• I don't even check the time,
    I just look up to the sky,
    When the sun goes up,
    Then the party's goin' down,
    Ain't nobody goin' home

    We won't be needin no sleep,
    On the every night of the week.


    What happens when 5 party girls arrive at Hogwarts?



    Ik heb nodig:
    - 5 party girls
    - 3 bitchen

    Formulier:
    Rol:
    Volledige naam: (Liefst 2 voornamen)
    Bijnaam:
    Leeftijd: (tussen de 15 & 18)
    Jaar:
    Afdeling:
    Uiterlijk: (Beschrijving + foto)
    Innerlijk: (Uitgebreid!)
    Hobby's: (Buiten feesten natuurlijk ;D minimum 2)
    Huisdier:
    Patronus:
    Crush: (Liefst een al bestaand personage)
    Bloedstatus:
    Toverstok:
    Ouders:


    Belangrijk!:
    - Je mag meerder personages maken
    - Ik kies de beste,niet de eerste


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Laat je weten als ik de rol heb?
    -xxx-

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 17:45 ]

    wanneer ga je kiezen wie de rol heeft?


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.

    Oh. Als je te weinig bitches hebt, meld ik me ook graag aan hoor. "Rol" maakt me dus eigenlijk niets uit.


    I'm jealous of every girl that ever hugged you. Because for that short second, she held my entire world.

    Cruciatus schreef:
    Rol: Party Girl.
    Volledige naam: Femke Atrovirens Argentum
    [Antrovirens = Groen.
    Argentum = Zilver.]
    Bijnaam: Fem
    Leeftijd: 16(tussen de 15 & 18)
    Jaar: 6'de.
    Afdeling: Zwadderich
    Uiterlijk: Femke Argentum is 1,80M en heeft donkerbruin, stijl haar tot over haar schouders. Ze is slank gebouwd en heeft een porseleinkleurige huid. Haar ogen zijn groen/blauw. (Foto komt nog.)
    Innerlijk: De verwende Femke komt meestal wat arrogant en selfish uit de hoek en geeft in eerste instantie alleen maar om zichzelf. De uitspraak; "I feel like the worst so I act like I'm the best," past perfect bij haar. Ze heeft nog nooit een vriendje gehad en heeft in het begin ook een hekel aan George -maar dat veranderd snel-. Dát is Femke als je haar niet kent. Als je haar beter leert kennen -en je door haar 'keuring' komt- zal ze door het vuur gaan voor je en kosten wat kost je blijven bij staan in goede en slechte tijden.
    Ze heeft een afkeer voor mensen die niet puurbloed zijn. Ze enigskind en woont samen met haar ouders in een groot landhuis, ze krijgt alles van haar ouders. Daarom is ze dus niet gewend haar zin niet te krijgen. Maar zoals ik al zei, dat is alleen de buitenkant. Ze probeert zich altijd groot te houden, zo zal ze bijvoorbeeld nooit in gezelschap huilen of wat dan ook. Van binnen is ze erg breekbaar.
    Hobby's: Tekenen, Zwerkbal, Wandelen in het verboden bos -wat vaak voor problemen zorgt-, Dueleren, 's Nachts samen met andere Zwadderaars het kasteel op stelten zetten.
    Huisdier: Geen
    Patronus: Cobra
    Crush: George Weasley
    Bloedstatus: Puur Bloed.
    Toverstok: Hulst, Drakenhartenbloed, 31 cm.
    Ouders: William en Diana Argentum. Beide puur bloed, dooddoeners en hebben beide in Zwadderich gezeten. Ze zijn ook bevriend met Lucius en Narcissa Malfoy.


    I'm jealous of every girl that ever hugged you. Because for that short second, she held my entire world.

    Oh. Nu voel ik mezelf heel dom. Ik wilde mijn bericht editten en nu heb ik hem gequote -.-
    Nouja, de gequote versie is de "goede" versie.


    I'm jealous of every girl that ever hugged you. Because for that short second, she held my entire world.

    Wow,het is echt al moeilijk tot nu toe.
    Maar de eerste rollen zijn beslist!

