• Neem een voorbeeld aan Miley Cyrus. Ik heb het gevoel dat ze een groot fout heeft gemaakt om bij Disney te gaan. Waarom? er zijn veel kinderen van haar fan en zien haar als een voorbeeld. Ik ben het nogal heel erg zat geworden van mensen die boos op haar worden omdat ze "drugs" heeft gebruikt.


    Obstacles are put in our way to see if what we want, is really worth fighting for


    Mee eens?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:18 ]


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    ik vind het stom dat alles zo'n groot drama wordt. man, laat die amerikanen hier eens fuiven, die zijn plat.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Achja, de wereld is hard. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bullshit schreef:
    Elke job heeft mindere kanten, en als je artiest wordt, is dit er één waar je bewust voor kiest.


    Hope goes lost but never dies.

    Zie comment Bullshit.


    No growth of the heart is ever a waste

    zolang ik maar niet bij disney moet werken is het oke xD

    Dat is eigen aan mensen zeker.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zij kiest er zelf voor om bij disney te gaan, en ik vind dat ze zich moet gedragen als een rolmodel.

    Miley staat naakt in de joepie.
    Komop als kleine kinders dat zien dan ja dan arg ze zien haar op tv als een lief en braaf meisje en als je der nu ziet ze staat elke dag half naakt op poduim komop hoor dat is tever gaan.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    jajajaj ze moet zich gedragen als een rolmodel. ja tuurlijk moet ze dat! maar het is ook een mens. die ook ontdenkkingen wil doen.

    Bullshit schreef:
    Elke job heeft mindere kanten, en als je artiest wordt, is dit er één waar je bewust voor kiest.

    Bullshit schreef:
    Elke job heeft mindere kanten, en als je artiest wordt, is dit er één waar je bewust voor kiest.

    Own choice, dat zijn de risico's die je neemt ^^


    Life is hard and then we die

    Bullshit schreef:
    Elke job heeft mindere kanten, en als je artiest wordt, is dit er één waar je bewust voor kiest.