• ok,ik heb gemerkt dat bepaalde users moeite hebben met de manier hoe ik tegen dingen aankijk. en dat kan ik best begrijpen. ik heb gewoon geen blad voor mijn mond terwijl dat eigenlijk wel zou moeten. sorry het spijt me en ik hoop dat we op schone lei verder kunnen gaan. zodat we het de laaste dagen voor kerst gezeilig kunnen houden.

    Weet je wat ik trouwens ironisch vindt? Dat die moderators zo'n topic aanmaken over het off-topic gaan, maar ze hier nog niet ingegrepen hebben.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Het is al avond! D: Nou, vandaag ben ik bitchy. :Y) What about you?

    Ik ben geheime plannetjes aan het beramen om koning Rutger van de troon te stoten. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    JoJudicious schreef:
    Weet je wat ik trouwens ironisch vindt? Dat die moderators zo'n topic aanmaken over het off-topic gaan, maar ze hier nog niet ingegrepen hebben.

    Sssssjt ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Passerby schreef:
    (...)Nee, sorry dat ik iets grappigs vond hoor. --'

    Fouten maken is menselijk (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Wat verwacht je nu dan. Dat je beste vriendinnen met haar wordt? :'D

    Ik heb al een BFF, die plaats is al bezet. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    JoJudicious schreef:
    Weet je wat ik trouwens ironisch vindt? Dat die moderators zo'n topic aanmaken over het off-topic gaan, maar ze hier nog niet ingegrepen hebben.


    XD hahah. Echt he. Ik wou ook al in het topic van Gaby reageren 'Word dit topic nou gesloten?' maar dat vond ik zo sneu voor haar :3

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Ik heb al een BFF, die plaats is al bezet. :Y)


    Dan heb je nog Hartsvriendinnetjes *gayhandemotie die er niet is op Q*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Ik ben geheime plannetjes aan het beramen om koning Rutger van de troon te stoten. (krul)


    (N)

    Atmosphere schreef:
    (...)

    XD hahah. Echt he. Ik wou ook al in het topic van Gaby reageren 'Word dit topic nou gesloten?' maar dat vond ik zo sneu voor haar :3

    Hahahah, dacht je nou echt dat ik het ging melden? x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik vraag me af hoe snel loveprinses weer op Q komt maar dan onder een andere naam:Y)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Genius schreef:
    (...)
    (huil)


    Sorry D: hug? (A)

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Dan heb je nog Hartsvriendinnetjes *gayhandemotie die er niet is op Q*

    Oja hartsvriendinnetjes, kom je in m'n vriendenboekje schrijven? (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hestia schreef:
    ik vraag me af hoe snel loveprinses weer op Q komt maar dan onder een andere naam:Y)?


    Naja, merken we snel genoeg aan de schrijfstijl XD

    Hestia schreef:
    ik vraag me af hoe snel loveprinses weer op Q komt maar dan onder een andere naam:Y)?

    Wie the fuck is toch die loveprinses. Ze maakt ineens een topic aan van ja ik heb dit en dat gedaan en ik heb er spijt van, maar wie the fuck is zijn sowieso. 0.o


    *insert philosophical cringe expression here*

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Dan heb je nog Hartsvriendinnetjes *gayhandemotie die er niet is op Q*
    Geloof me ik moet dat allemaal niet. Vriendinnen hebben me al genoeg bedrogen en belogen. Ik kom trouwens beter overeen met jongen. (geen idee hoe het komt)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?