• jupp,ik ga me eerste story hier op Q maken en ik heb rollen nodig.


    hoofdpersoon:
    naam:
    leeftijd:
    hobbys:
    karakter:
    foto:





    beste vriendin van hoofdpersoon:
    naam:
    leeftijd:
    hoe leren kennen:
    hobbys:
    karakter:
    foto:



    kleine kwaadaardige broertje van hoofdpersoon:
    naam:
    leeftijd:
    hobbys:
    karakter:
    foto:

    drie bitches van school:
    naam:
    leeftijd:
    hobbys:
    karakter:
    foto:

    xxx






    (H)

    iemand?

    beste vriendin van hoofdpersoon:
    naam: Freya Persyn
    leeftijd: 14
    hoe leren kennen: hun ouders kenden elkaaar, zo hebben ze elkaar ontmoet en zijn vrienden geworden
    hobbys: vervelende mensen irriteren, naar leuke jongens kijken
    karakter:Ze is een typische good-girl die nooit iets verkeerd doet en nooit iemand zal kwetsen, ze probeert haar vrienden altijd te helpen. Ze is een stil en verlegen meisje dat wanneer je haar wat beter kent echt gezellig is.
    Freya is nieuwsgierig maar zal je nooit dwingen om iets te vertellen als je dat niet wilt. Ze vind vertrouwen heel belangrijk en bijna nooit te herstellen, ze wordt snel kwaad of verliefd (erg gevoelig in het algemeen) en stresst regelmatig voor onbelangrijke dingen.
    Ze luisterd graag naar mensen en geeft goed advies, ze is meestal serieus maar kan ook lachen. Mensen denken altijd dat ze aan het dromen is en dan ontkent ze het (maar het is stiekem wel waar)
    Echt handig is ze niet en je laat haar beter geen dozen met breekbare spullen dragen, ze is voor sommige dingen lui en geeft dat ook toe. Ze kent zichzelf.
    Ze is geen echte optimist.
    foto:klik

    laat je even eten of ik de rol heb?
    xx


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hoofdrol
    naam: Molly Lucie Quinn
    leeftijd: 15
    hobbys: Het leven leven,zingen en dansen
    karakter: Molly is schattig en lief. Ze doet nooit iemand kwaad en luister altijd naar haar hart. Ze is erg goed gelovig en kan daarom ook kwetsbaar zijn. Als iemand liegt heeft ze dat bijna nooit door. Haar leven is simpel en ze heeft liefe ouders ze heeft een klein zusje genaamd Prim. Op school doet ze erg hard haar best en ze haalt altijd hoge cijfers. Ze word vaak gevraagd huiswerk voor andere te maken. Dit doet ze alleen omdat ze erg kwetsbaar is. Ooit hoopt ze sterk te zijn en nee te durven zeggen tegen kindere die haar treiteren of hulp bij toetsen en huiswerk vragen
    foto:klik

    iGoogle schreef:
    Hoofdrol
    naam: Molly Lucie Quinn
    leeftijd: 15
    hobbys: Het leven leven,zingen en dansen
    karakter: Molly is schattig en lief. Ze doet nooit iemand kwaad en luister altijd naar haar hart. Ze is erg goed gelovig en kan daarom ook kwetsbaar zijn. Als iemand liegt heeft ze dat bijna nooit door. Haar leven is simpel en ze heeft liefe ouders ze heeft een klein zusje genaamd Prim. Op school doet ze erg hard haar best en ze haalt altijd hoge cijfers. Ze word vaak gevraagd huiswerk voor andere te maken. Dit doet ze alleen omdat ze erg kwetsbaar is. Ooit hoopt ze sterk te zijn en nee te durven zeggen tegen kindere die haar treiteren of hulp bij toetsen en huiswerk vragen
    foto:klik



    goed,ik moet nog even nadenken.