• Klikkie

    Dat is dus een hele lap tekst van Josh en daar was ik dus benieuwd naar. En als ik het las dan heb ik toch even mijn wenkbrauwen gefronst. Zo is het maar weer eens bewezen dat wij niet op de hoogte zijn van wat er zich 'achter de schermen' allemaal afspeelt. En dus die gezelligheid op het podium was ook allemaal schijn?
    Ach tsja, ik vind het een fijne zaak dat we de Farro's hun kant van het verhaal nu weten.
    Dit is de link naar het topic over hun vertrek.

    EDIT: De blog van Josh is echt, check! Bedankt Elisa en bedankt Nana voor de nieuwe link.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 21:39 ]

    Passerby schreef:
    (...)Idd, zoals wij. Best dat wij nog bestaan.

    Ja, als officigavevriendinnen. Hij zou het moeten weten dat we 'm steunen. (nerd)

    Ik zie hier nu van alles dat er een hele vete aan het ontstaan is tussen Josh en Hayley. Het was te verwachten dat er zo'n dingen zouden volgen. ><

    Crossfire schreef:
    (...)
    Ja, als officigavevriendinnen. Hij zou het moeten weten dat we 'm steunen. (nerd)
    Idd, we zorgen daar wel eens voor, maar we kunnen ze wss nu niet meer naar het fanadress van Paramore sturen, want die zitten daar niet meer, maar mss is Taylor wel zo vriendelijk om het hen dan te geven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Crossfire schreef:
    Ik zie hier nu van alles dat er een hele vete aan het ontstaan is tussen Josh en Hayley. Het was te verwachten dat er zo'n dingen zouden volgen. ><
    Josh en Hayley zelf?
    Zoiets was wel te verwachten. De fans zijn begonnnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    naja "fans"


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Idd, we zorgen daar wel eens voor, maar we kunnen ze wss nu niet meer naar het fanadress van Paramore sturen, want die zitten daar niet meer, maar mss is Taylor wel zo vriendelijk om het hen dan te geven.

    Ik vind je afbeelding netjes trouwens. :Y)
    En misschien krijgen ze nog een ander, wie weet. We zien wel wat de toekomst brengt. En dat komt niet van die twee zelf, maar sites die dat al beweren en blabla. Ze zouden zich niet moeten moeien. :/

    Crossfire schreef:
    (...)
    Ik vind je afbeelding netjes trouwens. :Y)
    En misschien krijgen ze nog een ander, wie weet. We zien wel wat de toekomst brengt. En dat komt niet van die twee zelf, maar sites die dat al beweren en blabla. Ze zouden zich niet moeten moeien. :/
    Net alsof ze willen dat ze echt boel hebben die twee. Laat het toch maar zo, anders is Hayley een slechte verliezer, want nu heeft ze toch wel iets verloren, vind ik. En hah, die afbeelding, nouja ik wou dat gewoon doen. Ik heb wat zitten prutsen, maar in het klein, kan je dat toch niet zien. (het was zo snel snel gemaakt, dus in het groot zie je het wel.)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Net alsof ze willen dat ze echt boel hebben die twee. Laat het toch maar zo, anders is Hayley een slechte verliezer, want nu heeft ze toch wel iets verloren, vind ik. En hah, die afbeelding, nouja ik wou dat gewoon doen. Ik heb wat zitten prutsen, maar in het klein, kan je dat toch niet zien. (het was zo snel snel gemaakt, dus in het groot zie je het wel.)

    Heb je hun schaduwen gemaakt of zie ik het verkeerd?
    En echt, alsof ze allemaal willen steuken en het zo willen laten lopen. Dat zou ik niet willen. Laat de Farro's hun eigen weg gaan en laat Paramore nog voortbestaan en laat hen het tussen hen oplossen. En ze heeft inderdaad wel iets verloren. Maar zingen kan ze nog steeds goed en ik hoorde gisteren Misery Business nog eens, heel geconcentreerd en damn, dat liedje is toch goed!

    ik volgde het niet maar vervelend voor de mensen die fan zijn


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik vind het wel erg hoor..


    It's not the same without you.

