• Haii.

    Dus...,

    Velen van jullie verdedigen de jongens van Tokio Hotel, en dan het meest Bill (en Tom) als er gezegd wordt: 'Tokio Hotel=Gay'
    Dan zijn wij altijd de eerste die zeggen dat het niet waar is, en het voor hen opnemen.

    Dus,
    WAAROM maken sommigen van jullie dan Twincest? Serieus, het is te belachelijk voor woorden. Ik ben er zo tegen! En die bewerkte foto's, nog erger.. Goor gewoon. o.O

    Er wordt gezegd: 'Als er samen iets hebben, dan aanvaard ik het gewoon.'

    Maar het zàl nooit gebeuren. In principe màg het gewoon ook niet. Het kan niet, en mag niet. Het zijn broers, komop nou!?

    Oké, ik word er schijtziek van.

    uhu ik deel je mening voor 100%


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    oeps, heb zelf eens een sa geschreven dat een 'beetje' over twincest ging. maar het zijn fantasie verhaaltjes, ik lees ze wel graag. maar het is 'fantasie'. je haat me nu toch niet he. en ieder heeft ook zijn mening. leuk dat je de jouwe zegt. heel dapper van je. (H) respect(K)

    ik ook!!
    ik heb een hekel aan die tc
    dus ben het weer 100% met je eens!!!!


    I need you like a heart needs a beat

    ik zeg ook altijd:

    Als Bill mijn broer zou zjn,
    GEBEURDE ER ZWARE INCEST o.o
    of zou ik gwn zelfmoord plege jong xD

    en ik hou van twincest.

    Persoonlijk heb ik er zelf geen probleme mee ook al moet ik toe geve da sommige verhale best wel goor zijn,maar andere zijn ook wel mooi geschreve..en ge hebt zo fotos van hun da ze hand in hand lope dus da is best wel schattig..maar ik begrijp u punt wel.Maar op twincest ben ik nie echt tege,en waarschijnlijk komt da gewoon omdat wij fans zo iets maken.stel u voor da een hater da zouw maken,dan zouw er een heel gedoe rond zijn,dus zolang als het tusse de fans blijft is het ni echt een probleem denk ik!Maar ik begrijp u wel ;]

    ik bedoel. zolang het niet echt is,is het toch goed?

    ik verkies ook Billstory's bove twincest, maar waarom niet? het is soms echt grappig om te leze..

    ik ook!!
    ik heb een hekel aan die tc
    dus ben het weer 100% met je eens!!!!

    Danke. Jha, heb vandaag zin om m'n mening te zeggenxD

    Ik vind Twincest echt, voos. Ik bedoel, fantaseren hoe ze met elkaar gaan?! En dan die prentjes, als ik er nog maar naar kijk >< Iewl.
    Maar als degene die het schrijft het graag doet, sja, dan doen ze maar hé =D -zo denk ik dan weer- XD


    Tanya is de beste.

    Persoonlijk heb ik er zelf geen probleme mee ook al moet ik toe geve da sommige verhale best wel goor zijn,maar andere zijn ook wel mooi geschreve..en ge hebt zo fotos van hun da ze hand in hand lope dus da is best wel schattig..maar ik begrijp u punt wel.Maar op twincest ben ik nie echt tege,en waarschijnlijk komt da gewoon omdat wij fans zo iets maken.stel u voor da een hater da zouw maken,dan zouw er een heel gedoe rond zijn,dus zolang als het tusse de fans blijft is het ni echt een probleem denk ik!Maar ik begrijp u wel ;]


    ben ik het mee eens.. alhoewel ik zet zelf niet echt maak..


    A Noble was Born in Chaos

    ow hier ben je dus je mening aan het geven è ?

    en nou ik maak geen twincest maar gewoon van die lieve NIET OVERDREVE tekeningen van ze vindt ik wel mooi maar met dat ze elkaar aftrekken enzo vind ik wel overdreven girl;) maar opzich heb ik niets tegen twincest zolang ze maar niet in die verhalen gaan geloven(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Twincest, iedereen weet toch dat het nep is?
    Sowieso geloof ik niet dat TH hetero is. [niet allemaal]


    Mew <3

    oke, ik volg wel twincest [no haters] , en ik vind die fucking goed! maar het is maar een verhaal! waarom zou je dat dan niet mogen lezen? oke, zelf ga ik nu ook geen twincest's maken, dat kàn ik gewoon niet, omdat je eigenlijk wel gelijk heeft, het mag en kan gewoon niet, dus kan je het gewoon niet verzinnen, maar ik vind het ferm dat sommige dat wel kunne! en daarom volg ik die ook, maar met het lezen ervan is toch niks mis mee he? ofwel?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Twincest, iedereen weet toch dat het nep is?
    Sowieso geloof ik niet dat TH hetero is. [niet allemaal]

    waarom zulle ze ni allemaal hetero zijn ? want bij mijn besluit zijn ze da wel ;]

    Ik ben niet tegen Tc verhaaltjes ,,ik bedoel :het sijn gwn verhaaltjes en als mensen die graag lezen dan is dat hun mening en wat HUn leuk vinden,,
    Ik vind alleen die plaatjes vn tc EGT GOOR ¬¬


    Crack a bottle

    twincest is Z I E K

    echt ,
    ik ben het 100000000000000% metj eens !
    er zijn zo een fans van die zijn geen homo , die doen niets met elkaar en die shit maar dan gaan ze lekker twincest verhale maken *zucht*
    ik begrijp die mensen niet :S


    Gilles (ll)