• ///oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt zó klote voor je !;s

    Ga naar de ouders van dat 8-jarige kind en eis dat ze het betalen:Y)


    Me so good.

    valt dat niet onder garantie dan?
    Het zou echt zwaar k*t zijn als je een nieuwe mag gaan kopen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Die ouders het laten vergoeden?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ahw, sam :( ik vind het zo erg voor je! Nét nu je je macje mee nam op reis ;o

    @Photograph: Dat mag ik wel hopen. Ik ben niet iemand die duizend euro op dr rug heeft groeien. Dat had ik, tot ik die mac kocht. Maar ja, meer spaargeld heb ik niet...

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 12:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Argh. Dat is echt zo klote!


    wth.

    Desecrate schreef:
    Die ouders het laten vergoeden?

    Ja, die gedachte spookt al een tijdje door m´n kop, maar ze zijn er zo goed als niet op teruggekomen, wat ik ergens best wel (...) vind. Godver ik wil schelden!
    Komt bij dat die vader m´n neef is. Maar ja, vind het wel een beetje zwak van ze moet ik eerlijk zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    (...)
    Ja, die gedachte spookt al een tijdje door m´n kop, maar ze zijn er zo goed als niet op teruggekomen, wat ik ergens best wel (...) vind. Godver ik wil schelden!
    Komt bij dat die vader m´n neef is. Maar ja, vind het wel een beetje zwak van ze moet ik eerlijk zeggen.


    Je kan er altijd zelf nog over beginnen.. Het is niet dat het niets ernsitgs is ofsow..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    dit zuigt dan héél erg,


    Alleen maar tranen van geluk

    Tanzdiktator schreef:
    (...)
    Ja, die gedachte spookt al een tijdje door m´n kop, maar ze zijn er zo goed als niet op teruggekomen, wat ik ergens best wel (...) vind. Godver ik wil schelden!
    Komt bij dat die vader m´n neef is. Maar ja, vind het wel een beetje zwak van ze moet ik eerlijk zeggen.

    Opbellen, jij moet dat echt niet gaan vergoeden hoor, ik zweer het je. Dat is fucking oneerlijk, hun kind heeft het kapot gemaakt. Misschien hebben ze er zelfs een verzekering voor?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jezus, dat is echt gewoon zwaar klote.
    Hoe lullig je het zelf misschien ook vind, maar jíj hebt pas net een laptop, en nu is ie kapot. En dat is niet jou schuld.
    Ik zou aan die ouders vragen, je neef blijkbaar, om het te vergoeden. Dat heeft een familielid toch wel voor je over?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Net zoals de rest zegt: laten vergoeden door de ouders. Toen een vriendin van mij per ongeluk onze garagedeur kapot maakte, moest die ook vergoed worden. Dat deden die ouders gewoon. Ze waren ervoor verzekert en merkten er verder niets van. Misschien geld dat ook voor die ouders?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 13:08 ]


    To live would be an awfully big adventure

    dat is echt heel erg kut, zoals hier boven word gezegd, misschien de ouders?


    Be yourself

    KUT voor je!!!
    Ik zou diegen alles laten betalen!!!!!!!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik zou inderdaad ook kijken of die ouders het niet vergoeden,
    zij zijn verantwoordelijk voor hun kind (:
    Ik vind het in elk geval niet eerlijk dat jij er de dupe van bent hoor (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'