    Party Girls:
    - Marauderette met Núria Serena Olaña
    - Sectumsempra met Elizabeth Gabrielle Collins
    - WhatTheFuck met Romi Martina Astrum

    Bitches:
    - Inconnu met Florentine Emilie Monica Bonsée
    - TheDarkness met Amalia Elia Morfhine
    - Cruciatus met Femke Atrovirens Argentum

    Ik heb dus nog altijd 2 party girls nodig!
    Als je wil mag je nog een tweede personage maken.


    Aan degenen die geen rol hebben,het spijt me echt,jullie personages waren echt goed,maar ik moest een keuze maken.
    x3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Oh, ik wil heel graag een rol voor bitch, ik vul even alles in (:


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    Jammer dat de rollen al zijn geweest haha ^^

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 18:08 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Rol: Party Girl
    Volledige naam: Nevada Poppy-Rose Pip Amber Elizabeth Shivers
    Bijnaam: Nev, Ada
    Leeftijd: 16
    Jaar: 5de
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk: Blond haar, donkere stormachtige blauwe ogen, ik ben zeker niet dik omdat ik mijn lichaam en conditie goed hou omdat ik hardloop. Ik ben ook zeker niet te lang, ben niet te klein, een average person you would say, and I like that alot!
    Nevada Shivers
    Innerlijk: Een rebel, dat kun je zeker wel zeggen over mij, ik ga bijna overal tegen in. Ik kan lief zijn, als ik dat wil, zeker voor mijn vriendinnen en vrienden. Omdat ik een rebel ben, heb ik een grote mond, ik ben brutaal en sta voor mezelf op. Omdat ik dat doe, heb ik een bepaalt groepje mensen waarmee ik heel goed over weg kan, mensen die anders maar ook het zelfde zijn, in verschillende manieren. Ik hou er zeker ook van om alles op stelte te zetten, het lekker wild te maken en gek doen.
    Hobby's: Feesten, dat is mijn nummer 1 hobby's, serieus, ik weet niet hoevaak per week mijn vrienden en ik uit gaan, gewoon party hopping, ook hou ik er van om te snowboarden, dat is het enige leuke aan mijn adoptie ouders, we gaan elk jaar minstens twee keer op ski/snowboard vakantie! Ik zit op kickboxen, heb een personal trainer, het is mijn manier om stoom af te blazen als ik boos ben, lekker in slaan op mijn wavemaster, en natuurlijk QUIDDITCH!!!
    Huisdier: Een pikzwarte kat, met bij haar oog een wit puntje, en onder haar kin zit een klein wit puntje. Her name: Storm
    Patronus: Wolf
    Crush: Seamus Finnigan
    Bloedstatus: volbloed
    Toverstok: Ebony Wand with Single Crystal fenix Feather Inside
    Ouders: Ik ben er bij mijn echte ouders uit getrapt, nadat ik de zoveelste keer terug kwam van een feestje, dronken, en nadat ik er achter was gekomen dat mijn ouders, allebij volbloed, mij nooit hadden vertelt dat ik zeker wel magic bezit, dat ik een heks ben. Ik woon nu bij mijn adoptie ouders, Max en Illonios, ook tovernaars maar Illonios is geen volbloed, een halfbloedje en ik kan der niet uitstaan. Ik heb een hekel aan beide, en ben zo vaak mogelijk bij mijn vrienden te vinden.



    Ik hoop dat het goed is!! Ik heb het een beetje veranderd omdat er andere mensen al voor Draco hadden gekozen!

    xkoeskoes

    Above The Noise <3

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 18:35 ]


    Chaotic Evil

    Rol: Party girl
    Volledige naam: Raven Luce Patrova
    Bijnaam:Raven, Luce
    Leeftijd:17
    Jaar: 7
    Afdeling: Slytherin
    Uiterlijk:http://www.emohaircuts.org/wp-content/uploads/2010/10/2010-emo-haircuts.jpgVerranderd vaak van haar kleur draagt altijd make up Groene ogen, 1.75 , heeft tong piercing
    Innerlijk:kwetsbaar , Brutaal, Gemeen, uitdagend, beetje verlegen, negeert iedereen, houd van feesten daar kan ze zichzelf uiten, ingenomen
    Hobby's: Vechten, Duelleren, sneep irriteren
    Huisdier: Desteny, kat
    Patronus: Raaf
    Crush: Draco Malfoy
    Bloedstatus: Pureblood
    Toverstok: 23 cm,kern ravenveer
    Ouders: Kent ze niet is opgegroeit in een dreuzelweeshuis

