad wel lef, hahaha. Ik durf dat soort dingen namelijk ook nooit, haha. :'D


    Haha wie weet x'D
    Anyway ik heb hem gebombadeerd tot mijn Zweedse vriendje :')


    dream, dare, fly!