Ok, nu word ik het zat. Ik moet hier gewoon iets van zeggen. Klaar voor het gezeik? Goed, hier komt het.
Ok, ik vind Jonas Brothers dus bullshit en hun muziek vind ik bagger. Dat is dus mijn mening. Sorry voor de JB fans, maar dat is mijn mening waar je niks aan kan veranderen. Nou weet ik dat ik dan zo gezeur krijg dat ik JB haat maar dat dat hetzelfde is als Tokio Hotel haten maar dat is dus niet zo!! Want het is dus mijn mening en ik verbied jullie ook niet om JB fan te zijn, JB mag gewoon bestaan ofzo, ik ga geen anti jonas brothers club ofzo oprichten of dreigen met een mes dat je geen JB fan meer mag zijn. Wat TH-haters dus wel doen. Ik heb al tich haatsites gezien van Tokio Hotel. Ik bedoel, waarom een site oprichten en er tijd aan besteden als je ze haat? Dat snap ik dus niet:S
Daarbij, er zijn ook mensen die lopen te zeiken dat Amerika wannabe is enzo en dat TH daar heel lang is, maar besef je wel niet hoelang ze in Europa zijn gebleven? En sommigen doen alsof jullie leven er van af hangt. Niet dus, TH komt gewoon terug. Sorry als je je aangesproken voelt maar ik moest dit even kwijt.
[ topic verplaatst door een moderator ]
a figment of your imagination