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 18:25 ]


    Wibbly-Wobbly Timey-Wimey

    Rol: Party Girl
    Volledige naam: Kim 'Odette' Watson
    Bijnaam: Kimmerd
    Leeftijd: 16 jaar
    Jaar: Leerjaar 6
    Afdeling: Zwadderich
    Uiterlijk: Een mooie meid is Kim zeker weten. Kim heeft donkere, ronde en glinsterende grijze ogen en goudblond haar. Haar haar krult en is moeilijk steil te krijgen, maar het is erg mooi omdat het zo lang is. Ze heeft een vierkant en smal gezicht wat erg egaal en mooi is en zonder oneffenheden. Ze heeft een scherpe kin wat haar toch een wijze uitstraling geeft. Haar kleding is van de beste kwaliteit en alleen gemaakt door de beste ontwerpers. Op school draagt ze trouw haar schooluniform, en buiten school draagt ze vaak lange donkergroene jurken en witte hoedjes met bijpassende handschoenen.
    Innerlijk: Serieus, ze kan altijd goed luisteren naar mensen. Arrogant, Kim kan af en toe zeer arrogant uit de hoek komen, wat kan te maken hebben met dat ze in het verleden tot op de grond toe verwent is. Ze is vaak heel minderwaardig over andere mensen. Gierig, Kim deelt niet graag spullen uit. Ze is het niet gewend dat ze dingen moet delen en heeft dat dus ook nooit goed geleerd. Beterweter, Kim weet dat ze slim is en denkt daarom ook gelijk dat ze alles veel beter weet voor een ander, hiermee drijft ze anderen soms tot waanzin. Zakelijk en afstandelijk, Kim denkt altijd na over geld, en ziet alles soms té zakelijk in. Mocht Kim een Dreuzel zijn geweest dan was ze waarschijnlijk terecht gekomen in een bibliotheek of een bank. Kim is erg afstandelijk en laat niet gauw iemand toe in haar hart.
    Hobby's: Opscheppen, gevaar zoeken, lezen.
    Huisdier: Een zwarte kat genaamd Coco en een zwarte uil voor de post genaamd Black Beauty. Beide dieren zijn zeer onvriendelijk tegen andere wezens.
    Patronus: Spin (Acromantula)
    Crush: Draco Malfidus
    Bloedstatus: Puurloed
    Toverstok: Kim heeft een mooie toverstok die erg exclusief uitziet. Op het handvat staat een slang gegraveerd, wat ook haar vaders patronus is. De houtsoort is palissander, wat een erg edele houtsoort is. De kern is een haar uit de staart van een zwarte eenhoornhengst. De toverstok is 22 cm lang en bijna onbreekbaar en dus ook keihard. De toverstok heeft een zilveren kleur die prachtig schittert in het maanlicht. De toverstok is erg goed in duistere spreuken.
    Ouders: Beide dooddoeners. Moeder zat in Zwadderich, op Zweinstein. Vader zat op Klammfels. Het is een rijk gezin dat woont in een herenhuis op het platteland van Londen, Engeland.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 18:45 ]


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    Rol: Party girls
    Volledige naam: Sandrine Crescentia Rigmanjja
    Bijnaam: Sandy, Crescia
    Leeftijd: 17
    Jaar: 7
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk: Mooi zwart lang haar tot het middel van haar rug. Ze heeft een schuine pony en een slagje in dr haar. Ze is 1.78m lang en heeft chocolade bruine ogen. Meestal is ze niet al te veel opgemaakt.
    Innerlijk: Sandrine is erg behulpzaam en meelevend. Maar ze kan ook erg afwezig of chagrijnig zijn. Als ze erg boos is dan kan ze erg sluw en achterdochtig zijn. Verder heeft ze een frans-italiaanse afkomst.
    Hobby's: hardlopen, dansen (hip hop), wandelen om over de dag na te denken, lezen en gedichten of teksten schrijven.
    Huisdier: Een zwart klein katje met een witte roos op het voorhoofd genoemd: Ophira
    Patronus: Een tweegevleugelde blauwe uil
    Crush: Draco Malfoy en George Weasley
    Bloedstatus: Volbloed
    Toverstok: Wijnstok en als hart drakenbloed.
    Ouders: Haar ouders zijn Sèbastienne en Quintus Rigmanjja. Ze heeft een zusje die Saphira heet en 10 is.


