• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat scholieren op sommige middelbare scholen al stage moeten lopen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eens, er is geen beere voorbereiding op de toekomst.
    Tijdens je stage merk je of de gekozen richting je écht wel ligt en je leert er ook heel erg veel. Akkoord dus


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ja, want ik heb het al moeten doen.


    Alleen maar tranen van geluk

    mee eens,
    ik moest mee helpen bij een sportdag van een basisschool!
    dat was schattig!
    daar ben ik er achter gekomen, dat de ware liefde soms gewoon voor je neus kan staan!


    The Ink is my blood.

    Vind ik wel goed ;)
    Ik moest zelf ook stage lopen op de middelbare school.
    En daar bij begonnen wij in het 3de jaar mee stage lopen en het 4de jaar moetsten we het ook doen. ik zat op een agradische school. dus dan moesten we een stage plek hebben wat iets met dieren te maken had of iets anders. maar we moesten dan ook een keer met bejaarden of echt maatschappelijke werk doen en daar leer je ook echt wat van;)
    Ik zit nu op het Mbo eerste jaar maar ik moet nu 3dagen naar stage en 2 naar school en ik ga nog leiver naar stage dan naar school:Y)
    Omdat de opleiding niet zo leuk is omdat we bijna alleen maar achter de computer zitten we worden een beetje als kleine kinderen daar gebruikt dus ik heb nu supper spijt dat ik deze opleiding heb gedaan:X

    maar ik hou op met dit gelul want hier hebben jullie ook niet zo vee aanxD

    Bey(K)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, dat is veel beter voorbereidend op de maatschappij.


    Never forget the things that make you smile

    Jep.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    oo is dat op sommige schoolen dan ???


    BOE!!!! schrok je?!

    Eens,
    Dan oefen je alvast voor later


    Life is what you make it