    Crossfire schreef:
    (...)
    Heb je hun schaduwen gemaakt of zie ik het verkeerd?
    En echt, alsof ze allemaal willen steuken en het zo willen laten lopen. Dat zou ik niet willen. Laat de Farro's hun eigen weg gaan en laat Paramore nog voortbestaan en laat hen het tussen hen oplossen. En ze heeft inderdaad wel iets verloren. Maar zingen kan ze nog steeds goed en ik hoorde gisteren Misery Business nog eens, heel geconcentreerd en damn, dat liedje is toch goed!
    Ja, ik heb Jeremy een beetje uitgeknipt en dan gespiegeld en dr naast geplakt, en ik was de schaduw op de grond eerst vergeten dus heb ik dat ook een beetje geknipt en wat bij gekleurd, maar in het klein let je daar toch niet op. Ik zei, dat zei nu de schaduwen bij de zetel waren. :)
    En ik vind het echt dom dat die mensen zo reageren, ik vind ht fijn dat ze ons hebben laten weten hoe het zat, maar wat er daarna gebeurt, is privé volgens mij en dat gaat ons gewoon niet aan want die partijkiezers voeden hun daarmee


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja, ik heb Jeremy een beetje uitgeknipt en dan gespiegeld en dr naast geplakt, en ik was de schaduw op de grond eerst vergeten dus heb ik dat ook een beetje geknipt en wat bij gekleurd, maar in het klein let je daar toch niet op. Ik zei, dat zei nu de schaduwen bij de zetel waren. :)
    En ik vind het echt dom dat die mensen zo reageren, ik vind ht fijn dat ze ons hebben laten weten hoe het zat, maar wat er daarna gebeurt, is privé volgens mij en dat gaat ons gewoon niet aan want die partijkiezers voeden hun daarmee

    Ha, ik vind het een mooi idee en goed gedaan en in het klein zie je dat inderdaad niet. Leuk gedaan en mooi!
    Dat vind ik ook fijn om het te laten weten, daar wachtte ik toch wel op. Maar verder moeten ze het inderdaad privé houden, voor hun eigen bestwil. En als er ruzie komt, wat ik niet hoop, hoop ik zekers voor hen dat het tussen hen blijft en dat ook niet nog eens wordt uitgesmeerd in de media.

    Crossfire schreef:
    (...)
    Ha, ik vind het een mooi idee en goed gedaan en in het klein zie je dat inderdaad niet. Leuk gedaan en mooi!
    Dat vind ik ook fijn om het te laten weten, daar wachtte ik toch wel op. Maar verder moeten ze het inderdaad privé houden, voor hun eigen bestwil. En als er ruzie komt, wat ik niet hoop, hoop ik zekers voor hen dat het tussen hen blijft en dat ook niet nog eens wordt uitgesmeerd in de media.
    dat hoop ik ook wel, want de media zou het alleen nog maar erger maken. Ik blijf het wel nog steeds zonde vinden, maar ik vind het wel lief dat Josh nu wel uitkomt voor zijn relatie met Hayley.
    (en als je het plaatje wilt dan stuur ik het je wel ofzo)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)dat hoop ik ook wel, want de media zou het alleen nog maar erger maken. Ik blijf het wel nog steeds zonde vinden, maar ik vind het wel lief dat Josh nu wel uitkomt voor zijn relatie met Hayley.
    (en als je het plaatje wilt dan stuur ik het je wel ofzo)

    De media maakt het altijd erger en dat is zonde. Het is ook fijn dat hij daar eindelijk eens voor uitkomt en het blijft inderdaad zonde want ik ga de jongentjes echt missen en Josh was toch wel mijn favoriet zoals je weet en ah, zonde zonde zonde!
    En ik moet het plaatje niet, toch bedankt. Own jij het maar lekker want het is heel mooi gedaan.

    Crossfire schreef:
    (...)
    De media maakt het altijd erger en dat is zonde. Het is ook fijn dat hij daar eindelijk eens voor uitkomt en het blijft inderdaad zonde want ik ga de jongentjes echt missen en Josh was toch wel mijn favoriet zoals je weet en ah, zonde zonde zonde!
    En ik moet het plaatje niet, toch bedankt. Own jij het maar lekker want het is heel mooi gedaan.
    Dan own ik het lekker alleen^^
    En hij was ook mijn favoriet, want ik vind hem er eigenlijk wel leuk uitzien.:$ En ie was altijd zo schattig in de clip en hah toen ie viel in tfr, zalig! Ik vind ook dat ie zn zinnetje nog altijd verdient in playing god.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?