Over welke mensen hebben we het dan Want ik ben voor zover ik het weet eerlijk, en ik zie hier geen kwaad in om even leuk te doen, ookal lach je niet in het echt.
Mensen die zich aangesproken voelen en zich gaan verdedigen
Neeh, ik zie er ook geen kwaad in. Maar waarom zou ik dat doen om haar een plezier te doen, dat wil ik helemaal niet
FACEPLANT schreef: Haha dit is echt geweldig, weet je.
Iemand zet een reactie neer die niet leuk gevonden wordt, maar er toch verder op in gaan. Stiekem vinden jullie het heerlijk
Eigenlijk zie ik jou ook pas verschijnen in topics als er ruzie komt :'D
jaa geef maar toe, je vind het leuk
Genius schreef:
(...)
Neeh, ik zie er ook geen kwaad in. Maar waarom zou ik dat doen om haar een plezier te doen, dat wil ik helemaal niet
Reageer dan niet ofzo? :'D Je hoeft niet in haar topic te gaan kutten alleen omdat je haar niet leuk vind.
Genius schreef:
(...)
Eigenlijk zie ik jou ook pas verschijnen in topics als er ruzie komt :'D
jaa geef maar toe, je vind het leuk
Ik vind het heerlijk :'D
Maar aan de andere kant: Er ontstaat in zo'n beetje elk topic ruzie tegenwoordig, en als een topic saai is heb ik ook geen zin om te reageren.
En dan heb je natuurlijk nog de persoonlijke frustraties waarvan het heerlijk is om ze op onschuldige internetters af te reageren
Én ik ben gewoon nu pas net online en dit is eerlijk waar het enige topic waar ik nog in gekeken heb