• Darcy Morrison is een trouwe en geheime volgeling van Heer Voldemort. Heer Voldemort is erg gesteld op Darcy aangezien Darcy jarenlang het buurmeisje is geweest van Heer Voldemort, waardoor zij dus aanvoelt als zijn zus of dochter. Heer Voldemort komt erachter dat Severus Sneep zit te twijfelen aan welke kant hij zal staan: de goede...of de slechte kant? Heer Voldemort stuurt daarom Darcy naar Zweinstein toe met de opdracht dat ze Severus moet over halen om bij de kant van het duister te gaan. Darcy zal zich voor moeten doen als een lerares of onderwijsassistent, maar dan worden de twee verliefd.

    Ik dacht; een story over Severus Sneep was er nog niet zo veel, zeker niet zo iets.

    Doen/Niet doen:
    Naam story:
    Nederlandse of Engelse namen?:
    Als ik het doe, wil je dan gewaarschuwd worden?:


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Doen/Niet doen: Doen
    Naam story: Geen idee
    Nederlandse of Engelse namen?: Engelse
    Als ik het doe, wil je dan gewaarschuwd worden?: Is goed (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @ 3D; Dankjewel, ik wacht op meer reacties (:


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Sorry voor de dubbelpost, maar...niemand meer?


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Doen/Niet doen: DOEN!
    Naam story: I love you in the secret. (sorry ben niet goed in titels)
    Nederlandse of Engelse namen?: Engelse
    Als ik het doe, wil je dan gewaarschuwd worden?: Jaaaa!.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Doen/Niet doen:
    Naam story: Idk :$
    Nederlandse of Engelse namen?:
    Als ik het doe, wil je dan gewaarschuwd worden?: je MOET me waarschuwen

    :Y)


    Me so good.

    Doen/Niet doen: Ik vind het een leuk idee! Het is heel erg orgineel, ik heb nog nooit iets in die trant gelezen. [En ik vind het heel knap van je dat je dit durft, ik zou geen liefdesscène tegenover iemand zo aantrekkelijk als Sneep kunnen schrijven, haha]
    Naam story: Ik ben niet goed in titels, ik denk dat je het het beste zelf kan verzinnen. Jij weet immers allemaal details over het verhaal die wij als lezers nog niet weten. Een korte titel is vaak beter, misschien een stukje uit een liedje? *denkt even na* Sorry, ik kan echt niets verzinnen wat iets met het verhaal te maken heeft.
    Nederlandse of Engelse namen?: Je schrijft in het Nederlands, neem ik aan? Dan zou ik ook de Nederlandse namen gebruiken. De Engelse namen zijn vaak leuker, dat geef ik toe, maar als ik jou was zou ik het toch niet doen. Sowieso is de grens moeilijk te bepalen; als je eigennamen in het Engels doet, moeten Fabeldieren dan ook in het Engels? En toverdranken?
    Als ik het doe, wil je dan gewaarschuwd worden?: Graag, lijkt me echt leuk (:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 13:08 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Forbidden love at Hogwarts


    Remember my name, you'll be screaming it later <3