• Ja, en dit is het, zo ongeveer;


    De 15-jarige Jessy is helemaal gek van alles wat leeft. Van olifanten tot muizen en van dolfijnen tot... lieveheersbeestjes.
    Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze op school de beste is in biologie. Maar dan komt er een nieuwe jongen in haar klas, die het allemaal niks lijkt te schelen. Jenny kan hem niet uitstaan, want hij ziet totaal niet in hoe wonderschoon en uniek de natuur is, en gaat er dan ook erg verkwistend mee om. Hij haalt slechte cijfers, en de biologiedocent besluit dat hij bijles moet nemen.
    Jessy is natuurlijk de eerste persoon aan wie gedacht wordt om die bijles te geven, en als ze het doet zal ze ervoor beloond worden. Maar lukt het haar om die koppige jongen om te praten?


    Het wordt een grappige, romantische story. Dat is tenminste de bedoeling. ^^

    Dus, doen of niet?
    Origineel?
    Naam voor de jongen?
    Nog geniale ideeën, of titels?


    EDIT; Hij is er!
    Ladies, Bugs & Ladybugs

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 22:28 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lijkt me leuk, doen en mij vertellen als 'ie er is?
    En idk met de namen ... ik gebruik meestal Engelse of Ierse namen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    doeen, maar ik heb geen inspiratie. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Vengeance schreef:
    Lijkt me leuk, doen en mij vertellen als 'ie er is?
    En idk met de namen ... ik gebruik meestal Engelse of Ierse namen. (:

    Oké, ik zal het je melden. ^^
    En ik dat heb ik tot nu toe ook meestal gedaan, maar dat was omdat al mijn verhalen zich in Engeland en Amerika hebben afgespeeld. Misschien deze niet, dat weet ik nog niet zeker.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yes, I like 'cliché' liefdesverhalen.
    Doen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?