• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat scholieren op sommige middelbare scholen al stage moeten lopen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja maar geen zes keer zoals op onze school.


    Ik ben gemeen xoxo

    Als de stage's ergens op slaan wel, en ook iets verband houden met de studierichting. Als je voor kleuterleidster studeert kunnen ze je beter in een creche stage laten lopen dan in bv een bejaardentehuis.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    eens


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Ja, zo leer je ook je steentje bij te dragen in de maatschappij maar het is slecht dat het gedwongen wordt. Wij MOETEN 20 uur krijgen, en we hebben er weinig tijd voor met alle examens, praktische opdrachten, verslagen en ga zo maar even door. Je hebt bijna geen leven buiten school dan.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Eens, maar dan niet zoals bij ons op de middelbare school was dat je perse in een winkel moest, want er zijn genoeg mensen die niet alleen in een winkel willen


    dream, dare, fly!

    Ik zou zeggen van ja, als ik zelf niet nog 22 uur moest doen ): (wij moeten 42 uur in één jaar. Dit jaar. In de vierde dus. En je hebt al zo weinig tijd)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 15:44 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Whipple schreef:
    ja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja, ook al vind ik het vreselijk.


    wth.

    Significance schreef:
    Ja, ligt er maar net aan hoe serieus het genomen word. Bij ons totaal niet, iedereen deed maar iets wat zo dicht mogelijk bij was.

    Mercury schreef:
    Oneens, hebben wij ook gedaan, en het stelde niks voor.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    nou 1x isgoed stage maar nuwillen ze elk jaar opde middelbare dat gaan doen :|
    daarhbik niet zown zin in -.-(N)


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    Ik had maar een week stage, maar daar leer je helemaal niks van als je geen hele goede plek hebt.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, dat is veel beter voorbereidend op de maatschappij.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Ja, lijkt mij wel.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lycaon schreef:
    (...)

    Zoiets deed mijn zusje dus ook, ik vind dat echt belachelijk. Zo zie je niets anders, als je ergens anders staqe loopt, zie je ook hoe leuk andere dingen zijn en blijf je niet vasthangen in een beroep waar toch geen toekomst inzit. (Daarmee bedoel ik dus een beroep dat je wel kunt doen tot je 25ste, maar daarna is het toch... Meer iets om af te geven aan iemand die jonger is dan jij)


    Heb ik ook maar een jaar gedaan hoor, nu werk ik fulltime in een totaal ander soort sector. Maar sowieso kon ik op het middelbaar niet de studierichting volgen die ik wou, dus had stage lopen daarvoor ook geen zin. Plus dat jongeren negen van de tien keer nog van gedachten veranderen, dus ik blijf het persoonlijk grotendeels oneens. Zoals ik al zei, liggend aan de studierichting.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell