Rol: Party Girl
Volledige naam: Nevada Poppy-Rose Pip Amber Elizabeth Shivers
Bijnaam: Nev, Ada
Leeftijd: 16
Jaar: 5de
Afdeling: Gryffindor
Uiterlijk: Blond haar, donkere stormachtige blauwe ogen, ik ben zeker niet dik omdat ik mijn lichaam en conditie goed hou omdat ik hardloop. Ik ben ook zeker niet te lang, ben niet te klein, een average person you would say, and I like that alot!
Nevada Shivers
Innerlijk: Een rebel, dat kun je zeker wel zeggen over mij, ik ga bijna overal tegen in. Ik kan lief zijn, als ik dat wil, zeker voor mijn vriendinnen en vrienden. Omdat ik een rebel ben, heb ik een grote mond, ik ben brutaal en sta voor mezelf op. Omdat ik dat doe, heb ik een bepaalt groepje mensen waarmee ik heel goed over weg kan, mensen die anders maar ook het zelfde zijn, in verschillende manieren. Ik hou er zeker ook van om alles op stelte te zetten, het lekker wild te maken en gek doen.
Hobby's: Feesten, dat is mijn nummer 1 hobby's, serieus, ik weet niet hoevaak per week mijn vrienden en ik uit gaan, gewoon party hopping, ook hou ik er van om te snowboarden, dat is het enige leuke aan mijn adoptie ouders, we gaan elk jaar minstens twee keer op ski/snowboard vakantie! Ik zit op kickboxen, heb een personal trainer, het is mijn manier om stoom af te blazen als ik boos ben, lekker in slaan op mijn wavemaster, en natuurlijk QUIDDITCH!!!
Huisdier: Een pikzwarte kat, met bij haar oog een wit puntje, en onder haar kin zit een klein wit puntje. Her name: Storm
Patronus: Wolf
Crush: Seamus Finnigan
Bloedstatus: volbloed
Toverstok: Ebony Wand with Single Crystal fenix Feather Inside
Ouders: Ik ben er bij mijn echte ouders uit getrapt, nadat ik de zoveelste keer terug kwam van een feestje, dronken, en nadat ik er achter was gekomen dat mijn ouders, allebij volbloed, mij nooit hadden vertelt dat ik zeker wel magic bezit, dat ik een heks ben. Ik woon nu bij mijn adoptie ouders, Max en Illonios, ook tovernaars maar Illonios is geen volbloed, een halfbloedje en ik kan der niet uitstaan. Ik heb een hekel aan beide, en ben zo vaak mogelijk bij mijn vrienden te vinden.
Ik hoop dat het goed is!! Ik heb het een beetje veranderd omdat er andere mensen al voor Draco hadden gekozen!
xkoeskoes
Above The Noise <3
[ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 18:35 ]
Chaotic Evil