• Het lukt gewoon niet. Om normaal te schrijven. Het lukt gewoon niet. Dan heb ik leuke ideeën, krijg ik het niet opgeschreven. Ik kan het wel verwoorden, maar het komt niet uit mijn handen.
    Dus, help?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Food.

    Als je het niet op papier kunt krijgen, dan moet je het denken, dromen, en leven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je te présente: een writersblock.


    Has no one told you she's not breathing?

    Lees een boek, kijk een film en ga naar buiten en zet je gewoon ergens neer om inspiratie op te doen. Begin je verhaal te schrijven met iets dat niet rechtstreeks met je verhaal te maken heeft. Begin bijvoorbeeld de opkomende herfst te beschrijven. Eenmaal als je goed op dreef bent komt de rest vanzelf wel. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Probeer het eens op de computer/laptop? (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Probeer het eens op de computer/laptop? (krul)


    Doe ik al(:


    Food.

    Snivellus schreef:
    Als je het niet op papier kunt krijgen, dan moet je het denken, dromen, en leven.

    Ja, maar alsnog raak je het kwijt dan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Schrijf het in losse zinnen op.. Al is het maar een heel, heel klein stukje het is iets. Je moet ook helemaal niets weggooien, alles bewaren dat je hebt opgeschreven.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Pastrana schreef:
    Schrijf het in losse zinnen op.. Al is het maar een heel, heel klein stukje het is iets. Je moet ook helemaal niets weggooien, alles bewaren dat je hebt opgeschreven.


    Save me from myself.

    Avil schreef:
    (...)

    Doe ik al(:

    Lukt het beter?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Snivellus schreef:
    Als je het niet op papier kunt krijgen, dan moet je het denken, dromen, en leven.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Got the same problem. Weet precies het onderwerp, maar die is nogal breed, hehe. Verder dan een onderwerp kom ik niet..
    Succes, en ik hoop dat het je gaat lukken!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Anitaaa schreef:
    Je te présente: een writersblock.


    We accept the love we think we deserve.

    Padalecki schreef:
    Lees een boek, kijk een film en ga naar buiten en zet je gewoon ergens neer om inspiratie op te doen. Begin je verhaal te schrijven met iets dat niet rechtstreeks met je verhaal te maken heeft. Begin bijvoorbeeld de opkomende herfst te beschrijven. Eenmaal als je goed op dreef bent komt de rest vanzelf wel. (:


    En veel liedjes luisteren!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat mij vaak heel erg helpt is om het juist NIET op een pc/laptop te schrijven, maar gewoon ouderwets met de hand.
    Meestal komt het er dan zelfs nog beter uit wanneer ik het daarna over type voor op Q.
    Geen idee waarom, maar het werkt echt!!
    Verder krijg ik ook altijd inspiratie van muziek, boeken, films en mooie omgevingen ^^ maar die liggen op zich best voor de hand.
    Wat overigens ook goed helpt is brainstormen. Hoeft niet eens met iemand te zijn die je verhaal kent. Noem gewoon het probleem en vraag om ideeën. Zelfs van slechte ideeën van anderen kun jij hele goede ideeën krijgen (ja, ik spreek uit ervaring)
    Feedback vragen aan je lezers wil soms ook wel eens helpen, en ook hier geld: ook van slechte ideeën kun je inspiratie krijgen ;)
    Beetje verder geholpen zo?


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    Ik heb precies hetzelfde probleem. ]:


    I´m nothing special.