• Ik wil met carnaval zombie worden. Daarvoor heb ik nepbloed nodig. Maar, waar krijg ik dat? Maar dan ook echt goed nepbloed. Niet eentje waar het er snel vanaf druipt enzo, maar lekker blijft zitten :'D

    Weet iemand waar je dit krijgt? OF hoe je het maakt? En hoe kun je wonden maken? Ik dacht zelf aan nat WC-Papier op mezelf plakken enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Neem gewoon echt bloed, veel toffer :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ketchup? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ga naar een patry shop of kijk op internet

    Rosebeat schreef:
    Ketchup? :'D
    IEUW. Nee x'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Geer van der Veer :Y)
    Al vind ik die winkel echt nogal kut --'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Een carnavalswinkel of zo? Ik was een paar jaar geleden een vampier en toen hebben we echt goed nepbloed gekocht. Enig nadeel: je mag het zeker niet inslikken, dat zou wel eens slecht kunnen aflopen dan.

    OverMyHead schreef:
    Neem gewoon echt bloed, veel toffer :Y)
    Voordat ik klaar ben om te vertrekken met carnaval ben ik al de pijp uit. *Pumps*


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    (...)Voordat ik klaar ben om te vertrekken met carnaval ben ik al de pijp uit. *Pumps*

    Je mag ook wel één druppeltje van mij (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Je mag ook wel één druppeltje van mij (cat)
    Daar kom ik niet ver mee ben ik bang D:


    I live for the applause, you will die for it.

    de sap van rode bieten? xD in een glas en dan heb je een glas bloed! whaha
    nee ik weet ook niks

    Nat wc-papier werkt sowieso niet en bijna elke fop-shop heeft wel nep bloed, of carnavals winkel?


    -

    verkleedwinkel.


    Cowards die many times before their deaths.

    Gebruik voor nepbloed geen tomatenpuree of ketchup. Dat is te rood en te dik. Goed bloed maak je van gekookte rode bieten. Rasp ze fijn en doe het raspsel in een doek die je er als een builtje omheenvouwt. Knijp het sap eruit en vang het op. Dit wordt je bloed. Het moet alleen nog worden bijgekleurd met een schepje Buisman (koffie-extract) of oploskoffie. De mooiste spetters en druipers krijg je als je de huid met slaolie vet maakt voordat je het bloed erop druppelt


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    En wonden kan je met was en vaseline maken ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Je kan wonden maken met brood. Niet droog brood, maar meestal vers. Dan moet je de rand eraf halen en dan goed kneden. Dan plak je het ergens op je hoofd en dat doe je met water. Je maakt het in vorm en schildert er dan over heen met gezichtschmink.


    "Let them eat cake!"