• Voor een uitwisselings progamma mogen de 1e en 2e klassers naar Sint Jozef College in DAMN België! -Noorden van België begint met n A maar volgens mij niet Antwerpen welke hoor je morgen van me :"D-
    Naja ik ga me dus inschrijven dikke kans dat ik mee mag! Waza!
    Hoe cuwl is dat?!
    Naja wie heeft er ook wel eens mee gedaan aan een uitwisselings project?
    En voor de belgen onder ons ;p Zijne r dingen die ik moet weten voordat ik -hopelijk- de grens over steek? =P

    Structuur! Wen er maar aan. De lessen liggen vast, elke week elke dag dezelfde les en nooit tussen uren.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wij doen uitwisseling op school.
    knap saai!

    Zo'n Belgische school is volgens mij beter voor mij, ik heb namelijk heel veel structuur nodig en dat is er op mijn school totaal niet (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    Zo'n Belgische school is volgens mij beter voor mij, ik heb namelijk heel veel structuur nodig en dat is er op mijn school totaal niet (krul)

    Ik vind het handig, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en moet je telkens niet nagaan wat je hebt of dergelijke. De lokalen liggen ook normaal gezien vast dus is lekker makkelijk ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oh, en ga niet zeggen dat je heel slim bent omdat je VWO doet, want mensen die moderne (ASO zonder Latijn) doen, worden als dom beschouwd. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Boyiloveyou schreef:
    het belangrijkste is al gezegd,dat je niet weg mag tijdens tussenuren,en dat we het niet hebben op luidruchtige nieuwelingen,maar ik veronderstel dat jij niet zo bent ^^
    en ASO'ers zijn helemaal niet oppervlakkig ! ik weet niet waar dat gehaald wordt,maar ik zit al 4 jaar op een school waar enkel aso gevolgd kan worden,en de mensen zijn duidelijk pakken minder oppervlakkig dan velen uit BSO (:.
    Omdat dat bij mij op school zo het geval is, haha. (':


    Only losers can act the way you do

    mijn zus woont in België:D
    maar vreemde school hebben jullie,
    dat dat jullie uitwisselingsland isXD
    ik mag volgend jaar kiezen tussen
    engeland,
    italie
    polen
    en
    chinaaa!!!!

    omg ik ben nu echt zo blij dat ik niet in België op school zit ofzo
    ik hou namelijk van tussen uuren enzo xD

    veel plezier daar.
    laat je wel weten hoe het was? lijkt me leuk om te horen.


    we all deserve to die

    EmilieDeBeta schreef:
    Oh, en ga niet zeggen dat je heel slim bent omdat je VWO doet, want mensen die moderne (ASO zonder Latijn) doen, worden als dom beschouwd. (nerd)

    Inderdaad (nerd)
    Dat doe ik en mijn vrienden die vroeger Latijn volgden, vinden mij dom, ook al ben ik dat niet :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben bij een gastgezin in Duitsland geweest, maar was geen uitwisseling. Ik wil op uitwisseling naar Spanje.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Even voor de mensjes, ik ga mezelf nu even tegen houden! Ik ben nu allenmaal zo van! 'OMG waarschijnlijk ga ik naar België' Maar ik moet nog altijd mezelf in kunnen houden!
    Want er word geloot wie naar België mag! Ookal wil ik héél graag, het kan zo zijn dat ik er niet heen mag ;x

    WEmo schreef:
    Even voor de mensjes, ik ga mezelf nu even tegen houden! Ik ben nu allenmaal zo van! 'OMG waarschijnlijk ga ik naar België' Maar ik moet nog altijd mezelf in kunnen houden!
    Want er word geloot wie naar België mag! Ookal wil ik héél graag, het kan zo zijn dat ik er niet heen mag ;x
    Hoeveel mensen mogen er gaan en hoeveel kandidaten zijn er?


    Only losers can act the way you do

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Hoeveel mensen mogen er gaan en hoeveel kandidaten zijn er?

    Uit mijn klas 2 of 3 en er willen er 7 gaan met mij mee getelt ;x Waarschijnlijk word het 6 want 1tje moet smeken bij pappie en mamma en die zijn erg streng xd

    WEmo schreef:
    (...)
    Uit mijn klas 2 of 3 en er willen er 7 gaan met mij mee getelt ;x Waarschijnlijk word het 6 want 1tje moet smeken bij pappie en mamma en die zijn erg streng xd
    Dat is 1/2 kans, misschien hoor je er wel bij!


    Only losers can act the way you do

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Dat is 1/2 kans, misschien hoor je er wel bij!

    Zeg dat nu niet dan loop ik weer te hard van stapel -Plat-