• Uhm ja, even een vraagje aan al diegene die al naar een Tokio Hotel concert zijn geweest. Ik ga vroeg vertrekken naar vorst nationaal op 25 februarie, zodat ik toch in het eerste blok zou kunnen staan. Maar nu, hoe is de 'sfeer' zal ik maar zeggen, daar? Ik bedoel, op gebied van duwen, trekken en sleuren. Want ik weet niet echt wat te verwachten omdat't mn eerste Tokio Hotel concert is. En ik kan niet goed tegen getrek en gesleur terwijl er tienduizenden decibels rond m'n oren vliegen --' Iemand tips of ervaringen?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ehm. Hyperactieve mensen om je heen, die duwen, trekken, slaan en arrogant doen, maar het is het allemaal waard.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb het idee dat Tokio Hotel concerten er heel hard aan toe gaan - van de verhalen van mensen die er zijn geweest - maar zelf heb ik in een paar moshpitjes gezeten en daar ging het juist om het duwen en trekken :']
    Dat was dus wel leuk. Maar als mensen echt vervelend gaan doen moet je gewoon terugduwen, lijkt me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ik doe niet aan vooraan staan, als je het achteraan beter kan horen en je, je beter op je gemak voelt =']


    Life is hard and then we die

    Same here.
    het lijkt me dat ze best ewl gaan duwen enzo.
    maar ook slaan? :|
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Cassidy schreef:
    Ehm. Hyperactieve mensen om je heen, die duwen, trekken, slaan en arrogant doen, maar het is het allemaal waard.


    I've got you to make me feel stronger.

    Cassidy schreef:
    Ehm. Hyperactieve mensen om je heen, die duwen, trekken, slaan en arrogant doen, maar het is het allemaal waard.


    I need you like a heart needs a beat

    Zaitsev schreef:
    Ik heb het idee dat Tokio Hotel concerten er heel hard aan toe gaan - van de verhalen van mensen die er zijn geweest - maar zelf heb ik in een paar moshpitjes gezeten en daar ging het juist om het duwen en trekken :']
    Dat was dus wel leuk. Maar als mensen echt vervelend gaan doen moet je gewoon terugduwen, lijkt me.
    Dat is idd altijd het beste.
    Maar zo wild gaat het er niet aan toe tijdens TH concerten. Wel hysterische mensen die denken dat Bill verliefd op hun is enzo, en je dan aan de kant gaan drukken. Maar dan moet je gewoon terugdrukken. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Labyrinth schreef:
    Same here.
    het lijkt me dat ze best ewl gaan duwen enzo.
    maar ook slaan? :|
    'xo

    Slaan zou er echt over zijn denk ik ;o maarja, met zo'n geflipte fans weet je nooit. Maar , dan kloppen we gewoon terug. Ik ben alleen bang dat ik flauw val, zeker in het begin. Als alle lichten uitgaan en de chaos begint. Ik kan niet tegen luid geschreeuw wanneer ik geen steek zie ;o dan paniekeer ik.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Vooraan gaat het er ruig aan toe kan ik je vertellen, want iedereen wil dat Bill en Tom hen ziet, en ze willen helemaal vooraan staan. En daar doen ze dan ook álles voor. Maar wat in het midden/achteraan valt het mee. Daar zijn aardige mensen met wie je kunt kletsen enzo. Dus ik zou voor midden gaan. Daar kun je het nog prima zien hoor!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ankeaddicted schreef:
    (...)Dat is idd altijd het beste.
    Maar zo wild gaat het er niet aan toe tijdens TH concerten. Wel hysterische mensen die denken dat Bill verliefd op hun is enzo, en je dan aan de kant gaan drukken. Maar dan moet je gewoon terugdrukken. :'D

    Haha,
    op den duur word het daar een gevecht van je welste ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik ook voor het eerst:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Euhm tja, er zal altijd geduw en getrek zijn helemaal vooraan. Bij Werchter Boutique stond ik redelijk goed en daar was het soms ook elkaar gewoon kei hard duwen om een goed plaatsje te hebben. Maar je moet niet panikeren hoor. Alles komt wel goed.


    One Day you'll remember me...

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Slaan zou er echt over zijn denk ik ;o maarja, met zo'n geflipte fans weet je nooit. Maar , dan kloppen we gewoon terug. Ik ben alleen bang dat ik flauw val, zeker in het begin. Als alle lichten uitgaan en de chaos begint. Ik kan niet tegen luid geschreeuw wanneer ik geen steek zie ;o dan paniekeer ik.

    Er is veel gegil, dat wel. Maar het échte gegil begint als ze de band zien. En dan zijn alle schijnwerpers op het podium gericht, dus dan is het al wat lichter. ^^
    Denk ik.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het in de rij staan is erg gezellig. Maar zodra de deuren opengaan, wordt er heel veel geduwd omdat iedereen als eerste binnen wilt zijn.
    Tijdens het concert was het wel redelijk rustig (waar ik stond dan, en dat was niet zo dichtbij), alleen toen die handdoeken het publiek in werden gegooid stortten we ons erop (en ik heb getriomfeerd! ik heb nog steeds een zielig draadje van Gustav's handdoek in m'n portemonnee xD)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    idd, vooral de franse fans trekken, duwen en proberen voor te steken. --'
    en dat was alleen al bij het aanschuiven bij mij...
    Binnen is het erger vooraan, maar in het midden valt het wel mee.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 17:29 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."