    The dark side has never been so sexy ~ Draco Malfoy

    Rol: Party Girls
    Volledige naam: Charlie-Santana Turner
    Bijnaam: Charles, Charl of Santan
    Leeftijd: Vijftien
    Jaar: Het zesde. Ze kreeg vanaf haar zesde al toverles van haar moeder, dus mocht ze toen ze tien was al naar Hogwarts gaan.
    Afdeling: Gryffindor. Ze is intelligent, moedig en ze zit vol met flauwe humor.
    Uiterlijk: Charlie-Santana is bijna een kopie van haar moeder. Ze heeft wilde zwarte haren die tot ver over haar schouders vallen. Ze zitten afentoe alsof ze door een storm heen heeft gelopen, maar dat geeft haar een extra nonchalante uitstraling. Haar ogen zijn felblauw en omringd door volle donkere wimpers. Ze kunnen je afentoe aanstaren alsof je regelrecht je graf in moet, maar vaak trekken ze de aandacht weg van andere mensen. Ze is ongeveer 1.78 M lang en ze is erg slank, ze weegt slechts 60 Kilo. Ze draagt bijna altijd haar uniform en zo niet dan draagt ze voor haar op maat gemaakte kleding, door dure toverontwerpers. Haar ouders zijn namelijk erg rijk en ze draag daarom erg dure kleding.
    Innerlijk: Charlie-Santana is een moeilijk te beschrijven meisje. Ze is dan wel geen schizofreen, maar ze heeft zoveel verschillende karaktereigenschappen. Ze is bijvoorbeeld onzettend intelligent, hoogbegaafd zelfs. Daardoor maakt ze vaak bijdehandte opmerkingen tegen iedereen en loopt ze mensen te verbeteren wanneer ze ook maar een klein foutje hoort. Ze strijdt altijd naar haar gelijk, want wanneer ze weet dat het heeft, maar ze krijgt het niet, dan kan ze daar erg geirriteerd door raken. Ze is wel erg open en ze maakt graag mensen aan het lachen door haar flauwe grapjes. Ze lacht zelf ook bijna altijd en ze houdt ervan om mensen te zien lachen. Ze is erg sociaal, ze betrekt mensen er altijd bij, en ze maakt ziekelijk makkelijk nieuwe vrienden. Ze is een van de vrolijke en liefste meisjes die men kent. Ze is goed te vertrouwen en zelfs met haar kwebbelmond, vertelt ze nog geen geheimen door. Toch is ze wel erg mysterieus en eigenlijk gemeen aangelegd. Ze zet zichzelf vaak op de eerste plek en zou niet zomaar voor vrienden door het vuur gaan, omdat ze bang is dat ze zichzelf pijn doet.
    Hobby's: Wanneer Charlie niet aan het feesten is, is ze rustig aan het lezen. Ze kan zich erg vermaken met een mooi dik boek, waar ze daarna nog erg veel over gaat fantaseren. Ze is ook graag bezig met allerlei dieren, omdat ze een echt dierenmens is.
    Huisdier: Ze heeft een oranjelapjeskat, genaamd Juicy. Een duitse herder pup, genaamd Linka. Een pony, genaamd Finn. En totslotte een rat, genaamd Wizard.
    Patronus: Een leeuw.
    Crush: Ronald Weasley
    Bloedstatus: Volbloed. Haar ouders zaten allebei op Hogwarts, in Gryffindor. Ze hebben nu een schattig toverdrankwinkeltje op Daigon Alley.
    Toverstok: 24 1/4 Centimeter, eikenhout, hyppogriefveer. Deze toverstok is goed voor het gebruik van spreuken waarmee dingen worden afgevuurd, door de veer van een Hyppogrief als kern.
    Ouders: Zijn allebei tovernaars. Ze hebben allebei in Gryffindor gezeten en nu hebben ze een toverdrankwinkeltje.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 19:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    En de laatste party girl is ook gekozen!
    Uiteindelijk ga ik toch zelf nog een party girl maken.
    Het is Charlie-Santana Turner van Quarterback geworden.
    Voor al de rest,bedankt om je personage in te sturen en lees zeker de story! ;D
    xx


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Dankjeweeeeeeeeeel. (:

    Ik ga het karakter even maken. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking