ok,ik heb gemerkt dat bepaalde users moeite hebben met de manier hoe ik tegen dingen aankijk. en dat kan ik best begrijpen. ik heb gewoon geen blad voor mijn mond terwijl dat eigenlijk wel zou moeten. sorry het spijt me en ik hoop dat we op schone lei verder kunnen gaan. zodat we het de laaste dagen voor kerst gezeilig kunnen houden.
-
23 dec 2010 - 19:0023 dec 2010 - 21:07
Hestia schreef:
(...)
kan maar waarom denk je dat zij dat is
Ze typen beiden verrot en deze kwam twee minuten nadat deze wegging. En mijn intuïtie zei het.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
23 dec 2010 - 21:0823 dec 2010 - 21:08Genius schreef:
(...)
Doe maar !
PAS MAAR OP HORze is 110 kilo
nee jk23 dec 2010 - 21:08OHMYGEORG schreef:
(...)
Ze typen beiden verrot en deze kwam twee minuten nadat deze wegging. En mijn intuïtie zei het.
Tegen dat soort mensen moet je vet nice doen, oké?*insert philosophical cringe expression here*
23 dec 2010 - 21:08JoJudicious schreef:
(...)
Ziet er wel zo uit.
op haar "öude" profiel had ze haar naam en woonplaats niet gedaan en iets over over haar zelf was ook niks?“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
23 dec 2010 - 21:08Atmosphere schreef:
(...)
PAS MAAR OP HORze is 110 kilo
nee jk
Toch wil ik de namen weten x'D
-ik ga je stalken totdat je het zegt-
23 dec 2010 - 21:08GabyDeUser schreef:
(...)
Tsja, ik heb tegenwoordig zoveel hondjes, ik en de tel een beetje kwijt.
Ik ben je hondje in ieder geval niet! Brr, eng idee. 8D
Lol. Je zei 'Jooow'. Maar mijn naam zonder de 'w'.I don't need to explain myself, I know I'm right.
23 dec 2010 - 21:09Genius schreef:
Newbies typen allemaal kut.
Yea
voorbeeld 8D:
Haaiwj
ik ben enieuw hier en i snap het nog niet wil iemand mij uitleggen
doei!23 dec 2010 - 21:09Hestia schreef:
(...)
op haar "öude" profiel had ze haar naam en woonplaats niet gedaan en iets over over haar zelf was ook niks?
Dunno?I don't need to explain myself, I know I'm right.
23 dec 2010 - 21:09OHMYGEORG schreef:
(...)
Ze typen beiden verrot en deze kwam twee minuten nadat deze wegging. En mijn intuïtie zei het.
ja oke beetje vaag na al 2 min das verdacht Ö“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
23 dec 2010 - 21:09Atmosphere schreef:
Dat is nou een goede instellinglove is hard to find, easy to lose, difficult to forget
23 dec 2010 - 21:09Genius schreef:
(...)
Toch wil ik de namen weten x'D
-ik ga je stalken totdat je het zegt
maar eigenlijk kan ik zo maar 1 naam noemen, en t is zo sneu als die er alleen staat
23 dec 2010 - 21:09JoJudicious schreef:
(...)
Ik ben je hondje in ieder geval niet! Brr, eng idee. 8D
Lol. Je zei 'Jooow'. Maar mijn naam zonder de 'w'.
Oohw hahaah, maar jij heet toch Lisa? En btw, de sollicitaties voor de hondjes zijn al gesloten, dus je kan er sws geen een meer worden. xd*insert philosophical cringe expression here*
23 dec 2010 - 21:10Hestia schreef:
Omdat ze weer een naam zonder hoofdletters kiest. ><
(...)
kan maar waarom denk je dat zij dat isMirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
23 dec 2010 - 21:10