• De zus van Isabelle Rivera (17) heeft een dochtertje van van vier als Isabelle's zus plots komt te overlijden aan een hartstilstand. Maar dat is niet alles, haar zus was getrouwd met de Spaanse voetballer Gerard Piqué, en is tevens de vader van het kleine meisje. Op de begrafenis van Isabelle's zus ontmoet zij de rustige, gevoelige Bojan Krkic Peréz. De twee worden beste vrienden, zo close dat niemand dat had verwacht. Maar als Isabelle te horen krijgt dat ze nooit achttien zal worden, en het dochtertje van haar zus en Gerard ziet, denkt ze na wat ze nog allemaal wilt doen. Ze wilt nog van alles doen, ze gaat haar lijstje met verlangen af als ze bij haar laatste wens komt: "Verliefd zijn." Zou toch die vriendschap in liefde opgaan voor dat Isabelle sterft?


    Rollen
    Vriendinnen etc Barça spelers
    Vriendinnen etc Real spelers
    Sergio Canales is bezet!
    Toekomstige nieuwe vriendin Gerard Piqué
    2 beste vriendinnen Isabelle
    overige rollen - wees origineel aub! -

    Info
    Naam:
    Tweede naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter: - geen steekwoorden-
    Uiterlijk plus Foto: - geen steekwoorden -
    Hobby's:
    Relatie status:
    Extra's:

    alles invullen, anders geen rol!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 16:24 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mag ik twee in vullen ;$?
    Ricardo kaká & IBI?
    :9~


    Everything is worse without music.

    Seduce schreef:
    Mag ik twee in vullen ;$?
    Ricardo kaká & IBI?
    :9~


    Jij mag alles. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik moet eerst leren lezen, haha.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 16:44 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Ik wil Bojan!


    Dit verhaal gaat over Bojan my dear


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Blaugrana schreef:
    (...)

    Dit verhaal gaat over Bojan my dear


    Ik kwam er al achter. Ik let weer eens niet op (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Blaugrana schreef:
    (...)

    Dit verhaal gaat over Bojan my dear

    Haha, anders had deze junk al gesmeekt. :Y)


    Everything is worse without music.

    Spain schreef:
    (...)

    Ik kwam er al achter. Ik let weer eens niet op (:


    Haha geeft niet hoor ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Seduce schreef:
    (...)
    Haha, anders had deze junk al gesmeekt. :Y)


    Jij bent ab-normaal verslaafd, srlsy. wajoo!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Blaugrana schreef:
    (...)

    Haha geeft niet hoor ;p


    Maar mag ik dan messi?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    (...)

    Maar mag ik dan messi?


    Vul maar in! ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Vriendin van Lionel Messi.
    Naam: Marina
    Tweede naam: Maria
    Achternaam: Perez
    Leeftijd: 21
    Nationaliteit: Spaans
    Karakter: Marina is een stille vrouw. Ze is altijd heel erg in zichzelf gekeerd. Maar zodra ze mensen leert kennen komt ze los. Dan gaat ze praten, gek doen en is ze helemaal in haar element. Helaas zijn er niet veel mensen die haar van deze kant kennen. Ze is erg leergierig en wilt alles van de wereld weten. Ze is verder erg liefhebbend en gek op Leo. Ze is misschien stil, maar schaamt zich absoluut niet voor zichzelf. Ze is wie ze is, en zal voor niemand veranderen. Marina is heel nuchter en staat met beide benen stevig op de grond.
    Uiterlijk plus Foto: Foto.p Marina is een niet al te lange vrouw. Ze is 1.60 hoog, maar daar schaamt ze zich absouut niet voor. Ze is slank, maar heeft altijd de vrouwelijke rondingen gehad, en ook daar is ze trots op. Haar haar is lichtbruin en ze heeft een prachtige witte huid. Ze houdt ervan op make-upjes uit te proberen. Ze draagt vaak simpele kleding. Hoewel Leo geld zat heeft en haar ouders ook altijd alles aan haar willen geven, draagt ze het liefst kleren van de H&M en andere goedkope winkels. Ze houdt niet van de dure merken die zij als 'voetbalvrouw' zou moeten dragen.
    Hobby's: Lezen, Uitgaan, Films kijken, Knuffelend op de bank zitten.
    Relatie status: Relatie met Leo.
    Extra's: Marina heeft een ontzettende hekel aan haar naam omdat hij rijmt. Marina Maria. Of zoals Leo haar noemt, M&M.

    Godsamme 3 rollen vandaag ingevuld, dat is meer dan in 3 jaar hiervoor.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 17:05 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mag ik Piqué?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Marauderette schreef:
    Mag ik Piqué?


    ja hoor, maar jouw rol komt dan wat later. :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Vrouw van Ricardo Kaká.
    Naam:Adriana maar ze word ook wel Ariana genoemd door haar vrienden.
    Tweede naam:Geovanna
    Achternaam:Rodriguez.
    Leeftijd:23.
    Nationaliteit: Braziliaans.
    Karakter: Ze heeft een superlief karakter en is echt super behulpzaam. Ze mag het liefst voor iedereen zorgen en is dan ook super liefhebbend. Ze kan niet tegen kwaad en roddeld dan ook liever niet mee wanneer ze er bij is. Match made in heaven voor Ricardo die net zo'n goed hart heeft. Ze kan wel heel goed haar zin doordrijven en is een echte denker. Ze is erg creatief en heeft het liefst zoveel mogelijk mensen om haar heen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ze mag graag de hele dag heen en weer zijn, ze kan er namelijk niet over om stil te zitten. Ze is altijd vrolijk en erg gedreven, dat maakt het ook zo fijn om bij haar te zijn. Het is echt nooit saai met Adriana, vooral omdat ze heel veel humor heeft.
    Uiterlijk:Adriana, is nog steeds naar vijf jaar model, dan is het ook niet raar dat ze echt een pracht kind is. Ze heeft mooie grote donkere ogen die je meteen aanspreken. Ze heeft mooie lange wimpers die met een klein beetje mascara al perfect zijn. Haar huid is ook super mooi. Haar bruine haar past perfect bij haar gezicht, vooral een rechte pony staat haar geweldig. Ze is ongeveer 1.74 lang. Qua kleren is Adriana geen makkie, ze is echt een shopverslaafde en weet precies wat ze wel en wat ze niet wilt ze heeft dan ook een unieke kledingstijl. Ze draagt niet veel sieraden zoals kettingen en armbanden maar ringen en oorbellen kan ze niet genoeg van krijgen.
    Hobby's:Je kan wel uren door gaan over haar Hobby's maar wat ze het liefste doet is koken. Koken, Koken en nog eens koken. Ook houd ze van dansen. Moderne dans ligt haar het beste. Toch is ze ook niet vies van een potje voetbal.
    Relatie status: Ricardo en Adriana kennen elkaar nou al acht jaar, en zijn een jaar geleden in het huwelijksbootje gestapt, ze kunnen niet genoeg van elkaar krijgen.
    Extra's:Adriana doet vrijwilligers werk. Vooral met dieren en kleine kinderen werken vind ze geweldig. Nu wil ze nog een ding om het perfecte gezin te vormen met Ricardo, kinderen.


    Everything is worse without music.

    Blaugrana schreef:
    (...)

    Jij bent ab-normaal verslaafd, srlsy. wajoo!

    psst, moet je horen wie het zegt -smiechtpoppetjemethandvoordemond- :9~


    Everything is worse without music.