• ok,ik heb gemerkt dat bepaalde users moeite hebben met de manier hoe ik tegen dingen aankijk. en dat kan ik best begrijpen. ik heb gewoon geen blad voor mijn mond terwijl dat eigenlijk wel zou moeten. sorry het spijt me en ik hoop dat we op schone lei verder kunnen gaan. zodat we het de laaste dagen voor kerst gezeilig kunnen houden.

    OHMYGEORG schreef:
    Mooi dat je het zelf ook inziet.

    +nog een fijne kerst(A)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    +nog een fijne kerst(A)


    Shoganai i ne~

    Hestia schreef:
    (...)
    +nog een fijne kerst(A)



    zelfde

    loveprinses schreef:
    kijk ik probeer me zelf te beteren. wat lees ik.


    ach dat wijf is een meeloper dat heb ik al lang gezien. ze opent 10000 topics raad eens wat ik heb meegemaakt als een mens zoveel mee kan maken in zijn leven dan...




    fijn heel fijn.

    Vond ik ook al fijn


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Vond ik ook al fijn


    wil jij me alsjeblieft met rust laten. ik probeerde aardig tegen je te doen wat doe jij. je roddelt over me.

    loveprinses schreef:
    (...)

    wil jij me alsjeblieft met rust laten. ik probeerde aardig tegen je te doen wat doe jij. je roddelt over me.

    Hahaha, wat heb ik dan gezegd?


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Hahaha, wat heb ik dan gezegd?



    net of je dat zelf niet weet.

    KAK schreef:
    (...)
    Hahaha, wat heb ik dan gezegd?


    omg -.- als zei haar excuses maakt in dit topic, heb je dat te accepteren of je gwn stilhouden. Niet nog meer ruzie gaan maken, daar gaan we niet leuk het nieuwe jaar mee in ;D

    Wees blij dat Laura het tenminste zegt. Er zijn er hier heus wel meer die zo denken. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Atmosphere schreef:
    (...)

    omg -.- als zei haar excuses maakt in dit topic, heb je dat te accepteren of je gwn stilhouden. Niet nog meer ruzie gaan maken, daar gaan we niet leuk het nieuwe jaar mee in ;D

    Maakt het jou uit hoe je het nieuwe jaar ingaat als het op Q niet leuk is? o_o


    -

    ok ok...ik wil me excuus maken. dat word blijkbaar niet geaccepteerd. ok dan ga ik maar weg hier...heb het geprobeerd.

    KAK schreef:
    (...)
    Vond ik ook al fijn

    Hypocriet.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Genius schreef:
    (...)
    Maakt het jou uit hoe je het nieuwe jaar ingaat als het op Q niet leuk is? o_o


    Huh wie zegt dat Q niet leuk is. We kunnen ;t voor iedereen toch gwn leukhouden ofzo. Ik heb het idee dat er een aantal mensen op Q gewoon ruzie zoeken.

    ik klikte op je porfiel,
    en er kwam:
    "Deze user is niet meer actief!"

    kissbiebz schreef:
    ik klikte op je porfiel,
    en er kwam:
    "Deze user is niet meer actief!"
    ze is weggepest


    Today will be Girl's Day party with you~