• Voor een uitwisselings progamma mogen de 1e en 2e klassers naar Sint Jozef College in DAMN België! -Noorden van België begint met n A maar volgens mij niet Antwerpen welke hoor je morgen van me :"D-
    Naja ik ga me dus inschrijven dikke kans dat ik mee mag! Waza!
    Hoe cuwl is dat?!
    Naja wie heeft er ook wel eens mee gedaan aan een uitwisselings project?
    En voor de belgen onder ons ;p Zijne r dingen die ik moet weten voordat ik -hopelijk- de grens over steek? =P

    En ASO'ers zijn ook zo oppervlakkig, serieus. :'D Dat weet ik omdat een meisje van mijn klas van vorig jaar daar nu zit en zij vindt het daar geweldig. En dat zegt niet veel goeds.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 18:41 ]


    Only losers can act the way you do

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Russia, yeah. :9~


    *wenkbrauwwiebel* Maar na al die jaren hier, tja, dan praat ik thuis meer Nederlands dan Russisch.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Reloaded schreef:
    (...)Da's niet waar, dat is om duidelijk te maken dat wij ons daaraan ergeren. Ik heb toch niet gezegd dat Belgen beter zijn? Gewoon bescheidener (en dat is echt een cultuurverschil! Dat is als zeggen dat Afrikanen een donkerdere huid hebben als blanken..)

    Ik zweer het je die reactie zag ik van begin af aan al aan komen -Gaat stuk-
    Noh ik maakte maar een grapje
    Maar dat van bescheiden zijn, dat word neit moeilijk gezien ik liever zwijg dan praat xd Voor de mensen die mij via Q kennen is dat moeilijk voor te stellen I know maar het is echt zo (nerd)

    EmilieDeBeta schreef:
    En ASO'ers zijn ook zo oppervlakkig, serieus. :'D
    huh? echt? neee (:


    Get outta my head!

    WEmo schreef:
    (...)
    Ik zweer het je die reactie zag ik van begin af aan al aan komen -Gaat stuk-
    Noh ik maakte maar een grapje
    Maar dat van bescheiden zijn, dat word neit moeilijk gezien ik liever zwijg dan praat xd Voor de mensen die mij via Q kennen is dat moeilijk voor te stellen I know maar het is echt zo (nerd)
    Veel succes in België (: Het gaat allemaal wel meevallen hoor. (:


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)huh? echt? neee (:
    Hahaha. :'D


    Only losers can act the way you do

    Nope, maar wij hebben wel uitwisselingsstudenten van over de hele wereld op onze school zitten :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zit zelf in ASO, en daar lopen genoeg alternatieve mensen rond hoor :')
    En wij spreken leerkrachten aan met 'meneer' en 'mevrouw' en in de laagste jaren (1-3) moeten wij in stilte een rij vormen bij het eerste belteken. Daarna ga je samen met je leerkracht in stilte naar de les :'D
    En wij hebben ook een schoolagenda, en daarbij moet je van elk uur het lesonderwerp inschrijven. Bijvoorbeeld: Wiskunde: Stelling van Pythagoras, Nederlands: Middelnederlandse lyriek en ga zo maar door.

    Bah, nu klinkt het alsof België echt stomme scholen heeft :')


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    Ik zit zelf in ASO, en daar lopen genoeg alternatieve mensen rond hoor :')
    En wij spreken leerkrachten aan met 'meneer' en 'mevrouw' en in de laagste jaren (1-3) moeten wij in stilte een rij vormen bij het eerste belteken. Daarna ga je samen met je leerkracht in stilte naar de les :'D
    En wij hebben ook een schoolagenda, en daarbij moet je van elk uur het lesonderwerp inschrijven. Bijvoorbeeld: Wiskunde: Stelling van Pythagoras, Nederlands: Middelnederlandse lyriek en ga zo maar door.

    Bah, nu klinkt het alsof België echt stomme scholen heeft :')
    Oh, dat van die rijen moeten wij niet doen! :9~

    Maar volgens mij hangt dat echt van school tot school af, het alto-gehalte.


    Only losers can act the way you do

    Bereid je ook voor op het feit dat ze allemaal Superdry en Abercrombie gaan dragen. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ik heb kans gehad voor uitwisseling maar wou niet meedoen (krul)


    -

    Je moet zeker een smoske kopen als je in België bent! ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Ik wil je echt niet ontmoedigen. Ik bereid je alleen voor op de wondere wereld van de scholen met oppervlakkige kinderen. (:


    Only losers can act the way you do

    EmilieDeBeta schreef:
    Bereid je ook voor op het feit dat ze allemaal Superdry en Abercrombie gaan dragen. (nerd)

    Ja, echt wel! En Tommy Hilfiger en zo. Maar ook heel veel kleren uit de H&M (in mijn school toch).

    En hmm, ik denk dat je ondertussen de belangrijkste dingen al weet? :')


    Never run out of reasons to smile...

    Het enige dat je moet weten is dat Belgen toffe mensen zijn. x]
    Ik woon dicht bij Turnhout, daar hebben ze ook een Sint-Jozefcollege. Ligt dicht bij de grens. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury