• Ok, nu word ik het zat. Ik moet hier gewoon iets van zeggen. Klaar voor het gezeik? Goed, hier komt het.

    Ok, ik vind Jonas Brothers dus bullshit en hun muziek vind ik bagger. Dat is dus mijn mening. Sorry voor de JB fans, maar dat is mijn mening waar je niks aan kan veranderen. Nou weet ik dat ik dan zo gezeur krijg dat ik JB haat maar dat dat hetzelfde is als Tokio Hotel haten maar dat is dus niet zo!! Want het is dus mijn mening en ik verbied jullie ook niet om JB fan te zijn, JB mag gewoon bestaan ofzo, ik ga geen anti jonas brothers club ofzo oprichten of dreigen met een mes dat je geen JB fan meer mag zijn.:S Wat TH-haters dus wel doen. Ik heb al tich haatsites gezien van Tokio Hotel. Ik bedoel, waarom een site oprichten en er tijd aan besteden als je ze haat? Dat snap ik dus niet:S
    Daarbij, er zijn ook mensen die lopen te zeiken dat Amerika wannabe is enzo en dat TH daar heel lang is, maar besef je wel niet hoelang ze in Europa zijn gebleven? En sommigen doen alsof jullie leven er van af hangt. Niet dus, TH komt gewoon terug. Sorry als je je aangesproken voelt maar ik moest dit even kwijt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    a figment of your imagination

    jaaa

    en Amerika kun je niet vergelijken met Europa,;
    heel Europa kan wss al in Noord-Amerika alleen al.
    dus ik vind het onterecht dat de fans zeiken over 1 maand amerika, terwijl th wel 3 maand in het véél kleinere europa zit.

    Ik wil niet veel zeggen,maar ik ben een JB fan EN TH fan.Ga nou niet zeiken maar ik schaam me soms echt voor fans hoor,soms zelfs meer dan voor haters.Alle fans zitten altijd te zeiken van: Als Tokio Hotel niet snel terug komt uit Amerika,dan ben ik geen fan meer.En blablabla¬¬' Nou zeg eerlijk,dan zijn de haters nog redelijker dan de fans hoor...EN laat die haters gewoon doen waar ze zin in hebben,als hun hun tijd daar aan besteden,dat moeten ze zelf weten.Jij besteed je aandacht nu toch ook aan haters,das net zo erg als je tijd besteden aan fans.Dus wat ik probeer te zeggen is:

    HATERS ZIJN HETZELFDE ALS FANS


    Lalalalalalalala.

    Alle fans zitten altijd te zeiken van: Als Tokio Hotel niet snel terug komt uit Amerika,dan ben ik geen fan meer.En blablabla¬¬' Nou zeg eerlijk,dan zijn de haters nog redelijker dan de fans hoor


    Daar ben ik het helemaal met je eens!^^


    a figment of your imagination

    Dankje^^


    Lalalalalalalala.

    helemaal mee eens!
    ik vind jb ook niet echt ssuuupaaah!
    maar jaah ik ga niet zow kinderachtig doen als somiige TH HATERSZZ!!

    xxmelissa(K)


    Lees mijn bericht eerst even op deze pagina¬¬' je doet zelf kinderachtig


    Lalalalalalalala.

    En toch vind ik de eerste paar zinnen ruzie uilokkend.
    Maar goed, ik vind SOS wel leuk, more niet?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik vind Jonas Brothers helemaal sexy^^


    Lalalalalalalala.

    helemaal met je eens!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    weet je wat me opvalt?
    t zijn vooral JB fans die zeiken over amerika, zeggen dat amerika een kutland is en alles..
    besef is er niet dat JB zelf ook uit amerika komt..?

    en nee. ik haat JB niet.. ik haat op 1artiest na niemand.. en dat ga ik ook gwn niet zeggen om ruzie's te voorkomen omdt ong heel quizlet wel fan ervan is..
    [niet th.]