• Ze is 21, woont alleen met haar vriend van ook 21 en als ik haar vraag wat ze wilt, zegt ze dat ze het niet weet...

    Ik dacht aan een cadeaubon, maar van wat?
    En geld geven aan een oudere zus vind ik zo raar.

    Ideetjes? :$


    Let the Night embrace you

    Drogist?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    juwelier een armband of ring bij de Six?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    een cadeaubon of
    een concertkaartje/tshirt,... van haar favo. band/zanger
    (dat zou ik doen)

    Heeft ze een bad? Anders koop je badschuim ofzo (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wist ook niks voor mijn moeder haar verjaardag dus toen had ik een kaartje gekocht met de volgende tekst: VOORDAT je deze geweldige kaart OPENT, moet je eerst even je handtekening zetten op deze stippellijn! (daar zat dus een gat, zodat m'n moeder d'r handtekening binnen in het kaartje zelf had gezet). Van binnen stond er in het kaartje: Alles wat ik graag zou willen hebben, heb ik! Ik maak er dan ook geen probleem van dat ik geen cadeautje zal krijgen. Jouw felicitaties, gelukwensen en dit kaartje zijn al een groot cadeau op zich!
    ....... (Hier komt dus de handtekening).


    Misschien kun je zelf ook zo iets maken, als je niks weet? (:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 20:08 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Een boekenbon. :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Bij Douglas hebben ze vaak handige, schattige paketjes met verzorgingsspullen en make-up en zo. Dat heb ik gehoord, tenminste.;) Succes!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Iets dat met muziek te maken heeft. Dat vind echt iedereen leuk; Komt er geen band, die ze graag hoort? Of een leuke cd? Of geef die viva box van de ab, die valt nog redelijk mee qua prijs en dan kan ze nog kiezen naar waar ze gaat; Maar als ze niet zo van muziek houdt, is die nah.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een cd/dvd/boek?
    Een cadeaubon van een kledingszaak? Of een vivabox is ook altijd leuk.

    Crossfire schreef:
    Een cd/dvd/boek?
    Een cadeaubon van een kledingszaak? Of een vivabox is ook altijd leuk.
    vind ik ook. Ik geef dat echt graag, maar ik kreeg het wel nog nooit. Ik ben nieuwsgierig welkeen ze mij zouden aansmeren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Doe gewoon een standaard meiden dingetje zoals; parfum, sieraden, douchspullen, een cadeaubon of iets van een tijdschrift ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Sieraden
    parfum


    "Ignite, my love. Ignite."

    Passerby schreef:
    (...)vind ik ook. Ik geef dat echt graag, maar ik kreeg het wel nog nooit. Ik ben nieuwsgierig welkeen ze mij zouden aansmeren.

    Ik kreeg dat ook nog nooit.
    Mijn vriendinnen gaven me geld en een pot choco. Terwijl ze voor de rest een cadeaubon of vivabox kochten. Toen was ik een beetje teleurgesteld. :/ Maar mijn 18de verjaardag was sowieso minder leuk.

    Oh, een sieraad of een nieuwe tas kan je ook nog geven?

    Of neem haar mee naar de parfumerie en laat haar een nieuw geurtje kiezen.

    Crossfire schreef:
    (...)
    Ik kreeg dat ook nog nooit.
    Mijn vriendinnen gaven me geld en een pot choco. Terwijl ze voor de rest een cadeaubon of vivabox kochten. Toen was ik een beetje teleurgesteld. :/ Maar mijn 18de verjaardag was sowieso minder leuk.

    Oh, een sieraad of een nieuwe tas kan je ook nog geven?
    Ja dat had je gezergd, dat ze niet echt moeite voor je deden; en van ons kreeg je de letter I twee keer in het groot en in het wit!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?