• Ik wil dus even zeggen dat ik wél alles gelezen heb wat jullie, achter mijn rug om, allemaal over mij hebben gezegd. En omdat dat topic is gesloten (wat ik best snap) maak ik toch, na een nachtje erover te hebben geslapen, een topic open. Oké, jullie kunnen best problemen met mij hebben, iedereen heeft weleens problemen met een user, maar serieus.... 6/7 van dat topic ging over MIJ? En dan nog wel als ik er niet ben. Ja tuurlijk, 1, 2, 3 pagina's, oké, maar dat héle topic. Als je problemen met me hebt, heb ik een aantal opties:
    1. PB
    2. GB
    3. Klagen bij een bemiddelaar
    4. Huilen ofzo?

    En natuurlijk heb ik alles letter voor letter gelezen en ik weet precies wie wat heeft geschreven, ik ga er nu niemand op beoordelen, maarja ik blijf het laag vinden om achter mijn rug om dat soort dingen te schrijven en dan denken dat ik het niet lees? Of wilden jullie dat ik het juist zou lezen? Nou ik ben wie ik ben en daar zal niemand wat aan kunnen veranderen, geloof me.

    Toen ik het las over die ''2e Rose'' heb ik aan Rose gevraagd of ik echt op haar leek dan en of ik pas zo deed nadat zij weg was en zelfs zij zegt dat het niet zo is. Denk sowieso eerst na voordat je je even lekker gaat uitlaten over iemand in een topic, want ik was er best door geraakt. Ik heb ook geen groepje, maar een heel aantal vriendinnen die dezelfde mening en humor hebben. Maar serieus, iedereen heeft toch wel vrienden op Q die een beetje zo denken als zij? Anders zou je geen vrienden worden.
    EINDE

    @MODs:
    1. Ik snap dat jullie dit topic zouden sluiten als het tegen een bepaalde regel is.
    2. Sluit 'm a.u.b. ook als mensen gaan ruziën ofzo, heeft Gaby's ochtendhoofd geen zin in. :')

    Dit is dus waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 11:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je mag bij me komen klagen hoor Gaby!
    Trek je niets aan van de anderen, helaas zijn we allemaal mensen waarbij het recht van de sterksten altijd geldt. Weet dat je beter bent dan dat ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Je mag bij me komen klagen hoor Gaby!
    Trek je niets aan van de anderen, helaas zijn we allemaal mensen waarbij het recht van de sterksten altijd geldt. Weet dat je beter bent dan dat ;)

    Aahw :'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb dat topic niet gelezen dus ik heb niet echt een idee waar het over gaat, maar ik leef met je mee (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    En ik heb natuurlijk weer niets in de gaten. Alleen dat sorry woef topic, wat ik overgins ook nogal vreemd vond. Maarja, beter zeggen mensen in je gezicht wat ze van je vinden ipv achter je rug om. Hoewel dat op internet altijd lastig is (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    En ik heb natuurlijk weer niets in de gaten. Alleen dat sorry woef topic, wat ik overgins ook nogal vreemd vond. Maarja, beter zeggen mensen in je gezicht wat ze van je vinden ipv achter je rug om. Hoewel dat op internet altijd lastig is (:

    Ik snap nou nog steeds niet waar dat woef woef nou eigenlijk op sloeg, ahahh.


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Ik snap nou nog steeds niet waar dat woef woef nou eigenlijk op sloeg, ahahh.
    Ik vermoed gewoon een verzet :P


    Life is hard and then we die

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Ik snap nou nog steeds niet waar dat woef woef nou eigenlijk op sloeg, ahahh.


    Wat ik ervan begreep is dat vrienden van jou (denk ik) woef gingen spammen omdat 'wij' ze hondje van Gaby hadden genoemd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb r nix vn gemerkt,....
    mr verder heb ik nix tege jou hr(flower)
    prate over mensen 8er hun rug om is nogal zwak -,-

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 10:34 ]


    Only those who listen can hear

    ik loop ook achter volgens mij? maar je pingt me nu, dus ik hoor het nog wel van je.


    Hope goes lost but never dies.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Wat ik ervan begreep is dat vrienden van jou (denk ik) woef gingen spammen omdat 'wij' ze hondje van Gaby hadden genoemd.

    Wow, man, ik vond ''het groepje van Gaby'' al erg, maar ''hondjes van Gaby'' vind ik echt erg. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wie gaat dingen over andere mensen zeggen achter iemand zijn rug?!
    Daar kan ik nou dus echt niet tegen.
    Zoals PUKKELxDING al zegt, niks van aantrekken!
    Die mensen hebben gewoon een leven nodig en zo.


    Alleen maar tranen van geluk

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Wow, man, ik vond ''het groepje van Gaby'' al erg, maar ''hondjes van Gaby'' vind ik echt erg. ;x


    Ja, ik vond het maar vreemd. Al vond ik hun reactie kinderachtig. Maarja wat gebeurt is, is gebeurt (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wallflower schreef:
    ik loop ook achter volgens mij? maar je pingt me nu, dus ik hoor het nog wel van je.

    Ik heb het topic naar je gepingd. : D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vond de reacties in dat topic inderdaad nogal flauw. Maar heey, er waren ook heel wat users die voor je opkwamen, vergeet dat niet!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb precies iets gemist.
    En ben je zeker dat het over jou ging, of misschien heb je het gewoon zo opgevat.. Moest het echt direct over jou zijn, vind ik het redelijk laag..


    Get outta my head!