• Neem een voorbeeld aan Miley Cyrus. Ik heb het gevoel dat ze een groot fout heeft gemaakt om bij Disney te gaan. Waarom? er zijn veel kinderen van haar fan en zien haar als een voorbeeld. Ik ben het nogal heel erg zat geworden van mensen die boos op haar worden omdat ze "drugs" heeft gebruikt.


    Obstacles are put in our way to see if what we want, is really worth fighting for


    Mee eens?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:18 ]


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    jup,... (ik weet trouwens egt niets over mc...)
    de mensen maaken alles ook vl groter dn t is,.. en ze moete rekeningen houden met de (irri) paperazzi,.... -,-


    Only those who listen can hear

    Elke job heeft mindere kanten, en als je artiest wordt, is dit er één waar je bewust voor kiest.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:17 ]


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    yupp

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:18 ]


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Ik vind het zever dat iedereen er zo een drama van maakt. De helft van de 12-20 jarigen heeft ook al eens wiet gerookt en daar maakt niet heel de wereld een drama van.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Bullshit schreef:
    Elke job heeft mindere kanten, en als je artiest wordt, is dit er één waar je bewust voor kiest.

    Hehe, dat hebben heel veel sterren. Maar ik vind dat MC, JoBro's, Selena Gomez en Demi allemaal weg moeten bij Disney, anders verpesten ze hun carriere denk ik.


    live the life you love

    Bullshit schreef:
    Elke job heeft mindere kanten, en als je artiest wordt, is dit er één waar je bewust voor kiest.

    Hallo, zij hebben nou eenmaal een voorbeeldfunctie. Daar kiezen ze zelf voor.


    ars moriendi

    Miley Cyrus deed Salvia.

    Wikipedia over Salvia;

    Australië was het eerste land dat de handel in Salvia divinorum (per 1 juni 2002) verbood. Een aantal Europese landen en een aantal Amerikaanse staten volgden.

    Wat Miley deed was illegaal - en aangezien zij een ster is wordt daar ophef over gemaakt.
    That's life.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:54 ]


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Als je bij Disney zit kan je toch wel verwachten dat je je moet gedragen.


    -

    Genius schreef:
    Als je bij Disney zit kan je toch wel verwachten dat je je moet gedragen.

    idd, want dan heb je dus sowieso een voorbeeldfunctie voor jonge kinderen. moet je maar niet bij disney werken =S


    ars moriendi

    ja,,maar ergens snap ik het ook wel.
    Miley heeft een voorbeeldfunctie en als kinderen zien dat zij rookt gaan die sowieso ook roken gewoon omdat Miley het doet. En dat is niet de bedoeling (krul)
    Anderzijds,als er niets van in de pers zou verschijnen was er helemaal geen probleem geweest (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ok. kijk wanneer je bij disney zit moet je gewoon even je hersens gebruiken en je eigen gedragen. ik kan me voorstelllen dat dat moeilijk is. maar hallo kleine meisjes kijken tegen je op. maaar ik zeg je eerlijk ik zelf zal het sterrenleven ook niet aankunnen.

    Ja, elke tiener doet wel zoiets inderdaad, maar niet elke tiener is een voorbeeld voor jonge meisjes. Die disneysterren zijn dat wél dus ja, dan moet je je maar gedragen. Als ze graag lekker los wouden gaan, hadden ze maar niet beroemd moeten worden, punt. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen