• ok,ik heb gemerkt dat bepaalde users moeite hebben met de manier hoe ik tegen dingen aankijk. en dat kan ik best begrijpen. ik heb gewoon geen blad voor mijn mond terwijl dat eigenlijk wel zou moeten. sorry het spijt me en ik hoop dat we op schone lei verder kunnen gaan. zodat we het de laaste dagen voor kerst gezeilig kunnen houden.

    GabyDeUser schreef:
    Het leuke is dat ik je niet eens ken. Maargoed, als andere mensen wel zo tegen je aankijken vind ik het goed dat je ook toegeeft.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Huh wie zegt dat Q niet leuk is. We kunnen ;t voor iedereen toch gwn leukhouden ofzo. Ik heb het idee dat er een aantal mensen op Q gewoon ruzie zoeken.

    Welke mensen dan (nerd)


    -

    Ze is al weg.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Genius schreef:
    (...)
    Welke mensen dan (nerd)


    XD i'm not calling names.

    Genius schreef:
    (...)
    Welke mensen dan (nerd)

    Lol.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    XD i'm not calling names.

    Ahahaha, dat is zo nu en dan ook verstandig! 8D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    -uch lekker vrolijk zijn we weer (krul)


    They fell in love, didn't they?

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ahahaha, dat is zo nu en dan ook verstandig! 8D


    :'D anders heb ik meteen weer mensen achter me aan ofzo. Of word dit ook een ruzie topic.

    Trouwens, als ze nu weg is.. kan ze ook niet tegen een stootje.

    GabyDeUser schreef:
    Het leuke is dat ik je niet eens ken. Maargoed, als andere mensen wel zo tegen je aankijken vind ik het goed dat je ook toegeeft.


    Hope goes lost but never dies.

    Prettige kerst dan maar! 8D


    You are beautiful, you are love.

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)ze is weggepest
    Ze is niet weggepest. Ze was al een tijdje gemeen en de mensen waren dat beu. Ik heb gezegd dat eens beter op haar woorden moet beginnen letten voor ze iets zegt omdat ze daar alleen maar vijanden mee maakt; (En zoiets vind ik niet bepaald wegpesten)
    En dat dingetje van "dan bied ik mijn excuses aan en dan roddelen ze nog over me" is ook goed fout, want die tekst is ouder dan haar topic!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ze is niet weggepest. Ze was al een tijdje gemeen en de mensen waren dat beu. Ik heb gezegd dat eens beter op haar woorden moet beginnen letten voor ze iets zegt omdat ze daar alleen maar vijanden mee maakt; (En zoiets vind ik niet bepaald wegpesten)
    En dat dingetje van "dan bied ik mijn excuses aan en dan roddelen ze nog over me" is ook goed fout, want die tekst is ouder dan haar topic!

    Ik ben ook gemeen, maar ik laat me ook niet wegjagen. Ik zou gek zijn, lol! Maar ach, 't is haar eigen keuze.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik ben ook gemeen, maar ik laat me ook niet wegjagen. Ik zou gek zijn, lol! Maar ach, 't is haar eigen keuze.
    Het is volgens mij een beetje aandacht die ze zoekt, want niemand heeft haar echt weggepest. Ze heeft gewoon in andere topics dingen gezegd die ze niet hoort te zeggen (daarom is KAK ook niet van plan het met haar bij te leggen) als je kritiek geeft, moet je tegenkritiet (dat woord bestaat vast niet) kunnen verdragen. Ze komt vast wel terug binnen een poosje.. Het is ook dom om steeds oude koeien uit de gracht te halen, want daar los je uiteindelijk ook niks mee op en zij doet dat zodat andere mensen aan haar kan zouden staan. (dat is mijn mening)
    Ik heb nooit ruzie met haar gezocht, maar ik vond dat ze te ver was gegaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Atmosphere schreef:
    (...)

    XD i'm not calling names.

    Uitkieken dame. -staat met vuisten klaar- (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Uitkieken dame. -staat met vuisten klaar- (krul)


    En ik had het ook niet over joou. (flower)