• - Niet meer nodig ik ga hem niet doen(: -

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:43 ]


    Me so good.

    Er springt er voor mij niet eentje uit, maar ik vind die laatste het beste :D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    1


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Carcass schreef:
    Er springt er voor mij niet eentje uit, maar ik vind die laatste het beste :D.

    haha, Iknow, ik ben dan ook verschrikkelijk in het bedenken van titels dus ik heb een paar Quotes gezocht ;p


    Me so good.

    Carcass schreef:
    Er springt er voor mij niet eentje uit, maar ik vind die laatste het beste :D.

    Carcass schreef:
    Er springt er voor mij niet eentje uit, maar ik vind die laatste het beste :D.

    Carcass schreef:
    Er springt er voor mij niet eentje uit, maar ik vind die laatste het beste :D.


    Shoganai i ne~

    oke duidelijk denk ik (:
    hihi


    Me so good.

    Oke, ik vind dat die titels echt way pakkender en korter kunnen. Ik weet niet precies waarover je story gaat, maar ik zou het niet aanklikken vanwege een van deze titels.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind de titels te lang. Je kunt beter eerst een deel van je verhaal schrijven, dan kijken waar het echt over gaat.
    Als je een story schrijft over een film of verhaal oid, kies dan bijvoorbeeld een citaat uit het boek of een deel uit de titelsong van de film. Dat past meestal beter en omdat mensen het kunnen herkennen zal het ook eerder aantrekken.

    Tanzdiktator schreef:
    Oke, ik vind dat die titels echt way pakkender en korter kunnen. Ik weet niet precies waarover je story gaat, maar ik zou het niet aanklikken vanwege een van deze titels.


    Oké,
    heeft iemand dan ideeen voor titels?
    want ik moet jullie gelijk vinden, het zijn titels van niks ^^

    (:


    Me so good.

    Fragile schreef:
    Ik vind de titels te lang. Je kunt beter eerst een deel van je verhaal schrijven, dan kijken waar het echt over gaat.
    Als je een story schrijft over een film of verhaal oid, kies dan bijvoorbeeld een citaat uit het boek of een deel uit de titelsong van de film. Dat past meestal beter en omdat mensen het kunnen herkennen zal het ook eerder aantrekken.


    ze zijn idd erg lang,
    het boek heb ik niet gelezen en het heeft volgens mij niet echt een titelsong die bestaat uit muziek en wat hoog gezang zonder echte woorden ;p


    hulp is welkom (:


    Me so good.

    Ik kan alleen titels bedenken als ik weet waar het over gaat en hoe de verhallijn is en zo.


    Our perspective only changes when we change our position.

    DarkLavigne schreef:
    Ik kan alleen titels bedenken als ik weet waar het over gaat en hoe de verhallijn is en zo.

    oké,
    snap ik..
    ik zal wel een beschrijving gaan maken (:


    Me so good.

    DarkLavigne schreef:
    Ik kan alleen titels bedenken als ik weet waar het over gaat en hoe de verhallijn is en zo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Beschrijving is gemaakt
    (:


    Me so good.