• Voor een uitwisselings progamma mogen de 1e en 2e klassers naar Sint Jozef College in DAMN België! -Noorden van België begint met n A maar volgens mij niet Antwerpen welke hoor je morgen van me :"D-
    Naja ik ga me dus inschrijven dikke kans dat ik mee mag! Waza!
    Hoe cuwl is dat?!
    Naja wie heeft er ook wel eens mee gedaan aan een uitwisselings project?
    En voor de belgen onder ons ;p Zijne r dingen die ik moet weten voordat ik -hopelijk- de grens over steek? =P

    Ik ben ooit in Frankrijk geweest, als soort van uitwisseling (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oke nog één klein vraagje:
    Weten jullie zeker dat ze in België met de euro betalen? Niet dat ik daar straks in de kantine met verkeerd geld aan kom x)

    WOW HELEMAAL NAAR BELGIË! X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    WEmo schreef:
    Oke nog één klein vraagje:
    Weten jullie zeker dat ze in België met de euro betalen? Niet dat ik daar straks in de kantine met verkeerd geld aan kom x)

    Euro is van Europa, het zou logisch zijn, zou dat hier ook gebruikt worden. x'D

    Tuurlijk gebruiken wij hier de Euro. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Euro is van Europa, het zou logisch zijn, zou dat hier ook gebruikt worden. x'D

    Tuurlijk gebruiken wij hier de Euro. =P

    Je weet maar nooit, in Zwitserland hebben ze ook geen euro ^^

    Nog nooit uitwisseling gehad. M'n broertje is wel een x naar Duitsland geweest, en zo'n Duits meisje hier. Schijnt best leuk te zijn:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    WEmo schreef:
    (...)
    Je weet maar nooit, in Zwitserland hebben ze ook geen euro ^^

    Anders zou je meer BEF of Frank gehoord hebben, aangezien er toch een aantal Belgen hier op het forum zitten. Dat was er in de tijden voor de Euro.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    WEmo schreef:
    Oke nog één klein vraagje:
    Weten jullie zeker dat ze in België met de euro betalen? Niet dat ik daar straks in de kantine met verkeerd geld aan kom x)
    Ik blijf stuk gaan daarom. :'D


    Only losers can act the way you do

    Wanneer en voor hoe lang ga je eigenlijk?


    Only losers can act the way you do

    We rijden rechts.(cat) die kon ik niet laten


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    WEmo schreef:
    (...)
    Ik voel me diep en diep gediscrimineert! Ik ga België naar de TOEKOMST brengen! :Y)



    inderdaad!! strak plan. IK ben zelf ook van België en effectie... ik kleed me graag emo ed.. en ik word daarom raar bekeken, en gepest... stomme kinderen zijn er op deze wereld.... (puh)

    het belangrijkste is al gezegd,dat je niet weg mag tijdens tussenuren,en dat we het niet hebben op luidruchtige nieuwelingen,maar ik veronderstel dat jij niet zo bent ^^
    en ASO'ers zijn helemaal niet oppervlakkig ! ik weet niet waar dat gehaald wordt,maar ik zit al 4 jaar op een school waar enkel aso gevolgd kan worden,en de mensen zijn duidelijk pakken minder oppervlakkig dan velen uit BSO (:.


    everybody needs a song.

    Je moet naar de pit anvers in Antwerpen gaan ;d (A)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik mag van mijn ouders na middelbaar een tijdje naar engeland gaan en een tijdje naar zwitserland

    Op VMBO doen ze daar niet aan, en dat valt in mijn buurt wel te begrijpen, want je wilt geen leerlingen van West op school hebben, haha.
    Ik woon in Limburg, en heb dus superveel Belgen op school, ze zijn leuk.
    Ik heb trouwens ook gehoort dat 't een stuk strenger is, wat bij ons mag, mag bij mijn vrienden in Lanaken absoluut niet. (': Dus braaf zijn, en je accent aanpassen! 8D


    You move me ......... Kurt