• Okee, ik heb dus sinds gisteravond best wel een groot probleem.

    Het zit namelijk zo; ik heb een beste vriend, en een beste vriendin. Mijn beste vriend gaat met het zusje van mijn beste vriendin. Gisteravond was ik dus uit met me beste vriend en waren we allebei heel erg dronken geworden. Je raad het al. Vanmorgen werd ik naakt wakker naast mijn beste vriend, en had geen idee wat er gisteravond is gebeurd. Maar volgens hem zijn we met elkaar naar bed geweest=O!! (hij wist t nog wel). En nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen. Want me beste vriendin maakt me echt af als ze t hoort, en me broer ook want het is ook zijn beste vriendin. Dus ik ben vet radeloos.

    Please, help me.

    There is nothing i can help you with XD


    --

    Niet vertellen..

    De beste vriend van een beste vriendin met een beste vriend is jouw beste vriend want zij is jouw beste..

    Oke laatmaar, ik snap het niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    De beste vriend van een beste vriendin met een beste vriend is jouw beste vriend want zij is jouw beste..

    Oke laatmaar, ik snap het niet.

    Ik heb een beste vriendin, die is ook de beste vriendin van me broer. Ik heb ook een beste vriend, die heeft een relatie met het zusje van me beste vriendin.

    BIGPAPA schreef:
    (...)
    Ik heb een beste vriendin, die is ook de beste vriendin van me broer. Ik heb ook een beste vriend, die heeft een relatie met het zusje van me beste vriendin.

    Als het allemaal vrienden zijn snap ik het probleem niet, dan hoeven zij dat toch niet te weten? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Das kut, maar ik kan je nie helpen :X


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    gwn het kleine geheimpje bewaren om best wil ;-)


    we all deserve to die

    Ik vind 't btw ook gewoon vet goor dat ik t blijkbaar met me bff heb gedaan. Maar dat terwijde XD.

    Eens goed met die jongen waar je naast wakker werd praten.
    Als hij het nog zo goed weet, was hij dan überhaupt al dronken?
    Wilt hij iets van je?

    En ik zou het trouwens niet vertellen als ik jou was, aangezien je net zelf aangeeft dat je hier problemen mee krijgt.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 17:31 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Een goed met die jongen waar je naast wakker werd praten.
    Als hij het nog zo goed weet, was hij dan überhaupt al dronken?
    Wilt hij iets van je?

    En ik zou het trouwens niet vertellen als ik jou was, aangezien je net zelf aangeeft dat je hier problemen mee krijgt.
    Nee, nou ja hij vind me wel leuk. Maar hij zou nooit vreemdgaan als die nuchter was.

    Waarom heb ik het gevoel dat dit een grap is? (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    Waarom heb ik het gevoel dat dit een grap is? (cat)
    Toen ik 't zelf las, merkte ik ook al dat t een beetje fake overkomt. Dus ik snap 't wel als je dat denkt. Eigenlijk.

    kut voor je,
    voortaan niet meer dronken worden??
    (AAAA)

    ik zou het tegen niemand zeggen..
    :X


    Me so good.

    GabyDeUser schreef:
    Waarom heb ik het gevoel dat dit een grap is? (cat)


    Ik dacht het ook al :') Klinkt een beetje GTST-ish (A)

    Anywayz ik kan je niet helpen


    dream, dare, fly!

    Das.. klote voor je.. ik kan je nie helpensorry


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.