• meld hier wat jouw favo serie en wat jouw favo karakter daar van is. vertel er ook bij waarom het jouw favoriete serie en favoriete karakter is.


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Ik kijk niet zo vaak series ;p


    (:

    Op het moment Misfits en Nathan is mijn favo. (krul)

    Cougar Town & Desperate Housewives, kan niet echt favo's kiezen, ze zijn allemaal geweldig (krul)


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    EyePatch schreef:
    Glee <3,
    Favo persoon - Kurt, maar heel veel andere personages zijn ook wel veat =]

    En Vampire Diaries, alleen seizoen 1 gezien, mag niet zo laat nog tv kyken :S, en op de computer ofzo kan je niet terug zie :(
    Maar mijn favo persoon, indd Katherine is wel heel gaaf. <3,
    Maar Damon is ook geniaal!!


    Je kan ze wel op internet zien; zoals op fastpasstv (:

    Mijn favoriete serie is toch wel Glee denk ik, met als favoriete personage Finn, en dan vooral zijn dansmoves. Haha!
    Vampire Diaries is ook awesome en dan toch wel badboy Damon :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    PouringRain schreef:
    Ik kijk niet zo vaak series ;p


    effort never betrays you

    The that 70's show. En dan Fez, of Eric :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Misfits, en mijn favoriete personages zijn Nathan en Simon. Nathan omdat zijn opmerkingen gewoon geweldig zijn en hoe hij dan ook doet (ik denk dat als je de serie kijkt je geen uitleg nodig hebt) en waarom Simon weet ik eigenlijk niet precies, ik vind zijn personage gewoon interessant.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Grey's Anatomy of Desperate Housewives, en dan Alex Karev of MJ :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Gossip Girl.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Grey's Anatomy & House.
    Cristina & House zelf ofcourse. Zij zijn geniaal (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OHJA en How I Met You Mother: Ted Mosby en vooral Barney Stinson. Barney hoef ik geen uitleg voor te geven, maar Ted omdat ik hem schattig vind hahaha :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    The Vampire Diaries, en Damon.
    Hij is gewoon geweldig, met zijn sarcastische opmerkingen en zijn killer smile :9~


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    ik kijk naar Ella en mijn favo is Antony : D
    waarom Antony? Hij is homo en ik hou van Homo's : D


    Time is running out ..

    Skins, omdat het over een stel losgeslagen tieners gaat die te veel drama voor woorden meemaken en dat gewoon geweldig is. 8D Van seizoen 1 & 2 vond ik Cassie en Maxxie het leukst. Maxxie ziet er leuk uit. :3 & Cassie is raar en vaag en heeft half anorexia, maar ik vind haar gewoon boeiend. En van seizoen 3 & 4 vond ik Effy en Freddie het leukst. Effy eigenlijk om dezelfde reden als Cassie, behalve dan dat ze depressief is, in plaats van dat ze anorexia heeft. En Freddie ook omdat hij knap is. :9~


    wth.