• Ondanks eerdere verklaringen van Selena Gomez dat zij en Justin Bieber alleen maar vrienden zijn, zijn de twee toch weer gespot tijdens een romantisch tochtje in Miami Beach.

    Er wordt veel gespeculeerd over wie nou het vriendinnetje van JB zou zijn. Is het Selena of misschien toch Jasmine Villegas, de zangeres uit zijn voorprogramma? Eerder liet Gomez weten het erg goed te kunnen vinden met Bieber, maar dat het echt alleen vriendschap is. Of dat waar is valt te betwijfelen, toen zij tijdens hun wandeling doorkregen dat de paparazzi hun had gezien, vluchtten ze naar hun hotel.

    Volgens een bron hebben de twee wel degelijk een relatie. "Het zou zijn populariteit geen goed doen, wanneer Justin een vriendinnetje heeft. Daarom heeft zijn manager hem verteld het niet publiekelijk te maken, dus doen ze alsof er niets aan de hand is. Maar ze zijn onafscheidelijk."

    Bron Showbizznewz.nl


    wat denken jullie ??

    ik vind ze wel goed met elkaar maar ocharme Selena. ze gaat 1000 dreigmails krijgen van de beliebers x'D

    Ieuw. (krul)


    =

    Wallflower schreef:
    Justin zou moeten daten met een normaal, niet-famous meisje dat hem weer even down-to-earth kan brengen.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    xoxooamy schreef:
    Laten we hopen dat het een leuke roddel is want ik hoop nogsteeds op Taylor Lautner & Selena Gomez. (:

    Ja ind! ik ook (:
    Maar ik hoop ook op Taylor & Demi (:

    Haha, Jelena! xd
    zo heet een meisje bij mij op school ;p
    Maar het lijkt ook zo grappig, want Selena is veel groter!

    Jelena, klinkt goed, lijk veel op Jellanie. -wbw-


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind ze wel schattig samen.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 11:37 ]


    -

    selena heeft gezegt dat ze justin ziet als een broer en dat het raar zou zijn om met je broer te daten hun hebben gewoon lol. en oke k ben een hele grote fan van justin maar k vind hem wel schattig met selena en als je een echte fan bent moet je hem toch wel wat gunnen?


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    Wallflower schreef:
    Justin zou moeten daten met een normaal, niet-famous meisje dat hem weer even down-to-earth kan brengen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Laat ze lekker.


    -

    De halve wereld denkt dat ze daten, alleen omdat ze samen werden gespot?..

    Justin Bieber & Dan Kanter werden samen gespot, they must be dating.. xD
    Slaat nergens op.., en als het zo is.. Leuk koppel (flower)

    Dus als ik met een mannelijke vriend wordt gezien, ben ik ook gelijk met hem aan het daten? Lekkere redenering ook weer. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    JBieberLover schreef:
    selena heeft gezegt dat ze justin ziet als een broer en dat het raar zou zijn om met je broer te daten hun hebben gewoon lol. en oke k ben een hele grote fan van justin maar k vind hem wel schattig met selena en als je een echte fan bent moet je hem toch wel wat gunnen?


    Zo ken ik er nog 1.

    Demi Lovato: Ik zie de Jonas Brothers echt als me broers
    1 jaar later heeft ze een relatie met Joe Jonas ..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xoxooamy schreef:
    (...)

    Zo ken ik er nog 1.

    Demi Lovato: Ik zie de Jonas Brothers echt als me broers
    1 jaar later heeft ze een relatie met Joe Jonas ..


    ik ben een big jonas en demi lovato fan maar xD Whahaha :P

    Ps. Selena Zij ik wil nu mannen die ouder zijn dan mij ...

    YousraxJonas schreef:
    (...)

    ik ben een big jonas en demi lovato fan maar xD Whahaha :P

    Ps. Selena Zij ik wil nu mannen die ouder zijn dan mij ...


    Ja ik vind Jonas en Demi ook geweldig, maar wat Selena zegt over "Ik zie hem als broer" kan ook gewoon een pure leugen zijn. (:

    En ja, Taylor Lautner is ouder dan haar. Dus kom maar op met Taylor & Selena als koppel (H)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 14:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Laska schreef:
    Dude het zijn roddels.


    idd, dat denk ik ook... Volgens mij kan Selena beter krijgen??


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!