• Ja hoor het is weer zover. Het heeft hier vannacht gesneeuwd, en dat doet het nog steeds. op zich heel leuk, maar ik moet vandaag nog met de trein. (cat) En zoals ik al verwachtten stonden op de NS site de eerste 2 storingen er al op. Een de defecte trein tussen Deventer en Apeldoorn en een wisselstoring bij Schiphol. Ben benieuwd hoe dat de rest van de dag zal gaan. (lol)

    Edit: Zo te zien zijn er nu een stuk meer storingen. Heel de site van de NS ligt plat. xD

    Om het topic nog wat nut te geven: Moe(s)ten jullie vandaag ook met de trein, en hebben jullie daardoor last van de sneeuw gehad?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 13:56 ]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Phantasm schreef:
    Ik ga op de fiets naar mijn werk.. Maar, ik moet vanmiddag wel met de trein naar Hilversum (:

    Jij gaat zeker ook naar OSL? :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik moet nog ja, wat denk jij, gaat dat lukken :P?


    Life is hard and then we die

    Wij moesten 2 uur rondlopen op de spoorzone (een verlaten industrieterrein in Tilburg waar eigenlijk niemand mag komen, was net een spookstad), en dat was dus buiten en k-k-k-koud.
    En vanavond moet ik naar de andere kant van Tilburg op de fiets, naar mijn werk -.-

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 14:01 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik moet nog ja, wat denk jij, gaat dat lukken :P?

    Kleine kans al stond er op 9292OV.nl geen storing tussen hoorn en Amsterdam, maar wel weer bij Schiphol. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Kleine kans al stond er op 9292OV.nl geen storing tussen hoorn en Amsterdam, maar wel weer bij Schiphol. :P
    Maar wij gaan toch niet via Schiphol?


    Life is hard and then we die

    Ik ben met de bus gegaan en was 3 kwartiers telaat en had examens.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik moest vanochtend op de fiets naar school en vanmiddag mag ik nog op de fiets naar mijn oppaskindjes en naar de bowlingbaan. dus dat word wat. (krul)


    Hope goes lost but never dies.