• meld hier wat jouw favo serie en wat jouw favo karakter daar van is. vertel er ook bij waarom het jouw favoriete serie en favoriete karakter is.


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    HandyFan schreef:


    Een beetje omhoog schopping maar hoor


    "Ignite, my love. Ignite."

    Glee - Kurt, spreekt voor zich. <33 =p


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik heb er zoveel Ö

    - House MD : Gregory House ^^
    - FRIENDS : Chandler
    - That 70's Show : Hyde & Kelso & Fez
    - Big Bang Theory : Sheldon

    En Glee is ook goed maar daar heb ik geen favo personage ^^


    Live life limitless.

    NCIS - Abby Sciuto.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kijk niet echt serieus, maar af en toe New Kids, en Gerrie vind ik geniaal omdattie altijd zo stoer wil overkomen en er bij wil horen maar het iedere keer gewoon nét niet lukt :'D


    ars moriendi

    I'm in the Band 8D
    I know, het is echt fout dat ik dat grappig vind, maar het is gewoon zo. Ik lig gewoon steeds plat ;D
    Ik kan serieus niet kiezen of ik Derek, Ash of Burger het coolst vind. Ash werkt het meest op mijn lachspieren, though, met zijn droge comments iedere keer ;D


    Caution first, always.

    nurse jackie, omdat het een vrij donker drama verhaal is dat aan de andere kant lichter is gemaakt door de humor, en favo personages daarvan zijn o'hara, omda die mega droog is en doctor coop, omda hij zo grappig en misbegrepen is

    glee, met al zn liedjs en toont het écht leven van nerds op een high school, favo characters zijn kurt omdat hij zo schattig is en van die lekker gevatte antwoordn kan geven, mercedes omdat ze zo'n symphatieke diva is, rachel omdat je gwn van haar moet houden en hetzelfde met will

    stupid mario brothers, omdat het gwn zoooo geniaal grappig is! favo personages zijn Mario, omdat hij echt cute is en zooooo goed mario neerzet, Luigi omdat ik stiekem een enorme crush heb op Chris Muller, Ash omdat hij zo gepest is, Brock omdat hij altijd met zn ogen dichtloopt xD, Link omdat hij zo geniaal is en cute ^^ en omdat hij een pratende kokosnoot heeft!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 23:53 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grey's anatomy omdat het soms grappig en dan weer zielig en dan weer spannend is, gewoon leuk :)
    En mijn favoriete personage is Christina Yang omdat ze grappig is!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    House - House
    Castle - Castle
    The mentalist - Ja ja, je raad het al :'D De mentalist zelf: Jane.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hotel Babylon :9~
    Niet echt favoriete personages maar als ik al moest kiezen dan Anna Thornton - Wilton en Gino Primirola


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    House omdat het gewoon een vet coole serie is:9~ en mijn favo daaruit is HousexD omdat hij cool is


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    WBitch schreef:
    (...)

    Een beetje omhoog schopping maar hoor


    wat is er mis met een beetje mijn topic omhoog schoppen?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Eskimo schreef:
    House, en als favo karakter; House.

    Het is beide gewoon geniaal x'D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.