• Ja hoor het is weer zover. Het heeft hier vannacht gesneeuwd, en dat doet het nog steeds. op zich heel leuk, maar ik moet vandaag nog met de trein. (cat) En zoals ik al verwachtten stonden op de NS site de eerste 2 storingen er al op. Een de defecte trein tussen Deventer en Apeldoorn en een wisselstoring bij Schiphol. Ben benieuwd hoe dat de rest van de dag zal gaan. (lol)

    Edit: Zo te zien zijn er nu een stuk meer storingen. Heel de site van de NS ligt plat. xD

    Om het topic nog wat nut te geven: Moe(s)ten jullie vandaag ook met de trein, en hebben jullie daardoor last van de sneeuw gehad?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 13:56 ]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Normaal zou ik met de bus moeten, maar die rijden met heel veel vertraging en mijn vader heeft me afgemeld. : D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moet straks met de bus, dus we zullen zien of die normaal rijdt, en anders maar geen school(A)


    Never forget the things that make you smile

    Nope, ik moet zo met de benenwagen ervandoor.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ga op de fiets naar mijn werk.. Maar, ik moet vanmiddag wel met de trein naar Hilversum (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik moet zo 12 km erdorheen naar school voor een k.u.t. kerstdiner...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Geen openbaar vervoer voor mij vandaag,
    maar ik moet wel naar school voor kerstdiner en alle wegen tussen mijn huis en mijn school zijn niet gestrooid.. :/ ik ga maar 2 x zo vroeg weg ofzo x'D.

    Ik moet met de bus en die reed wel gewoon (krul)


    -

    Het is heel erg hier!
    Bussen rijden niet meer en ik kan niet naar huis fietsen
    :(


    Nobody is perfect

    Hier ligt niet zoveel sneeuw, buh ): *Vervloekt Friesland*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moest vandaag gewoon met de auto naar school en met de bus van school. Geen probleem gehad. Alleen moeten wachten in de kou op de bus.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Normaal gesproken moest ik vandaag met de trein naar school, alleen ik had maar 3 uur les, en toen hoefde ik niet heen van mijn pa :Y)

    Vorig jaar toen er zo lang sneeuw lag was het wel echt een hel. Op een gegeven moment vielen de helft van de treinen uit, en de volgende hadden dan 20 minuten vertraging. Great.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nopee, er ligt een dik pak sneeuw bij ons,
    maar gelukkig heb ik al kerstvakantie! (nerd)


    They were never in fact homeless

    Ik moest daarnet door de sneeuw op de fiets naar school voor een of ander kerstontbijt. Na 1 uur daar te zijn geweest weer naar huis fietsen door de sneeuw .__. Ik ben bijna gevallen, dus ben ik de helft van de weg maar gaan lopen x3

    Ik moest vandaag met de fiets. Maar de meeste fietspaden lagen er goed bij. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik moest ook met de trein, maar ik had er geen last van. Een tijdje geleden wel, twintig minuten vertraging!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.