• Alsof mijn dag nog niet erger kon, na de enge overbuurman, DE poort, stomme laptop en nog meer shit.
    Ik moest naar de supermarkt, en dus ik lopen, had mijn hakken aangedaan,ze zijn best hoog, en hebben een gladde zool dus in sneeuw glij je uit maar het sneeuwde gelukkig niet meer(:
    Alles gaat goed totdat ik rechtsaf ga.
    Ik gleed uit over een drol!
    Ik stapte er in, niet gezien, en toen gleed ik uit omdat het zo'n verse drol was:x
    Mijn rokje en schoenen onder de stront.


    grommm..

    &heel vroeger,
    toen zat ik samen met mijn broertje van toen 1 of 2 en mijn zus in bad, vonden we toen leuk ofzo?
    En ineens zagen we wat drijven, jahoor een drol van mijn broertje. Mijn zus meteen op de badrand zitten want we mochten er zelf niet uitklimmen, vonden onze ouders gevaarlijk. Mijn broertje heel onschuldig lachen en ik had geen plek om me te verschuilen zeg maar. Dus die drol dreef naar mij,
    DISGUSTING!
    jullie ook Stront ervaringen?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 20:00 ]


    Me so good.

    Iewl, dat is echt zo ranzig!
    Ik weet nu al dat dit een smerig topic gaat worden :')
    Ik tilde een keertje mijn zusje van 2 op, en ze had in haar broek gepoept, dus ik voelde het zeg maar.
    Ik geef geen meerdere details(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    nopes,
    ik heb het wel al zien gebeuren met iemand anders...
    been gebroken!
    (lol)

    Ik maak echt gevaarlijke dingen mee O;
    ik heb trouwens nog een stront ervaring, ik zet hem effe bij de beschrijving:Y)


    Me so good.

    Hmm... ja, natuurlijk wel eens in de - laten we het maar even "dat bruine spul" noemen - gestapt en als van die duiven op zo'n lantaarnpaal zitten, gaan ze soms op mijn fiets schijten. Een tijdje dacht ik echt dat het doel van duiven was om op mensen te poepen. (daar is ook zo'n spelletje van XD)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Hmm das kut :/
    En ja, k heb ook een poep-ervaring, best grappig als ik er zo aan terug denk x']
    K zat met mn moeder&broertje in de auto terug naar huis, moest mn broertje heel erg plassen, en kon t niet meer ophoude. Dus mn moeder gestopt dicht bij zo'n bosje, en mn broertje plassen. Stapt ie terug in de auto, zat er poep aan zn schoen. En toen stonk de hele auto naar poep x']


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    Hmm das kut :/
    En ja, k heb ook een poep-ervaring, best grappig als ik er zo aan terug denk x']
    K zat met mn moeder&broertje in de auto terug naar huis, moest mn broertje heel erg plassen, en kon t niet meer ophoude. Dus mn moeder gestopt dicht bij zo'n bosje, en mn broertje plassen. Stapt ie terug in de auto, zat er poep aan zn schoen. En toen stonk de hele auto naar poep x']

    whaha, dat lijkt me echt ranzig :x


    Me so good.

    Haha (:
    Stiekem lach ik jou nu uit (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Haha (:
    Stiekem lach ik jou nu uit (krul)

    ben ik gewend weetje, :x


    Me so good.

    Fabtastique schreef:
    Hmm... ja, natuurlijk wel eens in de - laten we het maar even "dat bruine spul" noemen - gestapt en als van die duiven op zo'n lantaarnpaal zitten, gaan ze soms op mijn fiets schijten. Een tijdje dacht ik echt dat het doel van duiven was om op mensen te poepen. (daar is ook zo'n spelletje van XD)

    Een duif heeft ook ooit eens op me gekakt.
    Toen ging ik helemaal hysterisch gillen want het zal op mijn kleren, en toen veegde ik het af aan een boom. En mijn vriendinnen lagen dubbel.
    >.<


    Me so good.

    Ooit op vakantie in Frankrijk moest mijn moeder zo nodig plassen, gleed ze uit in de bosjes waar gewoon de mensen hebben gepoept me moeder helemaal onder de poep, wel zielig maar ik lag toen wel in een deuk, wij naar een hotel toe vragen of me moeder mocht douchen, gelukkig waren die mensen harstikke aardig mocht mijn moeder gaan douchen..

    En ik jaa ik moet wel eens mijn kleine neefje zijn luier gaan dragen, dus ik tilde hem op want hij had alleen geplast, en ja hoor en scheet zo op mijn voeten ielw


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    oldDiary schreef:
    Ooit op vakantie in Frankrijk moest mijn moeder zo nodig plassen, gleed ze uit in de bosjes waar gewoon de mensen hebben gepoept me moeder helemaal onder de poep, wel zielig maar ik lag toen wel in een deuk, wij naar een hotel toe vragen of me moeder mocht douchen, gelukkig waren die mensen harstikke aardig mocht mijn moeder gaan douchen..

    En ik jaa ik moet wel eens mijn kleine neefje zijn luier gaan dragen, dus ik tilde hem op want hij had alleen geplast, en ja hoor en scheet zo op mijn voeten ielw

    arme moeder;p
    &
    IEUW van dat neefje zag ik zo voor me x'd


    Me so good.

    Gatver..
    Er lag ook eens, toen ik ging gaan zwemmen, een drol in het kinderbadje.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 20:38 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Breathlessx schreef:
    Gatver.. Er lag ook eens toen ik ging gaan zwemmen met mijn zus een drol in het kinderbadje.

    IEUW, nu herrinner je mij ook nog eens aan vakantie, daar dreef er toen ook eentje. Kwamen de badmeesters aan iedereen vragen wie het was^^
    -stiekem was ik het, grapje:x-


    Me so good.

    HAHA omg ik lig echt in een scheur - sorry haah xd-

    Nee geen stront ervaringen hier :P


    I solemny swear i am up to no good

    Nou, een soort bijna-strontervaring. Ik was gewoon op fiets aan het zitten en toen poepte een vogel op jas. Goddank niet op mijn hoofd x)


    Felix