• Frans is echt saai ;x

    like

    HALLO
    ik wil geen frans kunnen x_x

    waarom moet je frans leren ? Niemand leert haast Nederlands hoor ;x

    maar goed.

    zal wel aan mij liggen=D


    We can only learn to love by loving.

    Jij maakt echt veel topics :'). Ik vind Frans een mooie taal en ik vind het jammer dat ik het niet meer heb eigenlijk. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Daarom he, heb ik het laten vallen. :'D
    Nu heb ik wel Duits maaroke..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Frans is gewoon een kuttaal ><

    Frans is makkelijk. Vind ik dan. B)
    Nah, makkelijk is anders.. Maar het gaat op den duur vervelen, dat is wel weer zo. ^^


    -

    Frans is kut. En vooral als het gegeven wordt door een leraar die op een nijlpaard lijkt en zo rap praat dat je het niet begrijpt x_x


    Never run out of reasons to smile...

    Nicol het ligt niet aan jou want heel toevallig denk ik er precies hetzelfde over.
    Het ligt dus aan ons? (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eerlijk gezegd ik ben blij dat ik nu terug Frans moet leren, want ik heb het 4 jaar gekregen en dan plots 2 jaar niet meer. Geloof me je weet bijna geen woord Frans meer. Enkel de basiswoorden, maar probeer daar maar eens een gesprek mee te voeren.


    90020190

    Frans is inderdaad saai om te leren, maar toch wil ik het kunnen spreken (':


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb nooit frans gehad omdat ik op VMBO kader zat in de 1e en 2e mogt ik het niet meer kiezen in de 3e toen ik hoger ging XD

    maar je moet het leren omdat het de 3e wereldtaal is ^^
    1e engels
    2e spaans
    3e frans

    x

    [ bericht aangepast op 10 sep 2009 - 16:35 ]


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    le en la, un en une


    blaaaablaaaa

    Maar zo heel moeilijk is het niet
    (Ugh ik ben gewoon te slim denk ik:S)


    Food.

    Uhu frans iz saai.
    En dan hebj zo'n leraar die ju een onhandige harry noemt omdatj nu en dan ju stylo fzo laat valln.
    Dat iedereen nederlands leert éh, veel makkelyker.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik heb het heeeeeeeeeel veel, en ik vind het beter als geschiedenis ofzo, dat is pas saai.


    Tanya is de beste.

    UNCOMMON schreef:
    Frans is gewoon een kuttaal ><


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik begrijp ook zeer goed waarom ik Frans heb laten vallen in mijn vakkenpakket (hoera)


    'Oh, nein! Er kriegt 'ne Herpes! Oooh, Herpes, Herpes