• ///oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Das wel rot voor je(flower)

    Ik heb ook een mac, en na drieënhalf jaar begonnen toetsen het opeens niet meer te doen :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Desecrate schreef:
    (...)
    Opbellen, jij moet dat echt niet gaan vergoeden hoor, ik zweer het je. Dat is fucking oneerlijk, hun kind heeft het kapot gemaakt. Misschien hebben ze er zelfs een verzekering voor?

    Ik ben nu met ze op vakantie D: En ik had net mn tante (moeder van die neef dus) gesproken en die zei ook tegen me dat ze wel verwacht dat hij er het een en ander aan gaat doen. Maar niemand zegt iets en ik ben ook niet zo´n held daarin moet ik eerlijk zeggen. M´n tante zegt dat ik maar moet gaan wachten maar ik haat het om godverdomme te wachten D: Maar ja, zo gaat wel lekker een mooie vakantie in Portugal naar de klote.


    No growth of the heart is ever a waste

    Infinitum schreef:
    Net zoals de rest zegt: laten vergoeden door de ouders. Toen een vriendin van mij per ongeluk onze garagedeur kapot maakte, moest die ook vergoed worden. Dat deden die ouders gewoon. Ze waren ervoor verzekert en merkten er verder niets van. Misschien geld dat ook voor die ouders?


    Volgens mij boeit het ze niet zo. De vader (mijn neef dus) die zou gaan kijken naar de laptop na het eten. Nou guess what: we zijn klaar met eten maar nu issie naar de Wii toe om dat te gaan installeren. Ja stik d´r maar in, denk ik dan. Dit is absoluut geen stijl en reken maar van yes dat ik dit ga onthouden. Wil je me pissig krijgen, flik dan zulke geintjes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Damn dat is echt kut voor je. Ik hoop dat ze het vergoeden! En anders zou ik toch echt naar die ouders stappen. Of het nou je neef is of niet; HUN dochtertje heeft jou laptop gesloopt dus zal iemand 't toch moeten terug betalen?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    @Above: Ja, zo zie ik het ook. Het zijn nota bene mensen die het financieel veel makkelijker hebben dan ik. Als ik in hun schoenen stond wist ik het wel. Dan had ik allang actie ondernomen. Das een beetje redelijkheid dat je van mensen verwacht. Want zij hadden me eergister ook in tranen in de keuken gezien. Ik mag echt voor hun en voor mij hopen dat er wat aan gedaan wordt, anders is mijn opvatting ten opzichte van hen voorgoed veranderd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou echt is serieus boos gaan worden daar.
    Ik zou ze persoonlijk helemaal gaan uitmaken en gaan schreeuwen dat als hun kind iets kapot maakt, niet jij maar zij daarvoor moeten opdraaien en dat soort dingen.
    Maar ik denk nu niet dat dat de situatie echt vooruit zou helpen.
    Al mag je het écht niet gewoon voorbij laten gaan hoor.(cat)

    Nja, ik hoop echt dat alles goedkomt ;'D


    effort never betrays you

    Ik zou echt op die ouders afstappen, misschien kan hun kind er niks aan doen maar jou laptop is nu wel pretty fucked up.


    Don't dream your life, but live your dream!