• Toen ik nog een jaar of twee oud was, gingen we bij mijn oma en opa Oud & Nieuw vieren. Zelf hadden we besloten om géén vuurwerk te kopen, we wouden is een keer naar andermans vuurwerk kijken. Met z'n allen telden we af tot het nieuwe jaar. Toen gingen we buiten kijken naar het vuurwerk. Ik kan me er nauwelijks iets van herinneren, best wel logisch, elk jaar heb je oud en nieuw :D. Maar ik zat op mijn vaders nek. Een groepje jongeren (die toen mijn leeftijd van nu hadden, 16) liep te stunten met vuurwerk, ze gooiden onder andere rotjes maar ook strijkers naar elkaar. Het liep uit de hand en mijn vader wou er wat van gaan zeggen (ik was al van zijn nek af). Alleen de jongens waren het ook niet met hem eens en gooiden rotjes naar hem. Hij hield er brandwonden aan over. Sinds dien is ieder jaar toch wel weer een beetje moeilijk met Oud en Nieuw.

    Ik wou gewoon even mijn verhaal kwijt. Veel kan ik me er natuurlijk niet van herinneren, maar toch. En voor degene die het wou weten: Mijn vader heeft een klein raar plekje door zo'n rotje, maar verder niks ernstigs (flower)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 14:07 ]


    Being happy is a choice ~

    wow, dat is wel begrijpelijk dat oud & nieuw dan elk jaar toch wat moeilijk is. Stertke (flower)

    pseudoniem schreef:
    wow, dat is wel begrijpelijk dat oud & nieuw dan elk jaar toch wat moeilijk is. Stertke (flower)


    Bedankt, maar Oud en Nieuw is nu (zowat) al geweest, en dit jaar hebben we weer gewoon vuurwerk afgestoken


    Being happy is a choice ~

    Wow heftig Ö sterkte (flower)


    its always the same road,it just go's on and on..

    aah heel veel stertke, wat rot zeg voor jou en je vader en je fam (flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Sterkte!


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Tot nu toe bedankt van de menjes hierboven (flower)


    Being happy is a choice ~