• Daarnet vertelde een vriend van mij dat iemand uit zijn klas mij slaag wilt geven, maar ik ken haar helemaal niet.Want ik liep zo voorbij en zij zei 'ik ga die is slaag geven denk ik' en haar vriendin vraagt 'waarom?' en zij antwoord 'omda ik die ni kan hebben'.Alé ja, die kent mij niet en die wilt mij slaag geven.Ik vind het eigenlijk best wel grappig ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Omg, wat een sneu kind is dat dan ;o

    Okeeej......


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Klinkt zo grappig, slaag =']


    Life is hard and then we die

    Ghehe klinkt best grappig nu je het zo zegt. Maar ik hoop voor jou dat ze je met rust laat :\. Ghehe beetje iemand gaan slaan die je niet kent, beetje weird ook (krul). Maarja, zal wel bij loze woorden blijven denk ik toch? Aangezien ze je niet eens kent dus je nooit echt aangesproken heeft ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Waarschijnlijk meent ze het niet en ik zou er ook mee lachen eigenlijk :')


    Happiness hit her like a train on a track

    NenaKerner schreef:
    Ghehe klinkt best grappig nu je het zo zegt. Maar ik hoop voor jou dat ze je met rust laat :\. Ghehe beetje iemand gaan slaan die je niet kent, beetje weird ook (krul). Maarja, zal wel bij loze woorden blijven denk ik toch? Aangezien ze je niet eens kent dus je nooit echt aangesproken heeft ofzo.



    inderdaad, gewoon een beetje stoer doen bij haar vriendin want ik weet dat ze niets gaat doen.Zij maakt haar handen daar niet aan vuil en hoogstwaarschijnlijk heeft ze schrik dat er een nagel afbreekt (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    (...)


    inderdaad, gewoon een beetje stoer doen bij haar vriendin want ik weet dat ze niets gaat doen.Zij maakt haar handen daar niet aan vuil en hoogstwaarschijnlijk heeft ze schrik dat er een nagel afbreekt (:
    Gheheh gelukkig maar. En anders duw je haar een slagroomtaart in haar gezicht :Y). Dan is het zo afgelopen (nerd). -ofjuistniet:X-


    Wie du mir, so ich dir.

    HAHAHA xd
    stoerdoenerij :') sneu, maar grappig ;3 als dat bij mij allemaal zou kloppen huh, dan zou ik nu al tien keer in het ziekenhuis gemept zijn of zo :')

    Lol, zoiets had ik ook een keer, alleen dan anders, door andere mensen de wereld ingeholpen. Kwam er een meisje naar me toe: 'Moet ik jou slaan?' Dus ik haal mijn schouders op. 'Waarom, ik ken je niet?' Zij zo: 'Ik jou ook niet.' en toen liep ze weg.


    Your make-up is terrible

    Vigilante schreef:
    HAHAHA xd
    stoerdoenerij :') sneu, maar grappig ;3 als dat bij mij allemaal zou kloppen huh, dan zou ik nu al tien keer in het ziekenhuis gemept zijn of zo :')



    Ik had al lang in coma gelegen als alle mensen die dat zeggen me slagen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Gheheh gelukkig maar. En anders duw je haar een slagroomtaart in haar gezicht :Y). Dan is het zo afgelopen (nerd). -ofjuistniet:X-


    Hahaa, zal ik onthouden(krul)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Assassin schreef:
    Lol, zoiets had ik ook een keer, alleen dan anders, door andere mensen de wereld ingeholpen. Kwam er een meisje naar me toe: 'Moet ik jou slaan?' Dus ik haal mijn schouders op. 'Waarom, ik ken je niet?' Zij zo: 'Ik jou ook niet.' en toen liep ze weg.
    O my gawd xD


    Life is hard and then we die

    Mensen zakken serieus tegen woordig lager en lager in het niveau ._.


    your eyes are like stars in the night.

    Zielig?


    Some people make the world special just by being in it